Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Robokopo

Wybór zegarka Amazon

Recommended Posts

Dzień dobry,

Chcę kupić swój pierwszy zegarek i jestem zdecydowany na któryś z zegarków które wkleję zaraz wkleję. Bardzo proszę o napisanie o nich paru słów, nie znam się  na zegarkach, ale z tego co wyczytałem firma Vostok jest dobra i tym się kierowałem. Drugi zegarek Zeppelin również mi się podoba, ale kompletnie nic o nim nie wiem. Ceny zegarków trochę się różnią ale zdecydowanie bardziej podoba mi się Vostok i myślę, że warto byłoby dopłacić. Co sądzicie o tych zegarkach ? Czy są to zegarki na tyle dobre, że posłużą mi przez kilka lat ? A może macie jakieś propozycje w tym stylu, nie wiem jak nazywa się taki typ zegarka ? 

Aukcje: 

Vostok:   

http://www.amazon.co.uk/Vostok-Europe-5651174-Chrono-Watch/dp/B008KIWYTO/ref=sr_1_7?s=watch&ie=UTF8&qid=1405758796&sr=1-7&keywords=vostok

Zeppelin:

http://www.amazon.co.uk/Zeppelin-Quartz-100-Jahre-Leather/dp/B00104XPWU/ref=sr_1_13?m=A3P5ROKL5A1OLE&s=watch&ie=UTF8&qid=1405757678&sr=1-13&keywords=zeppelin

Dziękuję z góry za odpowiedzi i pozdrawiam.

Pierwszy chronograf drugi z funkcja dual time.

Zeppelin to firma Point Tec Elektronic GmbH Niemcy .

Vostok- Litwa .

Obydwa kwarce - większych różnic nie ma .

Zobacz ofertę Seiko , Citizen , Orient .

http://www.watchhubs.com/en/27-chronograph-watches?ps_full_site=1

http://www.skywatches.com.sg/reviews/orient-watches.htm?limit=all

http://www.dutyfreeislandshop.com/SearchResults.asp?searching=Y&sort=5&cat=132&show=300&page=1

Deus Dona Me Vi

Dziękuję bardzo za odpowiedź :) jak na razie najbardziej odpowiada mi wygląd Vostoka, a skoro nie ma zbyt dużych różnic to najprawdopodobniej się na niego zdecyduję. Czy ktoś używał/używa tego zegarka ? Jak się sprawuje ? 

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content