Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

qubavip

Panerai Submersible 1973

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Na wstępie chciał bym zanznaczyć iż nie znam się na zegarkach, potrzebuje jedynie informacji. Dlatego prosił bym o wyrozumiałość. Po śmierci ojca w jego rzeczach znalazłem ten oto zegarek. Ojciec zajmował się kiedyś sprowadzaniem i naprawą samochodów, podobno znalazł go w jednym z sporowadzonych samochodów. Chciał bym się dowiedzieć czegoś na temat tego zegarka, interesują mnie informacje na temat firmy która go wyprodukowała, informacje o tym konkretnym modelu, lub pomoc gdzie mogę znaleść takie informacje. Zegarek ma dlamnie wartość sentymentalną więc cena mnie nie interesuje! Poprostu chce coś o nim wiedzieć. Dołączam również zdjęcia w/w zegarka, z góry dziękuję za pomoc.

post-60286-0-34162100-1362222230_thumb.jpg

post-60286-0-51906100-1362222231_thumb.jpg

post-60286-0-53828400-1362222260_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza wartością sentymentalną ten zegarek nie posiada żadnych innych - to chińska podróba.


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Titanium na wysoki połysk :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak Koledzy napisali , tandetna chinska podrobka Panerai

Jesli faktycznie ma wartosc sentymentalna po Ojcu , mozna zostawic w szufladzie , jesli nie- kosz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spojrzmy - orginalny mechanizm w przykladowym pamku wyglada jakos tak jak ponizej. To co widac wyzej to brzydactwo z pseudo - zdobieniami :P Przykro nam ale to fake...

 

panerai-radiomir-regatta-back.jpg


EWOLUCJA: