Systematyzując nieco dyskusje , poniżej dekalog:
1. Rolex nie jest liderem zegarmistrzostwa oraz innowacji.
2. Rolex to maszyna do robienia pieniędzy i wszelkie ich działania muszą spełniać masowe, nie wysublimowane gusta.
3. Mechanizmy Rolexa mogą chodzić 20 lat bez serwisu i ciagle trzymać wyśrubowane kryteria.
4. Rolex jest liderem segmentu luksusowych zegarków i kompletnie zdominował rynek.
5.Rolex sprzedaje najlepszy produkt na rynku, generalnie.
6.Rolex ma najwiecej modeli na liście top50 wszechczasów .
7. Submariner Rolexa to zegarek wszech czasów a Daytona jest marzeniem komisów.
8.Zasadniczo 50% populacji chciałoby mieć Rolexa a drugie 50% się do tego nie przyznaje.
9.System dystrybucji zegarków, listy, kolejki , legendy sprzedawców, mity i kity jest zarówno skuteczny jak i groteskowy, śmieszny.
10. Rolex=cash