Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
tomek123er

Klub Miłośników Zegarków Nomos

Rekomendowane odpowiedzi

@rafi

Opisuj śmiało. Cenna wiedza dla wszystkich. 

 

Płacić sporą wartość zegarka tylko dlatego że sprzedawca był nieuczciwy i dla tego, że się wpisało oczywistą rzecz do karty gwarancyjnej. Trochę lipa. 

 

Jak będziesz chciał dyskutować ze sprzedawcą, to możesz mu powiedzieć że ta karta była i jest bezwartościowa, gdyż została dostarczana / wypełniana przez nieautoryzowanego sprzedawcę. 

 

Teraz kwestia naprawy. 

Naprawi tylko koronkę czy również tarczę? 

 


Longines Spirit ZuluTime | Seiko SPB143J1| Nomos Club ref. 703 | Casio G-Shock DW-5610

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[mention]Gregory_70 [/mention] może i bym zostawił, gdyby przynajmniej ten sprzedawca oprócz oczywistości, czyli naprawy uszkodzonego zegarka, zaproponował jakiś upust. Bo - odpowiadając na Twoje pytanie - zapłaciłem praktycznie jak za nowy zegarek, w przeświadczeniu, że taki właśnie kupuję. Konkretnie, z kosztami przesyłki i po przeliczeniu kursu przez bank, ponad 6400 pln.

[mention]evilym [/mention] oczywiście, że gwarancja była bezwartościowa (poza wartością papieru i druku, czyli jakieś z górką 20 euro). Jednak gdyby zegarek faktycznie był nowy, czyli miał mniej niż 2 lata, to zgodnie z tym, co mi napisali z Nomosa, niezależnie od kanału zakupu miałby dwuletnią gwarancję producenta (od daty produkcji). Ale nie jest.

Swoją drogą sprawdzałem w opisie oferty i bylo tam napisane, że gwarancja jest podpisana. Kolejna ściema.

Oczywiście naprawa ma obejmować tylko uszkodzenie mechanizmu (koronki), o tarczy nie ma mowy.

Byłem nawet gotowy na to, że będę musiał zapłacić te 50-100 eur. Byłby ból, ale jakoś bym to ścierpiał. Ale nie prawie dwa tysiące złotych.

Nic. Próbuję jeszcze jednej ścieżki reklamacyjnej.

Swoją drogą, jeśli Chrono uznało, że zaproponowane przez sprzedawcę rozwiązania są adekwatne, to na ten portal też raczej nie wrócę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okres gwarancji jest liczony od daty sprzedaży przez Nomosa lub AD, nie od daty produkcji. Może mieć i 10 lat. Jeżeli leżał u AD i to on go sprzedał, nadal będzie działała gwarancja producenta. 

 

Czasami jednak AD pozbywają się zegarków i sprzedają je innymi, bez podbitej karty gwarancyjnej. 

 

Tak swoją drogą, jak chcesz to Ci taką kartę wydrukuje 🙂 za darmo 😜 tylko wzór w PDFie potrzebuję. 

 

Ja bym się upierał przy swoim stanowisku. 

Albo naprawa wszystkiego (tarcza + koronka). 

 

Albo zwrot całej kasy (ewentualnie jakieś max 50 euro dla sprzedawcy, za pobazgranie bezwartościowej już karty). 

 

Albo naprawiają tylko koronkę i dorzucają rabat ze względu na tarczę (może mają jakieś paski z Nomosa czy coś). 

 


Longines Spirit ZuluTime | Seiko SPB143J1| Nomos Club ref. 703 | Casio G-Shock DW-5610

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, dla spragnionych modelu campus, zwłaszcza referencji 737, właśnie wystawiłem mojego na olx :) zdjęcia trochę mizerne, ale zainteresowanym podeślę lepsze i więcej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 15.10.2021 o 18:49, rafi napisał(-a):

[mention]Gregory_70 [/mention] może i bym zostawił, gdyby przynajmniej ten sprzedawca oprócz oczywistości, czyli naprawy uszkodzonego zegarka, zaproponował jakiś upust. Bo - odpowiadając na Twoje pytanie - zapłaciłem praktycznie jak za nowy zegarek, w przeświadczeniu, że taki właśnie kupuję. Konkretnie, z kosztami przesyłki i po przeliczeniu kursu przez bank, ponad 6400 pln.

[mention]evilym [/mention] oczywiście, że gwarancja była bezwartościowa (poza wartością papieru i druku, czyli jakieś z górką 20 euro). Jednak gdyby zegarek faktycznie był nowy, czyli miał mniej niż 2 lata, to zgodnie z tym, co mi napisali z Nomosa, niezależnie od kanału zakupu miałby dwuletnią gwarancję producenta (od daty produkcji). Ale nie jest.

Swoją drogą sprawdzałem w opisie oferty i bylo tam napisane, że gwarancja jest podpisana. Kolejna ściema.

Oczywiście naprawa ma obejmować tylko uszkodzenie mechanizmu (koronki), o tarczy nie ma mowy.

Byłem nawet gotowy na to, że będę musiał zapłacić te 50-100 eur. Byłby ból, ale jakoś bym to ścierpiał. Ale nie prawie dwa tysiące złotych.

Nic. Próbuję jeszcze jednej ścieżki reklamacyjnej.

Swoją drogą, jeśli Chrono uznało, że zaproponowane przez sprzedawcę rozwiązania są adekwatne, to na ten portal też raczej nie wrócę.

To jest podstawowy problem z chrono24 - w razie kłopotów oni tylko subiektywnie pośredniczą w mediacji między stronami. Bez zobowiązań. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, Silhouette napisał(-a):

Cześć, dla spragnionych modelu campus, zwłaszcza referencji 737, właśnie wystawiłem mojego na olx :) zdjęcia trochę mizerne, ale zainteresowanym podeślę lepsze i więcej :)

Szału ze zdjęciami nie ma, ten dekiel byś choć pokazał 😁


Only vintage ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jest podstawowy problem z chrono24 - w razie kłopotów oni tylko subiektywnie pośredniczą w mediacji między stronami. Bez zobowiązań. 

Szczerze, to inaczej to sobie wyobrażałem. Zawsze to jakieś nowe doświadczenie.

Przy czym byli stroną w tym sensie, że to im wpłacałem pieniądze. Więc jeszcze ich trochę pomęczę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Forumowicze!

 

Jest to mój pierwszy post na forum.

Od jakiegoś czasu choruję na punkcie zegarka Nomos Tangente Midnight Blue w wersji mechanicznej. Na automat raczej mnie nie stać.

Chciałbym jednak go dostać w lepszej cenie niż sugerowanej przez producenta. Z tego co widziałem to głównie da się kupić te zegarki tylko na stronie  producenta. Czy opłaca się czekać na jakieś promocje? Czy takowe w ogóle się pojawiają np. z okazji black friday?

 

Pozdrawiam

Edytowane przez edi15t

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz się skusić na "promocję" na chrono24 jak kolega Rafi ( bez sarkazmu do R. współczuję) 

 

A na serio to producent nie przewiduje promocji. 

Edytowane przez eye_lip

Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, edi15t napisał(-a):

Szanowni Forumowicze!

 

Jest to mój pierwszy post na forum.

Od jakiegoś czasu choruję na punkcie zegarka Nomos Tangente Midnight Blue w wersji mechanicznej. Na automat raczej mnie nie stać.

Chciałbym jednak go dostać w lepszej cenie niż sugerowanej przez producenta. Z tego co widziałem to głównie da się kupić te zegarki tylko na stronie  producenta. Czy opłaca się czekać na jakieś promocje? Czy takowe w ogóle się pojawiają np. z okazji black friday?

 

Pozdrawiam

Ja bym szukał używki, ale na forum są raczej zwolennicy kupna nowych egzemplarzy.

IMG_20210222_113552.jpg


Only vintage ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, edi15t napisał(-a):

Szanowni Forumowicze!

 

Jest to mój pierwszy post na forum.

Od jakiegoś czasu choruję na punkcie zegarka Nomos Tangente Midnight Blue w wersji mechanicznej. Na automat raczej mnie nie stać.

Chciałbym jednak go dostać w lepszej cenie niż sugerowanej przez producenta. Z tego co widziałem to głównie da się kupić te zegarki tylko na stronie  producenta. Czy opłaca się czekać na jakieś promocje? Czy takowe w ogóle się pojawiają np. z okazji black friday?

 

Pozdrawiam

Też kiedyś pytałem 🙂 Promocji brak. Pole voucheru ponoć dla tych, którzy chcą komuś podarować takowy (lub dla tych co taki otrzymali bezpośrednio od Nomosa z jakiejś przyczyny).

 

Zapytaj tutaj czy faktycznie mają:

https://www.uhrinstinkt.com/nomos-glashuette-tangente-nachtblau-132.html

 

 


Longines Spirit ZuluTime | Seiko SPB143J1| Nomos Club ref. 703 | Casio G-Shock DW-5610

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szanowni Forumowicze!
 
Jest to mój pierwszy post na forum.
Od jakiegoś czasu choruję na punkcie zegarka Nomos Tangente Midnight Blue w wersji mechanicznej. Na automat raczej mnie nie stać.
Chciałbym jednak go dostać w lepszej cenie niż sugerowanej przez producenta. Z tego co widziałem to głównie da się kupić te zegarki tylko na stronie  producenta. Czy opłaca się czekać na jakieś promocje? Czy takowe w ogóle się pojawiają np. z okazji black friday?
 
Pozdrawiam

Napisz do Jansenowej. Dalej mają status AD, warunki zakupu mogą się niektórym wydać dziwne, ale być może będą w stanie zaproponować nieco lepszą cenę niż Nomos Store.

[mention]eye_lip [/mention] nawet na sarkazm bym się nie obraził. Sam się do tej pory nie mogę nadziwić własnej głupocie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Modele na Alphie wydają się być coraz trudniej dostępne - czy to tylko moje wrażenie?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 hours ago, evilym said:

Też kiedyś pytałem 🙂 Promocji brak. Pole voucheru ponoć dla tych, którzy chcą komuś podarować takowy (lub dla tych co taki otrzymali bezpośrednio od Nomosa z jakiejś przyczyny).

 

Zapytaj tutaj czy faktycznie mają:

https://www.uhrinstinkt.com/nomos-glashuette-tangente-nachtblau-132.html

 

 

 

Dziękuję za link do sklepu. Wygląda ciekawie.

 

Też jestem zwolennikiem kupna nowego. W używanych nigdy nie wiadomo jaki jest stan mechanizmu...

Jeśli producent nie przewiduje promocji, to chyba nie zaszkodzi poczekać do Black Friday. A nuż coś wpadnie...

 

@cordi7 dzięki że to zauważyłeś. Wow, 6 miesięcy na dostawę Tangente midnight blue na oficjalnej stronie... Ufff...

Edytowane przez edi15t

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zzyzzy

Wyjaśnijcie mi proszę, dlaczego niektóre modele z pełnym deklem są dostępne w kilka dni, a te same ale ze szklanym deklem w 6 miesięcy? Np. Orion 387/384? Ludwig 235/234? Tangente 101/139?

Gdzie sens i logika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego że niektóre są wyprodukowane a na niektóre są zaplanowane w cyklu produkcyjnym. 


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zzyzzy
29 minut temu, eye_lip napisał(-a):

Dlatego że niektóre są wyprodukowane a na niektóre są zaplanowane w cyklu produkcyjnym. 

No dobra, ale jeśli chcę im dać swoją kasę za zegarek ze szklanym deklem, to nie mogą go wymienić i sprzedać mi zegarka szybciej? Przecież to jest sklep netowy producenta, a nie jakiegoś resellera?

Edytowane przez Zzyzzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Zzyzzy napisał(-a):

No dobra, ale jeśli chcę im dać swoją kasę za zegarek ze szklanym deklem, to nie mogą go wymienić i sprzedać mi zegarka szybciej?

Szybciej, to nie argument.

Popatrz na Rolexa 😜

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zzyzzy
30 minut temu, sanik napisał(-a):

Szybciej, to nie argument.

Popatrz na Rolexa 😜

Hmmmm, dopiero w tym momencie uzmysłowiłem sobie, że jakieś 3 miesiące temu ZAPŁACIŁEM za swojego 737, a jeszcze mam czekać kolejne trzy. Więc niestety masz rację. 
Argument mógłby być wtedy, gdybym albo dostał go po kilku dniach albo poszedł do konkurencji. Jak widać nie przejmują się tym. Poczytaj wyżej - wprowadzili mnie w błąd, za utrzymanie zamówienia zaoferowali dodatkowy pasek. Widać tak im się opłaca - moją kasę już mają. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To słabo że się przedłużyło, życzę abyś go szybko dostał. 


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zzyzzy
2 minuty temu, eye_lip napisał(-a):

To słabo że się przedłużyło, życzę abyś go szybko dostał. 

Dzięki, oczywiście wrzucę foty jak już dojdzie 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.