Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

PM1122

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4721
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana PM1122 w dniu 25 Lutego 2020

Użytkownicy przyznają PM1122 punkty reputacji!

Reputacja

1698 Guru zegarmistrzostwa

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Finlandia
  • Hobby
    Zegary .

Ostatnie wizyty

1619 wyświetleń profilu
  1. Chyba 68. Tylko, że data może czegoś innego dotyczyć. No, ale tego się nie dowiemy.
  2. Tu widać, została nałożona i chyba przyklejona na pozostałość oryginalnej.
  3. PM1122

    Zapytanie - HELP

    Myślę, że naprawę mechanizmu, będę tu kontynuować. A kupno nie boli, skoro się tego pragnie. Podróż trochę bolała, bo łącznie 400 km... Ale czego się nie robi. Myślałem, że numer jest niższy, ale dopiero w domu, tak na dobre go zobaczyłem. Myślę że i tak jest dość niski i przyda się w badaniach nad firmą.... Ciekawe, jaki to będzie rok ? Sygnatura i numer, są jakby czymś białym zatarte. Nie wiem , czy to świeci, ale wieczorem sprawdzę. Palety, są jakby za krótkie i siedzą bardzo głęboko. Jednakże wydaje się, że z kołem wychwytowym pracują prawidłowo... Dlaczego takie krótkie, to nie wiem. Może przy szlifowaniu jedną zgubiono. Więc zrobiono z tej drugiej ( chyba dość długiej ) brakującą paletę. Po weekendzie będzie czas i odpowiednie warunki..... wówczas, dokładnie się zobaczy, co i jak jest.
  4. PM1122

    Zapytanie - HELP

    Dodam jeszcze, że niestety, ale mechanizm miał być ,, chyba sprawny " - a okazał się niesprawny. Myślę, że to tylko chwilowe. Linki zostały skrucone tak , żeby wagi wisiały tylko pod tarczą. Młoteczek zablokowany. Może się tylko lekko poruszać. Dźwignia ręcznego uruchomienia bicia zablokowana. Wskazówką minutową można kręcić tylko do pewnego momentu i nagle stop. Wygląda, że wszystko jest i nic nie brakuje , ale coś tu nieźle namieszano. PS..., będzie chyba trochę do tematu ,, oprawcy naprawcy "
  5. PM1122

    Concordia Bis ? Coś innego ?

    No.... i o to chodzi !
  6. PM1122

    Zapytanie - HELP

    No to zdjęcia - niestety tylko z telefonu , więc nieco słabe , bo aparat mam w innym miejscu. Nr . mech. 5486
  7. PM1122

    Zapytanie - HELP

    A więc, to jest Borussia ! .... Inne zdjęcia i numer później, bo jestem w drodze.
  8. PM1122

    Porady potrzebuję 😊

    Oooo , teraz dla potomnych , wszystko jasne ! Ważne , by na forum były i zdjęcia i wyjaśnienia problemu , itd. Bo filmiki , czy zdjęcia , do których są linki na inne portale , to po jakimś czasie potrafią znikać i wówczas zostajemy jedynie z tekstem. Czyli , nie wiadomo nawet , o co autorowi chodziło . Dziękuję koledze Mrzon za podsumowanie ! PS... dodam jeszcze , że przed naprawą , dobrze zrobić zdjęcia , co i jak jest poustawiane . Łatwiej wtedy poskładać , lub szukać błędu !
  9. PM1122

    Porady potrzebuję 😊

    To jeszcze wrócę do naprawionego już bębna. Widać, że sprężyna obejmuje ośkę i haczyk jest dobrze zaczepiony. A co do obecnego mechanizmu.... - Tak, tak - trzeba się dobrze przyjżeć. Może być, że dane koło, czy krzywkę, trzeba przestawić o parę ząbków
  10. PM1122

    Porady potrzebuję 😊

    Z tych filmików i zdjęć , trochę mi ciężko wywnioskować , ale jednak coś dostrzegłem . Grzebień jest przesuwany i na końcu , to element dźwigni ( zaznaczony na zielono ) opada tuż przed grzebieniem . Wówczas jego część ( zaznaczona ma czerwono ) znajduje się niżej i powinna zatrzymać kółko zębate za ten boczny kołeczek - bo ma takie zagięcie , które do tego służy . Jednakże , ta dźwignia opada tak nisko , że to zagięcie , przelatuje poniżej średnicy , na której znajduje się ten kołeczek i nie zatrzymuje bicia. Widać to na drugim zdjęciu - zaraz opadnie , ale nic się nie dzieje , bo koło z kołeczkiem nie zostało zatrzymane Myślę , że coś źle założono , lub nie założono czegoś , bo ta dźwignia nie może , aż tak nisko opaść , że nie ma szansy na zatrzymanie bicia , właśnie na tym kołeczku. - pamiętam , że było już coś takiego , że w innym mechanizmie , ktoś obrócił sąsiednią dźwignię o 90 stopni , a ona miała jednym z boków stanowić podparcie - ograniczenie dla tej drugiej . No i z biciem był problem .
  11. PM1122

    Porady potrzebuję 😊

    Za mało zdjęć, by szukać przyczyny ( bo mechanizmu nie znam ) Widzę, że chyba brakuje kołeczka w płycie, ograniczajacego ruch grzebienia - co może, ale nie musi być przyczyną. ... Ale, czy w ogóle zalot, przesuwa grzebień ?.. Może kręci się i nie łapie za zeby. Bo grzebień liczy i gdy kończy liczenie, to wówczas inna dźwigienka opada - no i właśnie, tego nie widzę - czy wpada na takim kółku w rowek i zatrzymuje napęd, czy z kolei, opada i kółko zębate, które ma jeden kołeczek, właśnie na nim się zatrzymuje.
  12. PM1122

    Porady potrzebuję 😊

    Takiego nie miałem, więc nie wiem. Może być, że tylko na zasadzie prub i błędów.
  13. PM1122

    Zapytanie - HELP

    Właśnie, też mi się tak wydaje, że skrzynia może być późniejsza. Przez to, w pierwszej chwili nie zwróciłem w ogóle na niego uwagi. Dopiero później wróciłem do niego i bardziej się przyjrzałem.
  14. PM1122

    Zapytanie - HELP

    Czyżbym trafił na Fortunę ? .... tylko wskazówki to mi sugerują . Ale nie chciałbym przegapić i później wyrzucać sobie , że mogłem , ale ......
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.