Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Greg32gw

Orient gwarancja międzynarodowa

Recommended Posts

Witam,

 

Kupilem blue Mako w niemieckim sklepie schoeneuhren.de .Zegarek fajny, działa bez żadnych problemów. Po zakupie stwierdziłem, że jest trochę za mały na moją rękę i będę chciał go sprzedać , aby nabyć big Mako. I tu moje pytanie , czy aby przyszły nabywca miał na niego gwarancję muszę dołączyć fakturę imienną zakupu zegarka ? Czy wystarczy sama gwarancja międzynarodowa podbita przez sprzedawcę?

 

Z góry dziękuje za odpowiedź.

 

Wysyłane z mojego IdeaTab S6000-H za pomocą Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wystarczy sama międzynarodowa gwarancja. Faktura nie jest wymagana, natomiast ja gdybym kupował zegarek, pewnie prosilbym i dowód zakupu.


I'm not myself, but not dead and not for sale...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź. Czyli dodam do zestawu fv, ale dla bezpieczeństwa zamaże moje dane osobowe. Pozdrawiam.

 

Wysyłane z mojego IdeaTab S6000-H za pomocą Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czego sie obawiasz?

Zazwyczaj nie zamazuje sie danych osobowych na dowodach zakupu, przynajmniej ja sie z tym nie spotkałem.


I'm not myself, but not dead and not for sale...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do końca nie wiem do kogo trafi zegarek wraz z fv i co ten ktoś zrobi z tym dalej , a tam jest mój adres i moje nazwisko. Wolę dmuchac na zimne.

 

Wysyłane z mojego IdeaTab S6000-H za pomocą Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

kto w PL realizuje międzynarodową gwarancję w przypadku Orienta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mogę teraz tego znaleźć, ale ktoś na forum pisał, że oddawał tam zegarek kupiony u Niemców i gwarancja została bez problemu uznana. Albo próbują się tradycyjnie wykręcić albo zakres ich współpracy z Orientem uległ zmianie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziwna sprawa... Albo rzeczywiście coś się pozmieniało albo po prostu chcą mnie spławić...  :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mogę teraz tego znaleźć, ale ktoś na forum pisał, że oddawał tam zegarek kupiony u Niemców i gwarancja została bez problemu uznana. Albo próbują się tradycyjnie wykręcić albo zakres ich współpracy z Orientem uległ zmianie...

Tak, ja pisałem. Oddałem mojego Orienta na Igańską - bez problemu przyjęty i w ramach gwarancji przeczyszczone szkło i sprawdzona szczelność. Nikt nie pytał o dowód zakupu i gdzie zegarek był kupiony (a karta gwarancyjna była ze sklepu niemieckiego).

Emre - zadzwoń i zapytaj. Wg mnie nie powinno być problemu.


I'm not myself, but not dead and not for sale...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam
Również mam problem z międzynarodową gwarancją orienta zakupionego w Niemczech. Serwis Poljota napisał mi, że bezpłatnie serwisują tylko zegarki z Polskiej dystrybucji i zaproponował płatną naprawę.
W poniedziałek jeszcze do nich zadzwonię, ale chciałbym zapytać czy istnieje inna niż ich serwis możliwość naprawy gwarancyjnej? Mieszkam w Suwałkach i praktycznie wszędzie mam daleko, więc wizja wybrania się do Warszawy z zegarkiem mnie nie przekonuje, a naprawiać zegarek na własną rękę, gdy ma się międzynarodową gwarancję to tak trochę słabo.
Pozdrawiam Dawid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wg. mnie jeżeli firma Orient daje gwarancję międzynarodową, w której jest wymieniony polski serwis, to Poljot Euro nawet nie ma prawa pytać się o miejsce zakupu zegarka. Nie oni są gwarantem, tylko firma Orient. Mają za naprawy płacone i na pewno na tym nie tracą. Nie mają też prawa w tym przypadku żądać dowodu zakupu. Nie korzystamy z rękojmi, tylko z gwarancji producenta.

 

Proponuję aby ktoś zainteresowany tematem wystosował maila do Poljota, tylko nie z pytaniem:" Czy zrobicie mi zegarek?" ale:"Proszę o informację, na jakiej podstawie prawnej odmawiacie Państwo naprawy zegarka, który posiada międzynarodową gwarancję producenta, na której widniejecie jako punkt serwisowy"

W przypadku odmowy, przetłumaczyć na angielski, wysłać do Orienta i myślę, że sami zadzwonią i zaproponują naprawę.

 

Druga opcja, to poprosić moda aby w imieniu "orientowiczów" oficjalnie zapytał o międzynarodową gwarancję z informacją, że odpowiedź zostanie umieszczona na naszym forum. Zobaczymy jak im rura zmięknie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wysłałem do nich maila w którym napisałem że to gwarancja miedzynarodowa, że oni są gwarantem, że są wymienieni jako gwarant na terenie Polski w książeczce gwarancyjnej z zapytaniem na jakiej podstawie odmawiają wykonania naprawy.

Dołączyłem do tego nawet zdjęcia książeczki gwarancyjnej.

Chyba im się to nie spodobało bo już prawie tydzień czekam na odpowiedź. No cóż jak nie chcą odpisać to w końcu zadzwonię. Ostatnio nie miałem na to czasu, ale z dotychczasowego obrotu sprawy wynika że poniedziałek będę musiał znaleźć czas.

Pozdrawiam Dawid

 

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepiej napisać oficlajną skargę do Orienta i może gość straci licencję na serwis. Idiotę struga i tyle. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proszę o poradę bo ja autentycznie nie wiem co zrobić. Otóż tak jak poradziliscie zadzwoniłem do poljota, porozmawiałem z jakimś miłym panem który powiedział że międzynarodowa gwarancja i to że zegarek jest z niemczech nie przeszkadza i żebym zegarek do nich wysłał. Ostrzegł jedynie że sprawdza autentyczność gwarancji.

Więc dobrze, zegarek wysłałem. Oni odebrali i napisali " W związku z tym ,że sprzedawca nie jest autoryzowanym dystrybutorem Firmy Orient mogę zaproponować tylko naprawę odpłatną ."

Zegarek z shoeneuhren.

Nie mam pojęcia co mam z tym zrobić, bo jak już wysłałem zegarek to prośba o odesłanie go jest trochę bez sensu, z drugiej strony mam gwarancję i nie chce mi się płacić za naprawę, tym bardziej że nie wiem ile ona wyniesie. Ale nie ma nigdzie w Polsce innego serwisu który naprawia na gwarancji zegarki Orienta.

Pozdrawiam i proszę o pomoc, Dawid

 

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawa jest dosyć pilną, dlatego proszę o szybką pomoc

 

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

 

Miałem podobnie :http://www.czwarty-wymiar.pl/viewtopic.php?t=19100

 

Jak widać sprzedawca oddał mi pieniądze za naprawę, nie odpisał nic na temat autentyczności ich gwarancji.

 

Generalnie z tego co mówił Pan z Poljota to te zegarki są niewiadomego pochodzenia, ale na pewno autentyczne. Także nie wiem komu wierzyć, najlepiej napisać do centrali Orienta i się upewnić.

Edited by derty

Share this post


Link to post
Share on other sites

info2@orient-w.co.jp

 

wystarczy napisać tutaj, że robią problem z oddaniem na gwarancję i po sprawie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, na razie poprosili o opisanie usterki zegarka. I tu mam do Was pytanie bo mi słówka po angielsku brakuje - nie wiem jak po angielsku napisać "nakręcony " odnośnie zegarka.

Gdyby ktoś wiedział to proszę o pomoc.

Pozdrawiam Dawid

 

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.