Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
carlito1

Klub Miłośników Zegarków Officine Panerai

Rekomendowane odpowiedzi

Massssakra... wspolczuje :( - az sie nie chce patrzec na Pamy z wlasnym mechanizmem, bo z Eta, to mozna u nas serwisowac... :angry:

Panerai, Tudor...kto tam jeszcze daje wybór inhałs czy ETA...sprawa jest prosta, jakość usług, zwłaszcza gwarancyjnych, psieje a znacznie łatwiej nie dochować standardów gdy klient daleko i anonimowy. Ale taki CEO Panerai co pcha limitki w pakiecie z eventem za 40 tyś Euro a na P - day mówi starym fanom marki że bardzo szanuje ich zdanie to za taką „reklamę” powinien zrównać Monachium z ziemią ...

Edytowane przez desmo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym, że to raczej problem dopracowania konstrukcji a nie serwisu.

Za 10-20 lat  po wielu, wielu poprawkach te pożądane często in-housy będą bardziej niezawodne i podatne na serwis. Jeśli oczywiście dalej będą produkowane.

Takie życie, taką drogę przeszły Ety wszelkiego rodzaju ( dla entuzjastów parchate jednak często).

Edytowane przez DEMEL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Choroby wieku dziecięcego to nie jest specyfika tylko tej branży więc serwis ma największą z nas wszystkich świadomość co dolega ich mechanizmom. Teraz wystarczy tylko stosowną ilość razy upewnić się przed wysłaniem klientowi że wszystko działa i voila. Chyba że naprawie gwarancyjnej figurującej w rubryce koszt a nie przychód nie należy się taka atencja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwis jest źródłem cennych danych statystycznych, które pozwalają konstruktorom poprawić konstrukcję ( niezawodność, powtarzalność, dokumentacja serwisowa).

To jest sedno sprawy i trwa lata.

Edytowane przez DEMEL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszę o czymś innym - to oczywiste że ewolucja mechanizmu trwa ale tym bardziej oczekuję że serwisu nie będą opuszczały egzemplarze nadal nie w pełni sprawne.

To tak jakby szpital wypuścił pacjenta z uregulowanym poziomem cholesterolu ( bo to był pierwotny powód przyjęcia ) ale z rozregulowanym ciśnieniem. Tak jak pisałem w wątku Tudora kłopoty z nowymi mechanizmami będą się przytrafiać dlatego sprawdzone werki są dla mnie nadal atrakcyjną alternatywą. A to co robi serwis świadczy o marce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hubex

W moim przypadku ewidentnie nie sprawdzono zegarka przed wysyłką do Polski. Może mają złe procedury albo deficyt pracowników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przypadku błędów konstrukcyjnych, serwis używając nomenklatury medycznej często prowadzi leczenie objawowe.

Procedury naprawcze mogą oczywiście uwzględniać nawet wprowadzanie zmian konstrukcyjnych czy tylko poprawiać skuteczność napraw.

Ich doskonalenie to lata często...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako klienta to mnie nie interesuje czy oni testują, czy wpychają limitki czy coś jeszcze. Mają oddac naprawione o niepsujace sie.

Ja bym na miejscu kolegow wysmarowal maila jako „ milosnicy” marki - zbiorowy mail. Za duzo ostatnio tych wpadek z serwisem co nie serwisowal :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przypadku błędów konstrukcyjnych, serwis używając nomenklatury medycznej często prowadzi leczenie objawowe.

Procedury naprawcze mogą oczywiście uwzględniać nawet wprowadzanie zmian konstrukcyjnych czy tylko poprawiać skuteczność napraw.

Ich doskonalenie to lata często...

 

...co to znaczy: "Procedury naprawcze mogą oczywiście uwzględniać nawet wprowadzanie zmian konstrukcyjnych czy tylko poprawiać skuteczność napraw."   ?

Edytowane przez Isle of Man

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym osobiscie wysmarowal dluzszego maila bezeposrednio do serwisu z cala sytuacja - nie moze byc tak, ze po serwisie jest .... nastepny serwis. Nie sa to zegarki, ktore kupuje sie jak skarpetki. Mozna oczekiwac wiecej szacunku dla klienta od takiej marki.

 

 

Wysmarować i oczekiwać to sobie można ... a nuż urośnie :P

 

Ja już zdążyłem zapomnieć dlaczego obraziłem się na markę Panerai; nawet ostatnio, na nowo ją polubiłem, szykując się do przedświątecznego zakupu 422. Po przeczytaniu kilku ostatnich postów olśniło mnie i .... Kur*a! sobie przypomniałem!

 

Z serwisem luminora "bujałem się" (maile, argumentacja merytoryczna) około pięciu miesięcy. Tuż po gwarancji wypadł przycisk szybkiej zmiany paska. Finalnie koperta została nieodpłatnie wymieniona na nową (ale tylko dzięki znajomej, która przetłumaczyła serwisowi moją argumentację). Gdybym sam dochodził swego, to jestem w stu procentach przekonany (wnioskując po bezpośrednich próbach rozmowy z serwisem), że dostałbym figę, mak i rachunek na +/-2000EUR.

 

To ja się jeszcze troszkę wstrzymam, aż demencja i skleroza zrobią swoje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja trochę milszą perspektywę wprowadzę, dzisiejsza wizyta - Officine Panerai Firenze :)e9951f4e8217e58deea9bd95c3dd60e6.jpg0b1f658b39dd745a6a4ead5f7ead53e5.jpg71fb83a32fadef305baf3f15d681b3ad.jpg


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Finalnie koperta została nieodpłatnie wymieniona na nową (ale tylko dzięki znajomej, która przetłumaczyła serwisowi moją argumentację).

Czy przy wymianie dostałeś jakiś papier, bo numery na kopercie chyba przestały zgadzać się z numerami w dokumentach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja trochę milszą perspektywę wprowadzę, dzisiejsza wizyta - Officine Panerai Firenze :)

 

I jak wrażenia ja rok temu uraczylem cały sklep w ludziach o skosnych oczach:)

świetne miejsce naprzeciwko po lewej sklep z rolexem,patkiem i 3 panów w garniturach co drzwi zamykają jak jest dobry klient

Edytowane przez DawPi
Nie cytujemy zdjęć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety całą kasę na Paneraja przepuściłem godzinę wcześniej na Aligatory w toskańskiej garbarni więc mogłem tylko zjeść lody i pooglądać szyby :/


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

piękna sprawa, ps bardzo fajne butiki z zegarkami vintage mijając po lewej katedrę naprzeciw sklepu OP pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...co to znaczy: "Procedury naprawcze mogą oczywiście uwzględniać nawet wprowadzanie zmian konstrukcyjnych czy tylko poprawiać skuteczność napraw."   ?

 

To znaczy tylko , że czasie napraw czy przeglądów mogą być montowane zmodyfikowane, opracowane i dopuszczone przez producenta  zespoły czy części .

Skuteczność napraw zależy też od metodyki wiadomo.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy to prawda, że Panerai od jakiegoś czasu nie dodaje już plastikowej karty gwarancyjnej do zegarka? Podobno w zamian jest książeczka "Certifikaty" i tam jedna ze stron jest kartą gwarancyjną i to ona powinna być wypełniona i podbita?

 

Człowiek całe życie się uczy. Dzięki pomocy kolegów już się sprawa wyjaśniła. Plastikowe karty były w zegarkach z mechanizmami OP..., które bazowały na Unitasie. Dla zegarków z mechanizmami inhouse już od wielu lat nie ma tej karty, a jej rolę pełni jedna ze stron książeczki "Certyfikaty" i tak to wygląda:

 

33edd227b326bb5f0a7542e44330306e6e22b197

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hubex

Pytałem o to kiedyś w innym wątku, chcąc kupić 233, do którego była właśnie plastikowa karta, a nie było książeczki. Koledzy wyjaśnili wtedy, że do manufakturowych mechanizmów jest tylko książeczka. Tamten zegarek sobie odpuściłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma chyba.. poza independent :)

Edytowane przez eye_lip

Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedz.
Ostatnio coś mamy wysyp Pamów na bazarku.Czyżby ubywało miłośników marki?I mam jeszcze pytanie co różni Pama 0000 od jego nowej wersji,zdaje się pama1000?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko :)

 

PAM000 to klasyk, 300m wr, zakrecany dekiel, teleskopy wkrecane, konstrukcja koperty z oddzielnym bezelem.

 

1000 jest zaprzeczeniem powyższego.


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Sprzedaż nie oznacza końca bycia miłośnikiem - po prostu gonię króliczka i potrzebuję pieniędzy, a pam (szczególnie starsze modele, już nie produkowane) zazwyczaj znajduje szybko nabywców. Kiedyś na 100% kupię innego pama :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jest jakiś Pam z dużą wskazówką sekundową?

Trochę tego jest. Np. 27, 28, 29, 63, 80, 98/355, 238. Edytowane przez spy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powoli dojrzewam do Pama, na zdjęciach super teraz czas na przymiarki. Gdzie poza apartami polecacie w Warszawie się wybrać?

 

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.