Skocz do zawartości

Aktualizacje statusu

Wyświetl wszystkie aktualizacje

Najnowsze tematy

Zdjęcie

Iphone 5

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
480 odpowiedzi w tym temacie

#1 TIK TAK

TIK TAK

....Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się...zarobiony jestem

• Stowarzyszenie
  • 6223 postów

Napisano 16 październik 2012 - 19:16

Jak w temacie? Macie? Planujecie zakup?
ja mam IPhone 5 i mam swoje zdanie już wyrobione. :)

Dla mnie to zabawka dla małolatów z szeregiem wad i jedną zaletą, że jest smartfonem.
Żona ma galaxy S3 i moim zdaniem iphone nie ma do niego startu. Jeśli ktoś się waha, wybór jest tylko jeden.
Być może przy odsprzedazy za Ip5 można będzie lepszą cenę dostać... choć biorąc pod uwage jak słaby to sprzęt wątpie.
  • 0

#2 meinard

meinard

neofita

• Użytkownik
  • 1258 postów

Napisano 16 październik 2012 - 19:27

Nie mam, nie planuję zakupu. iPhone nie oferuje mi niczego, co mi potrzebne, a czego nie miałyby inne, dwa razy tańsze telefony - rozmowy, smsowanie, obsługa internetu, klient poczty + parę aplikacji, ale nie taki bzdury jak trening zumby czy . A i gps mi się często przydaje, a słyszałem, że z tym w nowych ajfonach kiepsko :)
  • 0

#3 carlito1

carlito1
  • Użytkownik
  • 12357 postów

Napisano 16 październik 2012 - 19:32

Mam, kupiłem sobie i młodej, pocieszyłem się pare dni i to tyle. Jest w porządku, ale bez szału.
  • 0

#4 rafi

rafi
  • Użytkownik
  • 1041 postów

Napisano 16 październik 2012 - 19:38

Oj Chłopaki, zaraz Wam się dostanie, "że hejterzy, że się nie znacie, że nie macie pojęcia, co ten sprzęt potrafi i w ogóle" :D
  • 0

#5 Lawnowerman

Lawnowerman

Mo®derato®

• Moderator
  • 5291 postów

Napisano 16 październik 2012 - 19:41

GIII Rulez Dołączona grafika
  • 0

#6 mark74

mark74
  • Nowy Użytkownik
  • 29 postów

Napisano 16 październik 2012 - 19:44