Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
carlito1

Klub Miłośników Zegarków Officine Panerai

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Uszczelki do pama to standardowy towar dostępny w popularnych firmach gdzie zaopatrują się zegarmistrzowie czyli cousins.uk, boley, bekotechnik. 

Edytowane przez eye_lip

Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, eye_lip napisał(-a):

 

 

Uszczelki do pama to standardowy towar dostępny w popularnych firmach gdzie zaopatrują się zegarmistrzowie czyli cousins.uk, boley, bekotechnik. 

 

A to ciekawe...bo historie, które słyszałem zawsze potwierdzały tą samą informację: zegarmistrz nie ma dostępu do uszczelek i nie może ich wymienić.

Nie spotkałem się chyba jeszcze z zerwisem PAMa u "Zenka" z wymianą uszczelek.

 

Da się je dostać czy nie to i tak bym robił serwis w oficjalnym serwisie :) 


"Muzyka po milczeniu najlepiej wyraża to co niewyobrażalne" Aldous Huxley (1894 - 1963)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kto to jest "Zenek" i ile tych serwisów w życiu robiłeś ( a moze to tylko historie;), ale jak chcesz to udaj się chociażby do Pana T. Który robił firmowy serwis dla Jansena i Hermitage. 

Edytowane przez eye_lip

Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwis w Monachium startuje od 500 euro wzwyż. Można oddać w Rafflesie (słabo kontaktowi mailowo) ale oddać w Monachium osobiście, rozmawiałem ostatnio z konsjerżem i obsługą butiku - niestety każdy mówi co innego. Konsjerż że nie przyjmują przesyłek kurierskich i jedyną oficjalną drogą jest Apart/Kruk (prowizja), natomiast gość z butiku powiedział że przyjmują przesyłki ale musisz ją sobie sam zorganizować i ubezpieczyć (secursus) jak również musisz sobie zorganizować odbiór od nich (ta sama procedura) bo oni organizują odbiory/wysyłki tylko w Niemczech i biorą odpowiedzialność za logistykę. Warto więc rozważyć szybki przelot tanią linią w tą i z powrotem bo wyjdzie taniej niż prowizja Kruka/Apartu i słaba komunikacja. Warto też pamiętać że Monachium daje 2 letnią gwarancję od daty serwisu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przesyłka w KRUKU to 600 pln czyli już mamy prawie 3k pln za serwis prostego jak cep pama. Podobnie wychodzi jak mój JLC 8days z komplikacjami jak sprawdziłem kiedyś cennik JLC (choć pewnie już zdrożał lekko). 

Edytowane przez eye_lip

Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, eye_lip napisał(-a):

Nie wiem kto to jest "Zenek" i ile tych serwisów w życiu robiłeś ( a moze to tylko historie;), ale jak chcesz to udaj się chociażby do Pana T. Który robił firmowy serwis dla Jansena i Hermitage. 

Pan T to Trzosek z Puławskiej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, pisar napisał(-a):

 

A to ciekawe...bo historie, które słyszałem zawsze potwierdzały tą samą informację: zegarmistrz nie ma dostępu do uszczelek i nie może ich wymienić.

Nie spotkałem się chyba jeszcze z zerwisem PAMa u "Zenka" z wymianą uszczelek.

 

Da się je dostać czy nie to i tak bym robił serwis w oficjalnym serwisie :) 

…ja mialem serwis z uszczelkami;

sa na wykalaczce 😉

 

5ED6651A-E8F0-4BF5-BB0F-974E6D2641A3.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, eye_lip napisał(-a):

Nie wiem kto to jest "Zenek"

 

Mityczny "każdy" zegarmistrz, który zrobi serwis prostego werku jakim jest Unitas ;) 


"Muzyka po milczeniu najlepiej wyraża to co niewyobrażalne" Aldous Huxley (1894 - 1963)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie da się ukryć, że poziom skomplikowania Unitasa jest podobny do Mołni i jest to mega prosta robota, stąd ten mit "każdego zegarmistrza" co oczywiście jest prawdą w teorii, natomiast w praktyce to chodzi o to aby robił to ktoś kto na co dzień pracuje z drogimi zegarkami zatem ma odpowiednie podejście - wtedy nie ma obaw że nam porysuje wskazówki przy zdjęciu, zostawi paprochy etc. (Choć i taki kwiatki w Monachium się zdarzały 😆


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po moich doświadczeniach z autoryzowanym serwisem w Monachium, wolałbym cieszyć się, że mój zegarek wskazuje prawidłowy czas dwa razy na dobę przez minutę, niż wysłać do nich jakikolwiek zegarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, lewandek napisał(-a):

Po moich doświadczeniach z autoryzowanym serwisem w Monachium, wolałbym cieszyć się, że mój zegarek wskazuje prawidłowy czas dwa razy na dobę przez minutę, niż wysłać do nich jakikolwiek zegarek emoji846.png

A podzielisz się historią? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A podzielisz się historią? 
W skrócie:
Wysłałem 372 na przegląd, z wyraźnym zastrzeżeniem, żeby nie dotykali koperty (była taka opcja przy wysyłce). Zegar wrócił po kilku tygodniach z bruzda (nie rysą) w okolicy bezela - bez szans na godną naprawę bez napawania.
Zegar odesłany do ASO, propozycja polerowania, nie zgodziłem się, zegar wrócił spolerowany. Pracownicy salonu napisali, że jest to zrobione tak, żebym nawet nie przyjeżdżał obejrzeć - od razu odsyłają.
Zegar odesłany do ASO, po kilku tygodniach i wymianie kilkunastu maili z ludźmi z Paneraia na różnych szczeblach, zapada decyzja wymiany koperty, ale w mailu od pani dyrektor serwisu jest wyraźna wzmianka, że to nie oni porysowali kopertę (pewnie kurier).
Cała historia trwała 9, czy 10 miesięcy.
Nie polecam - 2/10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat mam turbo dobre doświadczenie z autoryzowanym serwisem.

Wszystko pieknie wykonane, w deklarowanym czasie...nie ma się do czego czepić.

Pewnie ile przypadków tyle sytuacji :) 


"Muzyka po milczeniu najlepiej wyraża to co niewyobrażalne" Aldous Huxley (1894 - 1963)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja akurat mam turbo dobre doświadczenie z autoryzowanym serwisem.
Wszystko pieknie wykonane, w deklarowanym czasie...nie ma się do czego czepić.
Pewnie ile przypadków tyle sytuacji  
Pewnie!
Dla mnie nie było największym problemem, że wydarzył się fakap.
Problemem był sposób jego rozwiązania, robienie ze mnie durnia i działanie wbrew moim prośbom i zleceniu, a na samym końcu wypieranie się odpowiedzialności - "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi".
Obawiam się, że bez interwencji pana, który mailowo wytargał panią z serwisu za ucho (z CC do mnie), historia mogłaby trwać dłużej/skończyć się inaczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To teraz wyobraźcie sobie, że taka sytuacja dotyczyłaby modelu historycznego np. 127, czy 201. 

Też by zrobili polerkę lub kopertę wymienili?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
59 minut temu, sanik napisał(-a):

To teraz wyobraźcie sobie, że taka sytuacja dotyczyłaby modelu historycznego np. 127, czy 201. 

Też by zrobili polerkę lub kopertę wymienili?

Masakra jakas, dlatego serwis najlepiej w kraju a zegarki tylko nowe modele 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do Was, wiecie kto ma może chyba ze sam się ujawni-poszukuje 526 aby obejrzeć na żywo na ręku. Pomoże ktoś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, lewandek napisał(-a):

W skrócie:
Wysłałem 372 na przegląd, z wyraźnym zastrzeżeniem, żeby nie dotykali koperty (była taka opcja przy wysyłce). Zegar wrócił po kilku tygodniach z bruzda (nie rysą) w okolicy bezela - bez szans na godną naprawę bez napawania.
Zegar odesłany do ASO, propozycja polerowania, nie zgodziłem się, zegar wrócił spolerowany. Pracownicy salonu napisali, że jest to zrobione tak, żebym nawet nie przyjeżdżał obejrzeć - od razu odsyłają.
Zegar odesłany do ASO, po kilku tygodniach i wymianie kilkunastu maili z ludźmi z Paneraia na różnych szczeblach, zapada decyzja wymiany koperty, ale w mailu od pani dyrektor serwisu jest wyraźna wzmianka, że to nie oni porysowali kopertę (pewnie kurier).
Cała historia trwała 9, czy 10 miesięcy.
Nie polecam - 2/10 emoji846.png

 

Masakra. Chyba jedyna opcja to dokładnie obfotografować zegarek przed wysyłką zeby miec dowod jak cos zpieprza. 

 

Ja akurat jestem z tych co mieli bardzo dobre doswiadczenie z serwisem, ale jak widac to loteria. 


Instagram - Lug2Lug

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, muchacho_ napisał(-a):

 

Masakra. Chyba jedyna opcja to dokładnie obfotografować zegarek przed wysyłką zeby miec dowod jak cos zpieprza. 

 

Ja akurat jestem z tych co mieli bardzo dobre doswiadczenie z serwisem, ale jak widac to loteria. 

 

Na moje szczęście, AD u którego zostawiłem zegar dobrze udokumentował jego stan przed wysyłką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

176

AAA09C4B-B7D0-4571-B3A5-F3E3623F98B0.jpeg


"Muzyka po milczeniu najlepiej wyraża to co niewyobrażalne" Aldous Huxley (1894 - 1963)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem mały test rezerwy chodu. 
powyzej 62h vs deklarowane 56h dla dziesięcioletniego egzemplarza. Miłe zaskoczenie. 

3A07A9A4-3C76-4DBD-A666-DA5A515CF5BD.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akcja na szybkiego- kto jest zainteresowany 425 z full papierologia, paskami ,kartonami itp

stan 9/10

pisac priv

cena bedzie dobra

0519B7D8-063D-49AE-A49D-60A5B956590F.jpeg

DFD899B5-1D25-4229-9778-FDD30E435CC6.jpeg

A5A9429B-347B-426A-A53C-4974FD748F63.jpeg

Edytowane przez pawel007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zimno ale słonecznie

 

717E4E2D-CFA3-4306-BD07-FF28A55ABD21.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, pawel007 napisał(-a):

Zimno ale słonecznie

 

717E4E2D-CFA3-4306-BD07-FF28A55ABD21.jpeg

 

Cały czas nachodzą mnie niebezpieczne myśli czy by nie iść w ZERO i nie zamienić swojego 112 na 000 🙃


"Muzyka po milczeniu najlepiej wyraża to co niewyobrażalne" Aldous Huxley (1894 - 1963)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.