Skocz do zawartości

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ
MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

Najnowsze tematy

Zdjęcie

Omega Seamaster - prośba o opinie

Proszę o ocene i opinie na temat Omegi Seamaster Omega Seamaster Automatic cal. 1020

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 wesoly_pomidor

wesoly_pomidor
  • Nowy Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 17 styczeń 2013 - 19:03

Witam, jestem laikiem w sprawie zegarków, a znajomy poprosił mnie o sprzedaż jego zegarka Omega Seamaster
Automatic. Jednak najpierw chciałbym się dowiedzieć czegoś o tym zegarku, tzn. czy jest oryginalny oraz jak
oceniacie jego stan. Nie chciałbym wystawiać zegarka nie wiedząc czy to nie podróbka. To tak tytułem wstępu.

Odnośnie samego zegarka:
Tarcza wygląda bardzo ładnie, JEDNAK w dwóch miejscach przy brzegach znajdują się dziwne kropki, nie wiem czy to
zabrudzenie czy jakieś mocowanie tarczy? Znajdują się one dokładnie na przeciwko siebie po przekątnej, jedna tuż za
tak jakby 51 minutą, druga za 26, tuż za małym napisem - SWISS MADE -

Szkiełko jest podobno od nowości, jest trochę porysowane, ale według mnie nie ma tragedii;

Wskazówki minutowa i godzinowa mają taki jakby rowek, malowany na czarno, a na końcach podłużne otwory, sekundowa jest cała "złota".
Na koronce znajduje się znak Omegi. Po pociągnięciu jej można zmieniać datę, od 1-31, jednak nie wiem w jaki sposób zmienia się dni, ani jak ustawić godzinę, chyba coś jest popsute, to coś poważnego? czy może to być błahostka? Albo po prostu to ja nie potrafię tego zrobić. Nie chcę jakoś mocniej ciągnąć koronki, bo boje się, że coś uszkodzę. Zegarek jednak po chwili ruszania zaczyna działać, więc chyba to nic poważnego.
Na zapięciu bransolety jest duże logo Omegi, a na jednej z tych dwóch mniejszych blaszek jest małe logo numerek 32 w kółku oraz napis stainless steel oraz numer 1286/249

Na wieku od wewnątrz jest takie coś:

ACIER INOXYDABLE

ZNACZEK OMEGA
POD NIM NAPIS: OMEGA WATCH CO

FAB. SUISSE
SWISS MADE

MLB

166.0213.1