Ja zmieniłem 1.0 na 1.3 130 KM. Jak dla mnie 1.0 nie dawał rady po górkach w Walbrzych-Świdnica. Teraz jest prawie OK - największy minus to prostokątne, nie działające dobrze w zasadzie nawiewy. Przed liftem były okrage - super sprawa, ideałem to była ogrzewana przednia szyba 🙂
Ja mam MTB - ogólnie to brakuje przełożeń do jazdy z najmniejszej nawet górki ( bez prądu oczywiście- bo ten jest tylko do 25 km/h). Jazda e-mtb jest cholernie męcząca po płaskim asfalcie i wyzwaniem to 6 km nawet bywa :). Szczerze e mtb to fajny sprzęt tylko w teren. Ale być może inne konstrukcje są OK na miasto ?
Racing Ralph -b. dobre, ale są drogie i szybko się ścierają. Continental miałem - ale nie polecam. Obecnie mam Maxxis Recon 29 exo wt tr i są ok. Tylko, że to wszystko w górach na kamieniach, być może do lasu wystarczy mniej agresywny bieżnik.
Samochod idealny ? 100 tys zł. za silnik 4 cylindrowy 16V. Tablet wbudowany, nie odstający + przyciski i pokrętła fizyczne. Do tego bluetooth, WiFi bezprzewodowe - sterowanie głosem nawigacją, zegary te droższe - analogowe 🙂
Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.