Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

W piastach 370 jak zdejmie się kołnierze to są uszczelki na nich. I pod spodem maszynówki. Tu będzie pewnie podobnie.

Możesz pokazać jakaś grafikę bo w e1900 mam chyba te same piasty. Coś mi się wydaje, ze kołnierz jest caly metalowy a za nim od razu łożysko. Ten kołnierz wystarczy mocniej szarpać żeby zlazł ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

revolta, fajne koła, proste szprychy fajnie wyglądają i działają.

vandit jak wrażenia z spd? chociaż spd trzeba dać chwilę czasu, zrobić kilka tras żeby przywyknąć do nieco innej jazdy 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest jakaś gumka na nim. Także gumka na bębnie. Zarówno kołnierze jak i bęben wystarczy pociągnąć aby zdemontować.

 

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak już pisałem, nie chcialem SPD i się długo bronilem... Dopóki nie kupiłem ;)

Jestem bardzo zadowolony, rablemerm dzisiaj zrobiłem po asfalcie 60 km i jest ok, ghost też ok chociaż w niedzielę mam zawody to będzie dla mnie porządny test SPD w mtb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz pokazać jakaś grafikę bo w e1900 mam chyba te same piasty. Coś mi się wydaje, ze kołnierz jest caly metalowy a za nim od razu łożysko. Ten kołnierz wystarczy mocniej szarpać żeby zlazł ?

Wczesniej jak pytalem w DT swiss o E1900 powiedziano mi ze piasty maja 370ki wszedzie gdzie patrzylem tez byly 370ki tu sa 350ki jaka miedzy nimi jest roznica nie wiem :)

 

@70 mozna zrobic przyczepke wozek . wozic butelki zlom. ale szkoda troche to sa nowe kola 200km przejechane .albo sprzedam albo zaloze do ghosta a z ghosta sprzedam :)

 

@trollu kola wygladaja swietnie . przez proste szprychy duze szersze felgi (6mm w wewnatrz ) zupelnie inaczejbkolo wyglada

Edytowane przez revolta4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie za duża rama ?

 

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do turystyki ujdze.

Ale wydaje się za duża. W terenie cięższym mogła by być " jajecznica "

 

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam, że Egzo ocenia po wysokości siodełka. Przypominam, że giant Egzo też wygląda jakby był na niego za duży  :P

ogólnie - masz nisko siodełko bo leciałeś akurat po wertepach w dół i na płaskim nie chciało Ci się podnosić - ludzie mówią "masz za dużą ramę". Podniesiesz siodełko (szczególnie w mtb) to jest "wtf?! za mała rama" 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz pokazać jakaś grafikę bo w e1900 mam chyba te same piasty. Coś mi się wydaje, ze kołnierz jest caly metalowy a za nim od razu łożysko. Ten kołnierz wystarczy mocniej szarpać żeby zlazł ?

Ja mam piasty 1501, są one tożsame z 240 i też pod metalowym kołnierzem od razu jest łożysko. Zastanawiam się jak to się ma do tej legendarnej trwałości DT :)

Mniejsza z perfekcją, wystarczy być bardzo dobrym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to cięcie kosztów czy ma wystarczyć budowa łożyska a może serwis też musi zarabiać przez sprzedaż części. Ja się nie znam na systemach uszczelnień, ale moim zdaniem te zewnętrzne gumy też wiele nie dawały bo przecież szczelina między nią a piastą też jest i tam piach też wchodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zaliczyłem pierwszy w życiu maraton mtb. DT4YOU mtb maraton Oborniki. Jak dla mnie gruuuubo, ale jakoś tam dałem radę i nie zamknąłem stawki, czyli plan wykonany :) Patrząc na to ile czasu od kilku lat poświęcam na rower to jestem zadowolony. Organizacja pierwsza klasa, mnóstwo gadżetów do wylosowania. Teraz plan jest jasny, więcej czasu na rower, mniej kilogramów na sobie i start za rok :)

 

I jeszcze w trakcie wyścigu naszła mnie taka refleksja... Co biorą zawodnicy z pierwszej linii z dystansu MEGA, bo robiąc drugą pętlę przeleciała koło nas grupa niczym TGV i był problem żeby zdążyć im zjechać z drogi :) A w nogach mieli już spoooro więcej niż my. Nie chce mi się wierzyć, że dzieli mnie od nich taka przepaść powstała tylko i wyłącznie z samego treningu...


Mniejsza z perfekcją, wystarczy być bardzo dobrym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mogą brać koks ale na samych wspomagaczach nic się nie zrobi. Układają sobie życie pod wyścigi, biorą koks, trenują i są wyniki. Ale nie ma się co przejmować, jeśli tak jest to mają teraz swoje 5 min a później zdrowie tak poleci, że będą rower na fotach oglądać  ;)

 

Jak kupowałem swojego Fuela to gadałem z synem właściciela sklepu - jest w moim wieku, kończył AWF, kiedyś ostro nastawiał się na ściganie w xc ale dość szybko zauważył, że trenujesz, jesteś coraz lepszy a i tak cię oblatują. Wtedy dał sobie spokój z ściganiem, mówił, że nie zamierza być robotem zaprogramowanym na kręcenie coraz lepszych czasów kosztem całego życia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja absolutnie tym się nie przejmuję. Jeżdżę dla siebie, bez żadnego ciśnienia na wyniki. Każdy ma w życiu jakieś priorytety i zadania, nie mam tyle czasu na rower co dajmy na to 20 lat temu, 40+ też robi swoje :) Ale jak ktoś przejeżdża 68km trasy o wykresie ekg w czasie lepszym o 15 min niż ja 39km lub taką samą trasę jak ja w czasie o niemalże o połowę krótszym, to zwyczajnie zaczęło mnie to zastanawiać.

I jeszcze druga sprawa... Skoro jesteś totalnym amatorem, nie masz żadnych szans na pudło i z tego czy zajmiesz miejsce setne, dwusetne albo i dalej nic nie wynika, to pytam się jaki jest sens i logika w oszustwie i skróceniu trasy??? A takich delikwentów wydziałem i to nie jednego...

Edytowane przez zaq

Mniejsza z perfekcją, wystarczy być bardzo dobrym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@trollu, chyba przyznasz, że u mnie wygląda to lekko inaczej .

Ale fakt jak komu wygodnie.

post-81019-1524989755,2773_thumb.jpegpost-81019-1524989873,5633_thumb.jpeg

 

A gdyby tak Andrzej dał mostek na negatyw?

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

I jeszcze w trakcie wyścigu naszła mnie taka refleksja... Co biorą zawodnicy z pierwszej linii z dystansu MEGA, bo robiąc drugą pętlę przeleciała koło nas grupa niczym TGV i był problem żeby zdążyć im zjechać z drogi :) A w nogach mieli już spoooro więcej niż my. Nie chce mi się wierzyć, że dzieli mnie od nich taka przepaść powstała tylko i wyłącznie z samego treningu...

Niestety musisz w to uwierzyć. W większości to byli zawodnicy lub ludzie którzy wszystko podporządkowali rywalizacji nawet amatorskiej.

 

 


Deus Dona Me Vi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Egzo, raz że fota Andrzeja lekko przekłamuje - gdybyś przyłożył poziomnicę do monitora to zobaczysz, że tył jest niżej niż przód więc siodełko jest optycznie jeszcze niżej. Dwa - ja już chyba pisałem, że dla mnie szosa powinna wyglądać tak: 

trek-madone---1-1512173356369-1jx2w504kn

 

a tutaj dla przypomnienia - szosa w rozmiarze pod mój wzrost, siodełko pod moją nogę. Jak wrzuciłem rok temu tą fotę, to napisałeś, że kiera wysoko. Fakt bo to demówka i ma full podkładek co nie zmienia faktu, że siodełko jest i tak minimalnie ponad kierownicą. Gdyby to był mój rower to wyleciałby z 3 podkładki spod mostka i różnica byłaby jeszcze większa

DSC_1714.jpg

 

mam wrzucić fotę fuela z siodełkiem na wysokości pod moją nogę? Burns znowu by mi wytykał, że fuel dziwnie wygląda  :P

 

co do okłamywania na zawodach - podbicie własnego ego, nieposzanowanie ogólnoprzyjętych zasad itd. Można wymieniać wiele ale po co? Żeby coś zmienić trzeba by mieć karabin maszynowy i kody na niekończącą się amunicję 

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trollu pamiętam, pamiętam . Fotkę fuela też pamiętam :)

 

Dziś wyjechałem na szosę... I  tylko 20km bo mnie deszcz zaczął gonić...... :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam piasty 1501, są one tożsame z 240 i też pod metalowym kołnierzem od razu jest łożysko. Zastanawiam się jak to się ma do tej legendarnej trwałości DT :)

Co? Jaka trwałość :D

W porównaniu do obecnych podstawowych kół np Mavica to żadna. A te uważam i tak za słabe, ale szosowe Aksiumy  są naprawdę znieść wiele, DT kumpla rozpada się na każdym kroku. Żywotność ich łożysk kiepska, szprychy - syf.

 

Jak to ze szwajcarskimi wyrobami - marketing.

 

Do Fulcrumów, czy Cosmiców mogę założyć sobie  typowe standardowe łożyska, które to konkretne można kupić w normalnej cenie, za DT bulisz.

 

Omijam ich koła , bo ani dobre, ani wytrzymałe.

 

Osłony, to raczej ochrona przed większym syfem. W Fulcrumach mam plastikowe, które się łatwo zdejmuje, w Cosmicach podobnie ale metalowe są te kapsle. Co jakiś czas trzeba to ściągnąć i piach usunąć. Gumowe się wycierają i podobnie..., mogło by ich nie być. Przed wodą te uszczelniania w ogóle nie chronią.

Edytowane przez kaido2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.