Witam ponownie, po bardzo dokładnym zweryfikowaniu stanu zegarka przez SERWIS CITIZEN POLSKA, otrzymałem BARDZO szczegółowe informacje na temat jego stanu: Zarysowania na kopercie Zarysowane szkło Zarysowania na bransolecie Ślady po uderzeniu na lunecie na godz 1,2,4,5 itp Uszkodzenie mechanizmu nastąpiło w wyniku uderzeń, których ślady widoczne są na kopercie (ślady po uderzeniu na lunecie na godz 1,2,4,5, na uszach koperty na godz 1,5,11, na kopercie na godz 8-9). Zgodnie z instrukcją obsługi zegarek jest odporny na zwykłe wstrząsy przy codziennym użytkowaniu. Upadek lub uderzenie może spowodować uszkodzenie lub zniszczenie zegarka. Podmiana akumulatora niestety nie rozwiązała problemu Pana zegarka- konieczna jest wymiana mechanizmu. W związku z powyższym czekamy na informację zwrotną czy zegarek mamy naprawić zgodnie z ofertą czy odesłany bez naprawy. wycena: Nazwa Ilość Cena MECHANIZM 760 zł WYMIANA MECHANIZMU CHRONO 40 zł KALIBRACJA ZEGARKA 0 zł POLERKA 2x 60 zł Wartość całkowita: 920 zł Precyzując, zapytałem więc serwis: Czy po resecie / podmianie akumulatora mechanizm nadal nie zareagował ? W odpowiedzi otrzymałem: Podmiana akumulatora niestety nie rozwiązała problemu Pana zegarka- konieczna jest wymiana mechanizmu. W związku z powyższym czekamy na informację zwrotną czy zegarek mamy naprawić zgodnie z ofertą czy odesłany bez naprawy. Odmówiłem naprawy, poprosiłem o odesłanie zegarka. Został odesłany na koszt serwisu, co się bardzo chwali. Wczoraj zegarek otrzymałem dobrze zapakowany i również dokładnie go pooglądałem Ku mojemu zdziwieniu, nie zauważyłem najmniejszej ingerencji serwisu w dekiel zegarka, brud z każdej strony był idealny wg mnie nie możliwe było otworzenie dekla bez mikro ściągnięcia brudu obok niego .... ale mogę się mylić.... w każdym bądź razie najmniejszej ryski obok dekla na brudzie nie znalazłem. I teraz co NAJCIEKAWSZE, zrobiłem to co napisał powyżej w poście BlueAmper - po prostu zresetowałem ! Zegarek cudnie piknął i zaczął normalnie działać. Cud...... (BlueAmper dziękuję !!!!) Nasuwa się mi teraz tylko pytanie, czy oficjalny serwis Citizen, (02-822 Warszawa ul. Poleczki 13) to autoryzowany i profesjonalny serwis w którym pracują rzetelni i kompetentni technicy i w którym naprawia się japońskie zegarki ? To tylko pytanie, które sobie sam zadałem, absolutnie stwierdzenie ....