Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

dariusz chlastawa

Najlepszy sklep z zegarkami w Polsce

Rekomendowane odpowiedzi

Co powiecie na taki pomysł i zabawę

Wybierzemy najlepszy sklep z zegarkami mechanicznymi ( z przewagą) w Polsce

Sklep z dużym wyborem , przyjazny klientom , dobra atmosfera, kompetentna obsługa , zero dyskryminacji z powodu stroju , zegarki można przymierzyć i rozmawiać o nich ..

Słowem , sklep ktory potrafi budować relacje z klientami , długofalowe . Taki , o którym często mówimy ,ze nam brakuje tego co jest w innych krajach.

Może jednak sie taki znajdzie ..

Proszę o wpisy z uzasadnieniem oczywiście

Potem zrobimy małe komisje sprawdzenie i wyprodukujemy specjalna ładna nagrodę , certyfikat od KMZiZ dla takiego sklepu i dodamy go jako rekomendowany.

 

Co Wy na to ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, że wygra sklep z Warszawy, może ewentualnie Kraków. Najwięcej użytkowników.


Bartek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość McIntosh

Pomysł fajny. Najlepszej jakości obsługa, z którą ja się spotkałem była w salonie Jansen. Przyjazna atmosfera, sympatyczna rozmowa, nie było problemu z prezentacją zegarków. Obsługa znalazła czas na spokojną i rzeczową rozmowę. Po rozmowie dali trochę katalogów żeby można było lepiej zapoznać się z ofertą poszczególnych firm. Jak dla mnie same plusy.

 

Tak więc mój głos idzie na Jansen.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można by spróbować. Chociaż moim zdaniem wybór sklepu trudny, bo zazwyczaj człowiek nie kupuje zegarka w sklepie zbyt często, więc brak porównania między sklepami.


Piotr Ratyński

 

   Adhibe rationem difficultatibus. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj się zgadzam z Kolegą Breitling'iem

Zdziwię się jeżeli nie wygra sklep z Warszawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo , ze nie da sie w ten sposób obiektywnie wybrać jednego najlepszego ,ale na pewno da sie wytypowac sklepy ,ktrore maksymalnie zbliżają sie do naszych oczekiwań i wybrać rekomendowany (jeden lub wiecej ) przez Klubowiczow sklep

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co powiecie na taki pomysł i zabawę

Wybierzemy najlepszy sklep z zegarkami mechanicznymi ( z przewagą) w Polsce

Sklep z dużym wyborem , przyjazny klientom , dobra atmosfera, kompetentna obsługa , zero dyskryminacji z powodu stroju , zegarki można przymierzyć i rozmawiać o nich ..

Słowem , sklep ktory potrafi budować relacje z klientami , długofalowe . Taki , o którym często mówimy ,ze nam brakuje tego co jest w innych krajach.

Może jednak sie taki znajdzie ..

Proszę o wpisy z uzasadnieniem oczywiście

Potem zrobimy małe komisje sprawdzenie i wyprodukujemy specjalna ładna nagrodę , certyfikat od KMZiZ dla takiego sklepu i dodamy go jako rekomendowany.

 

Co Wy na to ?

nie oszukujmy sie....takich nie ma.kazdy jest nastawiony na zysk.jak ktos jest mily to tylko ze dostanie prowizje.zadko zdaza sie ze ktos kocha zegarki,rerszta to wyrobnicy,z reszta wybieranie takiego sklepu bylo by kryptoreklama.......a w innych krajach....sa lepiej wyszkoleni jak wejscv w d....e,robia to z usmiechem na twarzy{znam z usa}.bawimy sie naszym hobby,niektorzy z nas zyja z tego....,samzapewne prowadzisz biznes ,wiec dziwi mnmie ze nie zaproponowales konkursu np.dajacego najwieksze upusty czlonkom klubu.....a nie reklamujac sklep z ktorego beda korzystac"mlodzi" adepci zegarkowi....szczerze,nie podoba mi sie pomysl,kto gdzxie i za ile,to wiemy.po to jest ten klub ,by wymieniac poglady,rady itp.jak mam prpblem to pisze na forum....i mam odpowiedz kolegow.nikt przyjazny ze sklepu nie poradzi jak koledzy z forum.......bo oni to robia z milosci do zegarow ,nie kasy,co o tym sadzicie ,koledzy?


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Smutne, ale prawdziwe.

Wątek jako porada gdzie można spodziewać się miłej i rzeczowej obsługi czemu nie, ale zaproponowanie czegoś więcej komercjalizuje forum, a to jak wiemy już powodowało iskrzenia i rozłamy.


Lubię zegarki jak konie owies.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość McIntosh

Smutne, ale prawdziwe.

Wątek jako porada gdzie można spodziewać się miłej i rzeczowej obsługi czemu nie, ale zaproponowanie czegoś więcej komercjalizuje forum, a to jak wiemy już powodowało iskrzenia i rozłamy.

 

Komercjalizuje forum ? :). Spójrz na górną część forum (pod menu). Co widzisz ?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie oszukujmy sie....takich nie ma.kazdy jest nastawiony na zysk.

A na co ma być nastawiona profesjonalna firma?

a w innych krajach....sa lepiej wyszkoleni jak wejscv w d....e,robia to z usmiechem na twarzy{znam z usa}.

:blink: Naprawdę znasz to z autopsji???

Na koniec - używanie znaków przestankowych i dużych liter naprawdę nie boli - trzymajmy jakiś poziom.

 

Teraz do meritum - pomysł taki sobie. Znając życie spowoduje zamieszanie, pyskówy. A że brak jasnych kryteriów oceny, to i wynik końcowy będzie kontestowany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Zdecydowanie pomysł średni. Uwierzyłbym w jego dobre intencje gdyby powstał pomysł, bez pisanie tego na forum. Opublikowane zostałyby dopiero wyniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwierzyłbym w jego dobre intencje

Jacek, czyli intencje założyciela tematu są złe?


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc, nie wiem, czy tak postawiony temat ma sens...

 

Sam się nie wypowiem, bo już widzę te komentarze, ale...może lepiej po prostu wymieniać te sklepy, które nam się podobają (z informacją, za co), i te, do których mamy zastrzeżenia (także z informacją, za co).

 

Certyfikat bym sobie darował, bo wśród Klubowiczów, z których 90% nie kupuje w Polskich salonach (jak nie 99%), taki certyfikat nie ma żadnej wartości....żadnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Jacek, czyli intencje założyciela tematu są złe?

 

Źle się wyraziłem. Chodzi mi o to, że będziemy promować sklepy w Warszawie, bo tylko tam są takie z przewagą zegarków mechanicznych i to najwyższych marek.

Druga kwestia to ta o której wspomniałem - było by lepiej nie pisać tego na forum, w gronie Waszego Stowarzyszenia stworzyć "delegację", która jeździłaby po sklepach/salonach/butikach.

Mam mieszane uczucia co do tego pomysłu. Poza tym Filipie nie zapominaj o jednym. W sklepach z niższymi markami, gdzie są zegarki mechaniczne i stanowią mniej więcej połowę kolekcji sprzedawcy raczej nie są pasjonatami, więc nie ma z nimi o czym pogadać. To handlowcy. Teraz taki sklep na forum ma zostać zjedzony, bo pracownik nie interesuje się tematem tak jak my. Nie zapominaj że nasze "patrzenie" na świat zegarków jest zupełnie inny.

Co do reszty podpisuję się pod ostatnim zdaniem Łukasza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc, nie wiem, czy tak postawiony temat ma sens...

 

Sam się nie wypowiem, bo już widzę te komentarze, ale...może lepiej po prostu wymieniać te sklepy, które nam się podobają (z informacją, za co), i te, do których mamy zastrzeżenia (także z informacją, za co).

 

 

 

To ja zaczne - salon Terpiłowscy w centrum handolwym w Galaxy Szczecin - sprawa miała miejsce ze 3 lata temu ale zapamiętam do końca życia. Kupilem pewien zegarek (niedrogi, poniżej 1000pln), na sam zegar gwarancja 2 lata natomiast na szkło ( a dokładnie jego rozbicie ) 5 lat. Zegarek upadł mi w pracy na podłoge na cardecku (karbowana stal) i w rogu powsatała pajęczyna, dosć spora i posypało sie trochę szkła. Nie rozpadło się zupełnie ale zniszczenie nie do zaakceptowania względem dalszego użytkowania. Czytając warunki gwarancji, nie wiedziałem czy zostanie uwzględnione moje zgłoszenie ale poszedłem spróbować. Wracałem z treningu, na sobie dres, przez ramie torba treningowa, do tego 196cm i 120kg wagi a głowa ogolna maszynką na 6mm (więc typowy dresiarz, pewnie do tego ćwierćinteligent...). Przedstawiłem panu w salonie stan zegraka, dowód zakupu oraz resztę dokumentów. Pan popatrzył na mnie i z jego ust padła odpowiedź, która autentycznie mnie zatkała : "Może pan wziąć mały młoteczek i dłutko i jak pan zupełnie rozbije szkiełko to wtedy proszę przyjsć, tylko żeby nie uszkodzić tarczy". Zaniemówiłem i poszedłem, w niedalekiej przyszłosci wyprowadziłem się ze Szczecina do Kołobrzegu. Mieszka tam jednak moja siostra i wraz z moją kobietą jeździmy w odwiedziny, przy następnym pobycie po paru miesiącach pomyslałem, że spróbuje ponownie (może będzie inny pan). Przy okazji odwiedzin w/w galerii, w towarzystwie siostry i dziewczyny odwiedzilem ten salon, był ten sam pan :D . Tym razem odziany w płaszcz, koszule, pólbut, na nadgarstku przyzwoity w miarę zegarek itp. Przedstawiłem ponownie sytuację oraz komplet dokumentów i co usłyszałem ? "nie ma problemu, proszę zostawić zegarek i czekąc na telefon informujący o możliwosci odbioru. A mówią, że 'szata nie zdobi człowieka" :)


Only Fools Do Not Fear The Sea

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupilem pewien zegarek (niedrogi, poniżej 1000pln), na sam zegar gwarancja 2 lata natomiast na szkło ( a dokładnie jego rozbicie ) 5 lat.

Bardzo ciekawa sprawa - nie słyszałem, żeby jakakolwiek firma dawała gwarancję na szkło, czy też to, że się nie rozbije :blink: Możesz coś więcej napisać o tej firmie?


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Festina - model panama

 

 

EDIT : pewnie dlatego, że jak zgaduje ta marka leży poza marginesem Twojego zainteresowania :)


Only Fools Do Not Fear The Sea

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może, nie miałem jeszcze nigdy w życiu żadnej festiny w ręku ;)


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta jest moją jedyną, spontaniczny zakup pod wpływem impulsu, pomarańczka kupiona na lato. Wydaje mi się, że marka ma tu najmniejsze znaczenie, wątpie aby to był czynnik warunkujący zachowanie pracownika tego salonu.


Only Fools Do Not Fear The Sea

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Festina daje 5 lat na szkło, ale uszkodzenie / rozbicie musi mieć wpływ na szczelność zegarka. Powierzchowne "obtłuczenia", rysy itp nie podlegają tej gwarancji. Sory za OT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego sie udałem z nim w niepewnosci przyjęcia tego zgłoszenia, ale nie chodzi mi o to bo i tak zegarka od danwan nie nosze. W przytoczonej przeze mnie historii najważniejszym wątkem jest postawa sprzedwacy z tego salonu, niestety bardzo naganna, przynajmniej moim zdaniem. Takie zachowanie i podejscie do sprawy nie zasługuje na pochwałę ani polecenie komu innemu w/w salonu.

 

EDIT : sam serwis spisał sie bardzo dobrze, zegarek wrócił z nowiutkim szkłem po ok 3tyg o ile dobrze pamiętam, a teraz leży i zbiera kurz od paru lat.


Only Fools Do Not Fear The Sea

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A na co ma być nastawiona profesjonalna firma?

 

:blink: Naprawdę znasz to z autopsji???

Na koniec - używanie znaków przestankowych i dużych liter naprawdę nie boli - trzymajmy jakiś poziom.

 

Teraz do meritum - pomysł taki sobie. Znając życie spowoduje zamieszanie, pyskówy. A że brak jasnych kryteriów oceny, to i wynik końcowy będzie kontestowany.

Za pisownie przepraszam.A w odpowiedzi, czy znam z autopsji?Tak.'autopsja"z greki oznacza stwierdzenie naoczne,wiec nie rozumiem zdziwienia.A ze firmy nastawione sa na zysk,to wie kazdy,chodzilo mi o to ,ze chyba nie jest celem tego forum by reklamowac jakas firme?Do reszty Twojej wypowiedzi sie przychylam.


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do pomysłu Darka - zły czy dobry ? Każdy pomysł może być lepszy lub gorszy, ale ten jest chyba pierwszy, taki gdzie możemy wyrazić swoją opinię na temat konkretnego sklepu. Że tych sklepów w Warszawie jest więcej niż w innych miastach, cóż taki podział administracyjny i to normalne, że w Warszawie jest sporo rzeczy więcej niż gdzie indziej /nie zawsze to więcej znaczy lepiej czy mądrzej !/ Zaproponowany temat moim zdaniem ma sens, sporo "pierwszaków" :D będzie wiedzieć gdzie kierować swoje pierwsze kroki na początku swojej zegarkowej przygody. Nie wiem ilu klubowiczów robi zakupy poza RP, ja np. bardzo chciałem w Aparcie w ZT /Warszawa/, ale im bardziej ja chciałem to ten salon chyba nie. Skończyło się w Berlinie. Prawda jest taka /to moje obserwacje/, że do obsługi takiej jaką gwarantują butiki poza RP jest nam bardzo, bardzo daleko ! I nie mam tu na myśli zakupów tylko za duże tys EU, tylko np. zwykły zakup paska za 350 EU, co w moim przypadku zostało potraktowane w salonie w Cannes tak samo jak zakup bardzo drogiego zegarka. Co do warszawskich "salonów" to nr 1 - Pracownia Czasu przy Wiejskiej, atmosfera, chęć doradzenia, znajomość tego co w salonie, ogólna zegarkowa wiedza. Nr 2 - to jednak salon Jansen, Panie tam zatrudnione się bardzo starają, można dotknąć zegarków i po założeniu na rękę stanąć przed lustrem, jest kawa, ewentualne zakupy robi się przy stoliku, siedząc ! są katalogi, jeśli czegoś nie da się doprecyzować na miejscu to "sklep" zadzwoni. Jest jeszcze Mont Blanck gdzie moim zdaniem klient jest przyjaźnie traktowany i nie ma to znaczenia czy jest to salon w GM czy ten obok Ferrari :) Obsługa potrafi doradzić i zachęcić do zakupu. Katalogi do dyspozycji. Prośby klienta nie pozostają bez odpowiedzi. To takie moje typy. Czasami zaglądam do Kruka przy Pl. Trzech Krzyży, tam też jest "obsługowo" moim zdaniem dobrze, jednak oglądanie i przymiarki Rolexa przy sklepowej ladzie .... ? wolałbym stolik i fotel :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mnie się pomysł podoba, gdyż temat będzie zawierał mnóstwo informacji o sklepach godnych uwagi i nie ważne czy będą one w Warszawie czy w Krakowie wszak zawsze podczas jakiejś wyprawy można uwzględnić dany salon w programie wycieczki ponieważ spotkamy się z fachową i miłą obsługą. A już najmniej mnie interesuje który salon wygra, bardziej istotne jest, który zostanie wymieniony w temacie na +.


JACEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.