Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

RTK-WGM

Kieszonkowy Langendorf

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym zrobić z bratem zamianę, On ma kieszonkę Langendorf'a w stanie jak na zdjęciach ja mam stare dolary i teraz powstaje pytanie czy jest szansa na wskrzeszenie kieszonki do życia? Ma braki wałek z koronką, koło zębate to tak na szybko zobaczyłem. Może ktoś z Was wie co to za mechanizm? Proszę o każdą informację na temat tej kieszonki. Dzięki z góry.

 

l01.jpg

 

l02.jpg

l03.jpg

 

l04.jpg

 

l05.jpg

 

l06.jpg

 

l07.jpg

 


Kupię wszystko, rozsądek zachowując, co ma związek z marką ENICAR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Werk to cos jakby kaliber 550, tylko kształt mostka trochę zmieniony i kamieni wiecej.

Zrobić wszystko się da, tylko czy znajdziesz zegarmistrza, który zechce się zająć za rozsądne pieniądze starym cylindrem? Ciekawe, jak u niego z wychwytem - to może być większy problem, niż wałek


Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwłaszcza że koło cylindrowe ma wstawionego buksa, a więc istnieje duża doza prawdopodobieństwa że wargi cylindra nie są już w dobrym stanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwłaszcza że koło cylindrowe ma wstawionego buksa

 

Masz oko! :) :)


Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu zdjęcia są dobre jednak  w wielu przypadkach  nie ma potrzeby mieć aż tak dobrego oka, wystarczy że cos na słabszym foto nie gra i już wiadomo o co chodzi. W cylindrach obok zużycia na wargach cylindra i zębach koła cylindrowego często uszkodzeniu ulega łożysko, lub też sam otwór półmostku tegoż koła. Niekiedy też w przypadku zużycia  warg w danym miejscu zmienia się delikatnie kąt koła cylindrowego poprzez buksowanie na półmostku. Oczywiście aby  efekt miał sens trzeba skasować też luzy pionowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez micha35
      Witam....
      Mod. edit. chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej pozatym że zegarmistrz powiedział że to "cylinderek". Jestem poprostu ciekaw ile jak to małe cudo jest na świecie....;-)
      Dodaję zdjęcie mechanizmu... proszę o pomoc mam nadzieję że dowiem się czegoś ciekawego...

       
      Mod.
      Nie zamieszczamy linków do aukcji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.