Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.
Rekomendowane odpowiedzi
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Podobna zawartość
-
Przez dennyk
Poszukuję fajnej koperty pod Unitasa 6498. Dla utrudnienia nie chińczyka
Muszę pomieścić tarczę o średnicy 39 mm
pozdrawiam
-
Przez Petru23
Mam nowego Elements ale ma jedną istotną wadę. Ze względu na kształt koperty (spodu) i rozmiar koronki potrafi się ona (koronka) wysunąć podczas noszenia. Zahaczy o ubranie, mankiet czy cokolwiek. Problem dotyczy m.in. Beringa o podobnym kształcie koperty.
Pytanie, czy jest możliwość jej wymiany i czy zegarmajster to powinien zrobić. Jaki może być koszt? Oddać raczej go nie oddam (skróciłem bransoletę).
-
Przez Gość zdzichu
Cześć
Z pewnością jak zbieracie vintage to też macie swój ulubiony mechanizm. Ja pokochałem automaty felsy
Głównie za ich konstrukcję i to jakiej wysokiej jakości są
-
Przez pajakleon97
Witam serdecznie
Nie za bardzo dbam o zegarki i oto pojawily sie brzydkie rysy na bezelu w moim Glycine Combat Sub. Niezaladnie to wyglada a lubie ten zegarek i jak dla mnie byl dosc kosztowny wiec chcialbym go zatrzymac na dluzej. Wiecie moze gdzie we Wroclawiu moglbym ten bezel wymienic? Przy okazji zrobic tez przeglad bo mam wrazenie, ze rezerwa chodu krocej trzyma. Dobrze zeby bylo to tez oplacalne a nie w cenie nowego zegarka...
-
Przez mariusz847
Witam,
Chciałbym podpytać fachowców o naprawę mojej Certiny DS Action Powermatic 80. Jak widać na zdjęciach koronka razem z wałkiem jest osobno. Zegarek trafił do zakładu zegarmistrzowskiego. Diagnoza to uszkodzenie elementu trzymającego/blokującego wałek wewnątrz mechanizmu, tak to zrozumiałem. Wycena naprawy wyszła bardzo drogo, serwis wytłumaczył mi że będzie mnóstwo pracy z rozebraniem i złożeniem mechanizmu po wymianie. Dodatkowo oprócz opisanej usterki ma zostać wymienione gwintowane gniazdo w które zakręca się koronkę w kopercie (pewnie niefachowo to nazywam, przepraszam z góry). Cała naprawa to ponad 1700 PLN. Zastanawiam się czy to ma sens ekonomiczny, bo w takiej cenie pewnie można kupić ten model sprawny używany. Chciałem się poradzić fachowców co robić. Czy da się to naprawić taniej. Przyszło mi też do głowy że możnaby przecież wymienić cały mechanizm na nowy/inny Powermatic 80. Co sądzicie?
-