Skocz do zawartości

Ogłoszenie

RELACJE FILMOWE - X Jubileuszowe Spotkanie Klubu

Na około tydzień lub dwa wyłączamy definitywnie tapatalk na forum.

Aktualizacje statusu

• Zdjęcie
    lukkluj

Zapytanie, które dostaliśmy jest chyba (oby) prowokacją dziennikarską: "Jestem lekarzem ginekologiem. Chciałbym zakupić pozytywne komentarze na swój temat na róznych portalach medycznych, forach dyskusyjnych, blogach itp. Chciałbym wiedziec czy po pierwsze świadczycie Państwo takie usługi, po drugie ile by cos takiego kosztowało w zalezności do liczby opinii i zapewne stron, na których miałyby być zamieszczone? Potrzebuję przynajmniej wstępną ofertę dziś do godziny 12."

Pokaż komentarze (2)
Wyświetl wszystkie aktualizacje

Najnowsze tematy

Zdjęcie

zakup festiny

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 hiszpan694

hiszpan694
  • Nowy Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 19 maj 2012 - 15:13

Witam wszystkich.pytałem was ostatnio o wybor firmy zegarka ktorego mam zamiar sobie kupic.Myslalem nad wieloma firmami,modelami az w koncu doszedlem do firmy FESTNA.jest to dobra firma wiec postanowilem wybrac sobie jakis model.spodobaly mi sie kopertowe ale wiem tez,ze cena zegarka przekracza moj budzet.pisalem ze moge wydac max 700zl.dzis znalazlem zaje...stą oferte ale nie moge uwierzyc,ze to mozliwe.znalazlem na portalu aukcyjnym takie cos. http://allegro.pl/ze...2342396682.html CO SADZICIE NA TEN TEMAT???
  • 0

#2 Henieks

Henieks
  • Użytkownik
  • 556 postów

Napisano 19 maj 2012 - 15:35

No cóż...
Co takiego dziwnego w tej ofercie?
Że normalny zegarek kosztuje 400 zł?
Szkiełko mineralne, werk kwarcowy, więc tyle to kosztuje.
Co do opinii nt. Festiny - nie wiem, nie wypowiadam się. Wiem, że firma ma tutaj chyba słabą opinię, ale nie zajmuję się plotkami.
Za 450zł jest na forum Revue Thommen. To jest wgh mnie interesująca oferta.
  • 0

#3 hiszpan694

hiszpan694
  • Nowy Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 19 maj 2012 - 15:44