Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

JanWwa

Nowy Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Początkujący

Ostatnie wizyty

96 wyświetleń profilu
  1. No cóż, w moim przypadku już trochę za późno, jeżeli chodzi o powstrzymanie się z zakupem zegarka od SG. Podbijam pytanie - jaką różnicę w czasie może wykazywać na dobę taki Longines, żeby mieściła się w normie? Siedzi tam mechanizm L688 oparty na ETA A08.L01.
  2. Panowie, odświeżam temat i jednocześnie ostrzegam przed serwisem koncernu Swatch w Warszawie (nie ja pierwszy, z tego co zauważyłem na tym i innych forach). Po stwierdzeniu wad oddałem zegarek do Swatch Group Service. Niestety, jak się okazało, popełniłem błąd dochodząc swoich praw na zasadach gwarancji a nie rękojmi. Zegarek spędził w serwisie dwa miesiące. Podobno przeszedł pełny serwis, wraz z wymianą wskazówek. Gdy go odebrałem, okazało się, że doszło sporo nowych rys. Niestety nie poprosiłem o protokół przy oddawaniu zegarka. Swatch twierdzi, że robią zdjęcia za każdym razem, gdy zegarki są przekazywane na serwis, ale te zapewnienia nie są zbyt wiele warte: klient nie otrzymuje tych zdjęć od razu, a w więc równie dobrze mogą być robione już po zakończeniu serwisu. Po odbiorze okazało się, że zegarka w dalszym ciągu nie da się nakręcić koronką, gdy mechanizm się zatrzyma. Można ją kręcić w nieskończoność a sekundnik nie rusza. Oddałem go więc do serwisu raz jeszcze. Tym razem poprosiłem, żeby uważali na ewentualne uszkodzenia. Jak się okazało to nie wystarczyło: znów popełniłem błąd, kolejny raz nie prosząc o szczegółowy protokół przekazania zegarka wraz ze zdjęciami. Za drugim razem spędził w serwisie kilka dni, po odbiorze stwierdzono, że wszystko jest ok. Niestety - sytuacja się powtórzyła - doszły kolejne, nowe rysy. Jednocześnie zauważyłem, że zegarek spóźnia się o kilkadziesiąt sekund na dobę. Zamierzam przekazać go do regulacji kolejny raz, jednak tym razem przez salon, w którym go kupiłem na zasadach rękojmi, a nie bezpośrednio do serwisu. Planuję też prosić o szczegółowy protokół ze zdjęciami, żeby nie wrócił z serwisu Swatcha jeszcze bardziej porysowany niż wcześniej. I tu mam pytanie: jakie powinno być maksymalne, dopuszczalne odchylenie takiego zegarka od normy pod względem różnicy czasu na dobę? Szczerze powiedziawszy, muszę przyznać, że to był zły zakup - gdybym wiedział, jak funkcjonuje serwis Swatch Group w Polsce nigdy nie zdecydowałbym się na kupno jakiegokolwiek sprzętu od tego koncernu. I do tego samego będę namawiał wszystkie znajome osoby, które będą zamierzały kupić zegarek. Nie dość, że czas oczekiwania na naprawę u nich jest skandaliczny, to jeszcze nie szanują sprzętu oddawanego do naprawy.
  3. Witam, do zarejestrowania się na tym forum skłonił mnie zakup pierwszego automatu. Ale stronę przeglądałem już wcześniej.
  4. Witam wszystkich serdecznie, w ubiegłym tygodniu zakupiłem swój pierwszy automat, Longines Conquest Classic. Zegarek w teorii dysponuje rezerwą chodu 54 h. Jestem z niego ogólnie zadowolony, prezentuje się bardzo dobrze. Niestety zatrzymuje się po znacznie krótszym czasie niż te 54h (wiem, że to rezerwa maksymalna). W kilka dni po zakupie nosiłem go przez prawie cały dzień, zdjąłem wieczorem, mechanizm stanął o 3 w nocy. Dzwoniłem do sprzedawcy w tej sprawie, powiedzieli że problemem może być praca biurowa, zegarek nie zdążył się przez to odpowiednio nakręcić i żebym spróbował pokręcić koronką przez 30 sekund. Po próbie nakręcenia koronką mechanizm nie odżył. Musiałem zegarek włożyć na rękę, trochę nim pomachać i "odpalił". Wczoraj znów nosiłem zegarek praktycznie cały dzień (po wspomnianym kręceniu), został zdjęty ok. 24, dziś przestał chodzić przed dwunastą w południe (przez ten czas leżał na półce). Pytanie brzmi: czy to normalne zjawisko, czy też powinienem składać reklamację? Proszę o wyrozumiałość, jak wspomniałem wcześniej, to mój pierwszy automat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.