Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
carlito1

Klub Miłośników Zegarków Officine Panerai

Recommended Posts

Gratulacje dla nowych Paneristi.

U mnie bez zmian - przynajmniej na razie ;)
9a7abdb00018e8719cd77edf9c7dea63.jpeg


Tarant napisał: Albowiem w polskim piekle nie ma diabłów do pilnowania. Którykolwiek z kotła się zbytnio wynurzy zaraz jest przez rodaków z powrotem w smołę wciągany.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Santino napisał(-a):

U mnie bez zmian - przynajmniej na razie ;)

Ten model jes na P3000, prawda?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 29.05.2021 o 14:58, rafiros napisał(-a):


Maciek - skoro wszystkie takie same a tyle ich masz to sprzedaj mi 372 bo ja się chyba nie doczekam emoji23.pngemoji12.png

Lubię go 🤷🏻‍♂️

Poza tym Twój w końcu dojdzie i po co Ci 2?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
43 minuty temu, artme napisał(-a):

Ten model jes na P3000, prawda?

 

Nie. To jest mechanizm -P.3000 😜

 

X4zCHLh.jpg

Edited by memento mori

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gratulacje dla nowych Paneristi.

U mnie bez zmian - przynajmniej na razie default_wink.png
9a7abdb00018e8719cd77edf9c7dea63.jpeg&key=77716f0a644ad669fcf4cc0392dc4c0fe8bb7c77369b2ea9ce84063b90828b35
To PAM00557?

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
26 minut temu, memento mori napisał(-a):

Nie. To jest mechanizm -P.3000 😜

He, he ,he... jacy ci paneraisci, to jajcarze... 🤣

Mam nadzieje, ze juz niedlugo i mnie sie tak humor wyostrzy 😉

Edited by artme

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Santino napisał(-a):

Gratulacje dla nowych Paneristi.

U mnie bez zmian - przynajmniej na razie ;)
9a7abdb00018e8719cd77edf9c7dea63.jpeg

 

Marzy mi się PAM left handed, tylko ten chyba byłby dla mnie za duży.

Jest coś mniejszego, też bez sekundnika?

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, Mateo napisał(-a):

 

Marzy mi się PAM left handed, tylko ten chyba byłby dla mnie za duży.

Jest coś mniejszego, też bez sekundnika?

Z mniejszymi kopertami to kwestia bardzo skomplikowanego moddingu, żeby odwrócić go na destro i zlikwidować małą sekundę, ale za kilka K jestem w stanie się podjąć przeróbek - jak na modelu ze zdjęcia😅

 

IMG-20210531-113438-edit-91303261460546.


Leszek

Time is on my side, yes it is. (Rolling Stones)

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minut temu, Mateo napisał(-a):

 

Marzy mi się PAM left handed, tylko ten chyba byłby dla mnie za duży.

Jest coś mniejszego, też bez sekundnika?

Tak na szybko to chyba tylko 219.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, just_nobody07 napisał(-a):

Tak na szybko to chyba tylko 219.

O to chodziło. Dzięki. Szkoda, że słabo z dostępnością na ch24

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Mateo napisał(-a):

O to chodziło. Dzięki. Szkoda, że słabo z dostępnością na ch24

 

 

Nie ma sprawy, powodzenia w polowaniu 👍

Zdecydowanie wolę Pamy bez sekundy,  ale akurat jeśli chodzi o destro to się przyzwyczaiłem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To teraz jeszcze ja sie dopytam, bo patrzylem, ale na niektorych zdjeciach nie jestem w stanie ocenic. Czy znacie jakies Pamy bez sekundnika i daty mniejsze niz 47mm z tak pięknie wygiętym jak plexi ale szafirem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Jaka jest premia za dołożenie lajka na równe 10.000?😉

I tak bym kliknął - za ten pasek😄

Edited by ledr

Leszek

Time is on my side, yes it is. (Rolling Stones)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
24 minuty temu, Osy123 napisał(-a):

To teraz jeszcze ja sie dopytam, bo patrzylem, ale na niektorych zdjeciach nie jestem w stanie ocenic. Czy znacie jakies Pamy bez sekundnika i daty mniejsze niz 47mm z tak pięknie wygiętym jak plexi ale szafirem?
 

 

 

Chyba nie ma takich w mniejszej kopercie niż 47mm

Edited by szymon__k

www.weddphotography.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
 
Chyba nie ma takich w mniejszej kopercie niż 47mm
Wlasnie tego sie obawialem. Z 44mm to jest piekny 233, ale wolalbym cos prostszego. Juz sie napalilem i myslalem ze w 914 jest, ale niestety... No nic. Na spotkaniu w Kato moze ktos da przymierzyc 47 to byc moze zweryfikuje swoje plany.

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
11 minut temu, ledr napisał(-a):

Jaka jest premia za dołożenie lajka na równe 10.000?😉

I tak bym kliknął - za ten pasek😄

Dzięki 👍 

LAik za pasek należy się #santino 😜

Edited by sanik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
9 minut temu, Osy123 napisał(-a):

No nic. Na spotkaniu w Kato moze ktos da przymierzyc 47 to byc moze zweryfikuje swoje plany.emoji12.png

Moze... 🤔

Jest jeszcze jeden problem z ktorym sie zderzylem - szukalem najprostrzego Pama, ale zalezalo mi na zlotych wskazowkach i... niestety (albo stety 😉) tez tylko 47mm.

Edited by artme

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, artme napisał(-a):

Moze... 🤔

Jest jeszcze jeden problem z ktorym sie zderzylem - szukalem najprostrzego Pama, ale zalezalo mi na zlotych wskazowkach i... niestety (albo stety 😉) tez tylko 47mm.

 

Jest 390 , taki mniejszy brat 372. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moze... 
Jest jeszcze jeden problem z ktorym sie zderzylem - szukalem najprostrzego Pama, ale zalezalo mi na zlotych wskazowkach i... niestety (albo stety ) tez tylko 47mm.
To prawda. Zlote wskazowki sa super! Gdyby tylko zrobili taka 605 w rozmiarze 44mm to bym mial problem z glowy (no moze poza cena )...

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
9 minut temu, Muzzy napisał(-a):

 

Jest 390 , taki mniejszy brat 372. 

No racja, ale chyba tylko z czekoladowa tarcza no i... kielbaska a nie kanapka 😉

 

6 minut temu, Osy123 napisał(-a):

To prawda. Zlote wskazowki sa super! Gdyby tylko zrobili taka 605 w rozmiarze 44mm to bym mial problem z glowy (no moze poza cena emoji28.png)...

Jak masz problem z rozmiarem 47, to musisz "przypakowac" troszke i bedzie git - zobacz co Mark Wahlberg zrobil, zeby Pama w rozmiarze 47mm nosic 😂

 

3a2a133aa1e9a4e76fd49f788d8d.png

Edited by artme

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak masz problem z rozmiarem 47, to musisz "przypakowac" troszke i bedzie git - zobacz co Mark Wahlberg zrobil, zeby Pama w rozmiarze 47mm nosic 
 
3a2a133aa1e9a4e76fd49f788d8d.thumb.png.1c3136fdadc0cbf400e835382e4cf3b6.png
Idac tym tropem to pod Daytone Rainbow (IMO piękną), ktora posiada powinien sie zafarbowac na teczowe kolory.
Jakas chudzina straszna nie jestem i w sumie PAM z historycznej perspektywy ma byc oversize'owy wiec moze na 47 sie kiedys skonczy, ale musialbym najpierw przymierzyc i sie psychicznie przestawic.

Pozyjemy - zobaczymy.

Wtedy bylby niezly rozrzut w kolekcji. Od 35mm do 47.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Osy123 napisał(-a):

Idac tym tropem to pod Daytone Rainbow (IMO piękną), ktora posiada powinien sie zafarbowac na teczowe kolory. emoji6.png
Jakas chudzina straszna nie jestem i w sumie PAM z historycznej perspektywy ma byc oversize'owy wiec moze na 47 sie kiedys skonczy, ale musialbym najpierw przymierzyc i sie psychicznie przestawic. emoji12.png

Dla mnie faktycznie 47mm na nadgarstkach typu 16-17cm raczej odpada a i przy niektorych 18cm tez potrafi wygladac dosc "smiesznie", jednak powyzej nawet jak sie uklada na dosc spory, to Pamowi mozna wybaczyc 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.