Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
carlito1

Klub Miłośników Zegarków Officine Panerai

Rekomendowane odpowiedzi

Kupujecie drogie zabawki to ich konserwacja/naprawa będzie w odpowiedniej proporcji. Proste i po temacie.


"Muzyka po milczeniu najlepiej wyraża to co niewyobrażalne" Aldous Huxley (1894 - 1963)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, loco50 napisał(-a):

 

👍

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, pisar napisał(-a):

Kupujecie drogie zabawki to ich konserwacja/naprawa będzie w odpowiedniej proporcji. Proste i po temacie.

 

 

Tak, nie narzekam na cenę , jednak uważam że za wysoką ceną powinna też iść jakość. Ja np. dopiero po ok 3-4tyg od oddania zegarka w Apart otrzymałem wycenę i informację że po akceptacji serwis zegarka potrwa 10-12tyg. Czyli wychodzi jakieś 3 miesiące bez zegarka. Trochę to słabe jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, artme napisał(-a):

Z tego co ostatnio rozmawialem, to jest to mozliwe, tylko nie wiem czy akurat na Pieknej. W Warszawie Panerai zajmuje sie pan Maciej Trzosek i mowil, ze w razie czegos ma taka mozliwosc 😎

 

Nie jest to możliwe do in-house (chyba, że w ciągu ostatnich miesięcy nastąpiła jakaś przełomowa zmiana). Jest możliwe do pozostałych modeli. W przypadku części do in-house pozostaje serwis w Monachium.

Dodam tylko (niczym Kato Starszy swoje: „A poza tym sądzę, że Kartaginę należy zniszczyć”) że serwis w Monachium to dramat, a próba odzyskania zegarka w stanie wizualnym takim, jak się go oddało do naprawy, bez wsparcia kogoś z wewnątrz, to droga przez mękę - "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi".

Chyba nie ma sensu oceniać serwisów po tym, że wszystko poszło zgodnie ze zleceniem, tylko po sytuacjach, kiedy coś pójdzie nie tak. Tego drugiego testu, a zwłaszcza wsparcia klienta w takim przypadku, monachijski serwis regularnie nie zdaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Michał, ale to chyba wina Apartu nie Paneraia. Miałem to samo z 372, leżał przez miesiąc u niekomperentnej babki w Aparcie, gdyby nie moje ponaglenia pewnie by leżał dłużej. Ona chciała, żebym jej zegarek wysłał jak teleskop zamawiałem...

Jak odesłała w końcu do Monachium to już w miarę szybko poszło.

1 minutę temu, lewandek napisał(-a):

 

Nie jest to możliwe do in-house (chyba, że w ciągu ostatnich miesięcy nastąpiła jakaś przełomowa zmiana). Jest możliwe do pozostałych modeli. W przypadku części do in-house pozostaje serwis w Monachium.

Dodam tylko (niczym Kato Starszy swoje: „A poza tym sądzę, że Kartaginę należy zniszczyć”) że serwis w Monachium to dramat, a próba odzyskania zegarka w stanie wizualnym takim, jak się go oddało do naprawy, bez wsparcia kogoś z wewnątrz, to droga przez mękę - "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi".

Chyba nie ma sensu oceniać serwisów po tym, że wszystko poszło zgodnie ze zleceniem, tylko po sytuacjach, kiedy coś pójdzie nie tak. Tego drugiego testu, a zwłaszcza wsparcia klienta w takim przypadku, monachijski serwis regularnie nie zdaje.

U mnie dwa razy było w porządku. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maciek, już dzwoniłem i zegarek leży w Monachium. Mam co nosić więc tragedii nie ma, jednak uważam że w produktach premium czas serwisu powinien być znacznie krótszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, Muzzy napisał(-a):

 

 

Tak, nie narzekam na cenę , jednak uważam że za wysoką ceną powinna też iść jakość. Ja np. dopiero po ok 3-4tyg od oddania zegarka w Apart otrzymałem wycenę i informację że po akceptacji serwis zegarka potrwa 10-12tyg. Czyli wychodzi jakieś 3 miesiące bez zegarka. Trochę to słabe jest.

Michał, ale takie minimum 2 miesiące to jest obecnie standard w każdym serwisie producenta zegarków premium.


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, mario1971 napisał(-a):

... ale takie minimum 2 miesiące to jest obecnie standard w każdym serwisie producenta zegarków premium.

I to jest ok 

 

My mamy kilka/kilkanaście zegarów to mamy to w doopie. Ale normalny użytkownik ma jeden zegarek, to przez te kilka/kilkanaście/kilkadziesiąt tygodni jest bez zegarka. 

28 minut temu, mario1971 napisał(-a):

... ale takie minimum 2 miesiące to jest obecnie standard w każdym serwisie producenta zegarków premium.

I to jest ok 

 

My mamy kilka/kilkanaście zegarów to mamy to w doopie. Ale normalny użytkownik ma jeden zegarek, to przez te kilka/kilkanaście/kilkadziesiąt tygodni jest bez zegarka. 


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakbym dostał swój zegarek po 2 miesiącach od oddania to bym nie narzekał. Ale zapewne będzie to minimum 3 miesiace , a slyszałem ze trzymaja i dłużej…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ma sens, przeciez skuszony swietnym serwisem kupisz kolejnego PAMa, zeby miec co nosic kiedy numer jeden jest w serwisie :D

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Michał, ale takie minimum 2 miesiące to jest obecnie standard w każdym serwisie producenta zegarków premium.

Ja tam byłem zadowolony z serwisu w Monachium, chociaż zegarek trzymali też ok. 10 tyg. Oddawałem przez Jansen pod koniec ub roku.
Teraz podobno czas oczekiwania jest dodatkowo wydłużony ze względu na pandemię bo serwis pracuje w skróconym czasie, takie info dostałem w Jansen.
Co też istotne, a chyba nikt o tym nie wspomniał, zegarek po serwisie w Monachium jest objęty ponownie 2-letnią gwarancją. A to jednak spora zaleta, zwłaszcza w wypadku inhouse'a w 10-letnim zegarku!
Tego przysłowiowy pan Kazio raczej nie zapewni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To prawda, za to jak ktoś korzysta ze sprawdzonego zawodowca, to "Pan Kazio" nie zostawia pogiętych wskazówek, latających w mechaniźmie śrubek itp. jak serwis Panerai, a jak trzeba coś poprawić to nie tracimy na to znowu dwóch miesięcy tuż po odebraniu zegarka z serwisu.. niestety jakość serwisów firmowych niektórych marek pozostawia wiele do życzenia. Ostatnio mój Cartier jak wrócił z Monachium to miał niedokręcone śrubki w deklu (mój zegarmistrz sprawdził mi je po tym jak mu zaniosłem po tej interwencji) jedna śrubka się zgubiła w międzyczasie. 

Edytowane przez eye_lip

Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety musze sie zgodzic z Filipem, bo z serwisem w Monachium mam podobne niefajne doswiadczenia. I choc wprawdzie wszystko bylo na gwarancji, to czekalem na poprawke podwojnie dlugo a do tego jakby bylo po gwarancji musialbym ponownie zabulic za przesylke i ubezpieczenie. Dlatego 2 letnia gwarancja jakos mnie nie przekonuje nie mowiac juz o 2 x drozszym serwisie z ktorego nie mam pewnosci w jakim stanie zegarek wroci...

Niestety musze sie zgodzic z Filipem, bo z serwisem w Monachium mam podobne niefajne doswiadczenia. I choc wprawdzie wszystko bylo na gwarancji, to czekalem na poprawke podwojnie dlugo a do tego jakby bylo po gwarancji musialbym ponownie zabulic za przesylke i ubezpieczenie. Dlatego 2 letnia gwarancja jakos mnie nie przekonuje nie mowiac juz o 2 x drozszym serwisie z ktorego nie mam pewnosci w jakim stanie zegarek wroci...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Druga sprawa jest taka, że w naszych serwisach wszystko jest na siłę mam wrażenie, czujesz się jak jakiś wróg jak oddajesz zegarek. Ciekaw jestem na ile to pobieranie opłat za wysyłki jest zgodne z ustaleniami z daną marką (skoro płacisz za serwis to koszt przesyłki powinnien być jakiś typu fixed price - ryczałtowy). Apart ma 300pln opłatę za wysyłkę, w Kruku powiedzieli mi 600pln jak oddawałem niedawno zegarek. To bardzo dużo, bo za tyle to ja mogę sobie sam prywatnie wysłać zegarek z ubezp. 


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z innej beczki, to jeśli chodzi o Kruk....................:ph34r:

Przy próbie zamówienia kompletu śrubek mocujących ucha w Radiomirze/ oczywiście nadmieniłem o jaki komplet chodzi i do czego/ pan zajmujący się Panerai, nie wiedział „o co mi chodzi”. Poprosił o przesłanie zdjęcia z zaznaczeniem ww. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu akurat dobrze że się upewnił, lepiej tak niż miałby coś innego zamówić, zresztą oni nie mają serwisu, w katalogu też nie ma info o tym że to są śrubki od zagietych elementów mocowania paska, jestem sobie w stanie wyobrazić że ktoś mógł nie wiedzieć, to kwestia szkoleń z marką itp. 

Edytowane przez eye_lip

Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, eye_lip napisał(-a):

Druga sprawa jest taka, że w naszych serwisach wszystko jest na siłę mam wrażenie, czujesz się jak jakiś wróg jak oddajesz zegarek...

Jest jeden wyjatek - WatchesSpa - za kazdym razem kontakt, rozmowa etc., byly/są na wysokim poziomie a w dodatku serwisowanie czy naprawy z poszanowaniem Twojej wlasnosci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, cordi7 napisał(-a):


Coraz bardziej ciekawie się robi. W dobie internetu i powszechnego dostępu do informacji na co w takich sytuacjach liczy zarząd OP to pojęcia nie mam.

 

Na to, że kolekcjonerzy oraz fanatycy to promil sprzedaży ? Przypuszczam, że 99% sprzedanych egzemplarzy trafia do ludzi, którzy po prostu kupują design, lubią produkty premium. Ich nie obchodzi co tam cyka, może być i quartz. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, artme napisał(-a):

Jest jeden wyjatek - WatchesSpa - za kazdym razem kontakt, rozmowa etc., byly/są na wysokim poziomie a w dodatku serwisowanie czy naprawy z poszanowaniem Twojej wlasnosci.

Miałem na myśli firmowe serwisy/salony , bo z takim kontaktem o którym piszesz to nie mam problemu tam gdzie korzystam. 


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, eye_lip napisał(-a):

Miałem na myśli firmowe serwisy/salony , bo z takim kontaktem o którym piszesz to nie mam problemu tam gdzie korzystam. 

Rozumiem. To moze napisz z jakich uslug korzystasz i z ktorych jestes zadowolony, to pomoze rowniez innym w wyborze 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uważni obserwatorzy wiedzą, że polecam często serwis na ulicy Żelaznej 82/84 w Wwie, robiłem tam poza wieloma (skomplikowanymi) zegarkami, wiele zegarków dla znajomych plus kilka pamów dla Forumowiczów, ale to temat na.. inny temat;) tymczasem pozdrowienia z szybkiej jazdy pociągiem do Firenze 🥰

IMG-20210831-WA0011.jpg

Edytowane przez eye_lip

Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.