Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Greg32gw

Orient gwarancja międzynarodowa

Recommended Posts

Dzięki, tego mi brakowało. Napisałem do nich opisując problem, jak odpiszą i się czegoś dowiem o gwarancji i tego czy Poljot powinien ją zaakceptować to napisze na forum.

Pozdrawiam Dawid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orient napisał mi, że przeprasza za zachowanie serwisu Poljota i że powinienem się w najbliższym czasie spodziewać bezplatnej naprawy ze strony serwisu.

Dzięki za Waszą pomoc

Pozdrawiam Dawid

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ładne wałki robią. Gdyby mi sprzedawca nie oddał pieniędzy za naprawę to bym tam był już i opierdzielał towarzystwo. Taki tam organizacyjny burdel, czy specjalnie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli jest tak jak mówiłem :)

 

 

#up

 

to już nie pierwsza taka sytuacja, że trzeba pisać bezpośrednio do orienta więc coś jest na rzeczy, ale nie tak dawno był przypadek tutaj na forum, że zibi nie chcieli przyjąć zegarka z międzynarodową gwarancją i też potrzebna była interwencja bezpośrednio u casio więc w naszym kraju to już chyba standard.. ale skoro dostają zwrot kosztów za naprawy to nie wiem czemu robią problemy

Edited by trunqs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serwis trochę zwlekał z odpowiedzią, ale wszystko już jest jasne.

Po pierwsze Poljot stwierdził że oni żadnego błędu w ocenie gwarancji nie popełnili i naprawa powinna zostać wykonana odpłatnie, jednak w dalszej części maila piszą że Orient poprosił ich o odstąpienie od zasad i bezpłatną naprawę mojego zegarka - tak więc płacić nie muszę.

Jednak dziwi mnie to, gdyż Orient jasno pisał że tak być nie powinno i przepraszał mnie za to, że serwis chciał żebym im za naprawę zapłacił.

W każdym bądź razie, każdemu w razie jakichkolwiek problemów z serwisem poljota radzę napisać do Orienta, gdyż oni interesują się losem klienta, szybko odpisują na maile i starają się pomóc.

Pozdrawiam Dawid

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i ja muszę się przekonać co do gwarancji zegarek kupiłem w duty a kurcze gwint w koronce się zerwał i nie mogę jej zakręcić. Raz na kilka prób się uda i trzyma na końcówce gwintu mam Air Divera kupionego na początku roku. 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Corgeut, Deep Blue, Hamilton, Nethuns, Oris, Phoibos, Zelos

Share this post


Link to post
Share on other sites

z duty nie powinno być problemu, bo mają napisane u siebie, że rok międzynarodowej gwarancji na orienty, ale i tak pewnie będzie trzeba najpierw napisać pod info2@orient-w.co.jp :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dZIjped.jpg

 

Pan z serwisu napisał jeszcze na mojego maila tak:

 

Witam,

Traktuję to jako uszkodzenie mechaniczne podczas użytkowania – nie objęte gwarancją.

 

Inni użytkownicy też skarżą się na ta koronkę więc nie wiem czy to nie jest wada fabryczna. 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Corgeut, Deep Blue, Hamilton, Nethuns, Oris, Phoibos, Zelos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisałem z centralą Orienta: 
 

Cytat: Dear Sir, 

Thank you for your update. 
Crown is also exterior parts and not covered by warranty. 
We would like you to understand warranty covers movement-related problem only. 
It is highly appreciated if you follow service center’s policy.


Wychodzi na to, że i tak muszę zapłacić za naprawę.


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Corgeut, Deep Blue, Hamilton, Nethuns, Oris, Phoibos, Zelos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanko na marginesie ;) czy w Lublinie jest serwis Orienta? I czy w ramach gwarancji mogę oddać zegarek do wyczyszczenia i ewentualnej korekty chodu (późni się ok 1min na 48godz.)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
A ja chciałbym pochwalić polski serwis Orienta. Naprawa zegarka zakupionego na schoeneuhren.de została zrealizowana przez Poljot Euro całkowicie bezproblemowo. 

Rzeczowy kontakt, potem skuteczne usunięcie denerwujących usterek. Wszystko trwało mniej niż tydzień. W sumie bardzo profesjonalne podejście.


keep cool but care

Share this post


Link to post
Share on other sites

W zeszłym roku albo ze 2 lata temu rozmawiałem z Panem z Poljot Euro w CH Promenada w Warszawie i powiedział mi, że dużo osób chce serwisować zegarki z gwarancją międzynarodową i mają już nie serwisować bo im się nie opłaca czy coś w tym stylu.

Dziwna argumentacja.

 

Co do Zibi ostatnio do nich pisałem i odpowiedzieli, że naturalnie jak mam kartę gwarancyjną i dowód zakupu to honorują gwarancję międzynarodową.

 

Życzę Wam i sobie aby nasze zegarki nie musiały odwiedzać serwisów i rozstawać się z nami na długi czas ;)


"Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz z wzajemnością."

Cierpliwość popłaca...jeśli Cię na nią stać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czytając Wasze wypowiedzi dochodzę do wniosku, że jednak lepiej zakupić w polskim sklepie i dac te 150-200 zł więcej i mieć spokój na 3 lata, bo tyle na ogół jest gwarancji. To co zaoszczędzi się, pózniej wyda na zegarmsitrza. I poza tym wspomagacie polską gospodarke a niemiecką.

Edited by lookas2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz taki wybór. Wydasz więcej a będziesz spał spokojnie.

Ale ryzykując za granicą możesz zaoszczędzić, bo zegarek nie musi trafić do serwisu, ale może.

A kupując w Polsce na pewno nie zaoszczędzisz.


"Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz z wzajemnością."

Cierpliwość popłaca...jeśli Cię na nią stać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czytając Wasze wypowiedzi dochodzę do wniosku, że jednak lepiej zakupić w polskim sklepie i dac te 150-200 zł więcej i mieć spokój na 3 lata, bo tyle na ogół jest gwarancji. To co zaoszczędzi się, pózniej wyda na zegarmsitrza. I poza tym wspomagacie polską gospodarke a niemiecką.

 

Żeby to było tylko te 150-200 złoty.  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgodzę się z Wami, różnice w cenie zależą od modelu i jego wartości, im wyższa tym więcej można zaoszczędzić.

Akurat porównywałem cenę Orienta Mako Blue na tej niemieckiej stronie i polskich sklepach internetowych, różnica była ok 200zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A porównaj Orienta Air Divera Polska 2100 zł, Niemcy 1400 zł, Chiny 700 zł :) Gdzie kupisz :) Ja kupiłem i już wrócił z wymiany koronki i tubusu. Jeszcze nie mam u siebie ale myślę, że jest ok. Zapłaciłem za naprawę no ale nie podlega gwarancji więc nic nie zrobię. 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Corgeut, Deep Blue, Hamilton, Nethuns, Oris, Phoibos, Zelos

Share this post


Link to post
Share on other sites

A porównaj Orienta Air Divera Polska 2100 zł, Niemcy 1400 zł, Chiny 700 zł :) Gdzie kupisz :) Ja kupiłem i już wrócił z wymiany koronki i tubusu. Jeszcze nie mam u siebie ale myślę, że jest ok. Zapłaciłem za naprawę no ale nie podlega gwarancji więc nic nie zrobię. 

 

Zapewne kupiłeś u kińczyka. A ile szmalcu naprawa Cię wyniosła?


"Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz z wzajemnością."

Cierpliwość popłaca...jeśli Cię na nią stać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stronę wcześniej było z naprawa 80 zł plus 18 zł przesyłka. Gwarancję z duty by uznali oczywiście. Tylko napisałem do Orienta i mi odpisali, że nie podlega to gwarancji i tyle tzn. gwint się wyrobił w koronce. Teraz jak przyjdzie zegarek od razu nasmaruję :) 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Corgeut, Deep Blue, Hamilton, Nethuns, Oris, Phoibos, Zelos

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam, chciałbym zaktualizować informację dot. gwrancji międzynarodowej realizoawnej przez Poljot Polska, właśnie wrócił z naprawy mój Bambino zakupiny w DE. Oddając go zaznaczyłem, że są wymienieni w oficjalnej książce gwarancyjnej międzynarodwej i jeżeli nie zrealizują gwarancji powiadomię centralę. Nie było zająknięcia. Naprawa trwała ok 2 tyg. Myślę, że poprostu badają kogo da się spławić. Oni mają obowiązek realizacji tych zobowiązań ponieważ są stroną umowy z centralą. Znam jeszcze conajmniej 2 osoby z naszego forum, które również nie miały problemów. Mam nadzieję że pomogłem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie! 

 

Na ich stronie znalazłem taką informację 


"Firma Poljot Euro zapewnia autoryzowany Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zegarków pochodzących z Naszej dystrybucji. Są to następujące marki"
Ktoś ostatnio oddawał do nich zegarek na reklamację zakupiony nie u nich? Czy to ich zagrywka żeby zbyć tyle osób ile się da? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.