Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

andrzej.szkoda

IWC Schaffhausen PYTANIE O AUTENTYCZNOŚĆ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Państwa bardzo serdecznie.

 

Chciałbym zakupić zegarek marki IWC Schaffhausen. Na co mam zwrócić uwagę ?

Zegarek jest z lat 50-60 - tych w złotej kopercie nie ma pod godziną 6tą napisu "SWISS".

Jak można sprawdzić autentyczność tego zegarka? Proszę o konkretne wskazówki jak powinienem postąpić ? Zegarek chcę zakupić dla siebie, ale nie jestem handlarzem i nie znam się na tym. Dlatego proszę o pomoc.

 

http://allegro.pl/iw...2829869957.html

 

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za Chiny ludowe nie sprzedał bym zegarka który jest od ponad 50 lat w rodzinie,nawet jak by mnie bardzo "przycisnęło"...:-)

No i sorry za to ze nic nie wnoszę do tematu:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ci tylko powiem tyle ze za te pieniadze to ty kupisz pieknego prawie nowego IWC z dokumentami

ja bym sobie tym zegarkiem glowy nie zawracal chyba ze ci zalezy na tym zlocie Ta bransoleta nie orginalna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cena o jakieś 10tyś zł za wysoka ;)


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To poczytaj forum poogladaj inne aukcje to zobaczysz ze ten zegarek nie wiele jest wart a kolega szefszefow

ma racje no ale o gustach sie nie rozmawia jak ci sie podoba to brac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników