Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

zxcv74

Zibi i Casio a decyzja serwisu "zegarek ma nieoryginalne czesci i numery, nie jest od nas"

Rekomendowane odpowiedzi

Nawet tutaj nabijacie się z Ennio Vittori.. ręce opadają :wacko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za brak mojego wkładu w temat (znowu).

Nie, nie zapomniałem o forum i nie, nie jest mi "niepotrzebne".

Prawdę mówiąc najzwyczajniej tapatalk w telefonie przestał mi przypominać o temacie i sądziłem, że nic się nie dzieje.

 

Ale do rzeczy, krótkimi słowy:

Nie, zegarka dalej nie dostałem. I póki co żadnej odpowiedzi od managera z Zibi, gdzie chyba przedwczoraj pisałem jak tam sprawa stoi. Przed świętami wiedziałem jedynie, że zegarek jeszcze nie przyszedł z Niemiec do Warszawy. Więc sprawa de facto cały czas jest otwarta, jakkolwiek śmiesznie to nie brzmi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za brak mojego wkładu w temat (znowu).

Nie, nie zapomniałem o forum i nie, nie jest mi "niepotrzebne".

Prawdę mówiąc najzwyczajniej tapatalk w telefonie przestał mi przypominać o temacie i sądziłem, że nic się nie dzieje.

 

Ale do rzeczy, krótkimi słowy:

Nie, zegarka dalej nie dostałem. I póki co żadnej odpowiedzi od managera z Zibi, gdzie chyba przedwczoraj pisałem jak tam sprawa stoi. Przed świętami wiedziałem jedynie, że zegarek jeszcze nie przyszedł z Niemiec do Warszawy. Więc sprawa de facto cały czas jest otwarta, jakkolwiek śmiesznie to nie brzmi.

Szacunek za cierpliwość, ale znowu widać, że konsument ma mało możliwości ruchu, chyba że ma morze czasu i pieniędzy na bieganie po policji, prokuratorze i nie wiadomo gdzie jeszcze.. Ameryki nie odkryłem zresztą ;)

 

Wysłane z z1c

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku głównie chodzi o to, że mam dużo ważniejszych spraw na głowie aktualnie niż ten zegarek. Tak to bym się pewnie bardziej burzył

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uff! Przeczytałem wszystko  <_<
Niektóre wpisy powinny być wykasowane, jak te opowieści z mchu i paproci  :unsure:
Wracając do tematu zegarka, nie będę oryginalny - TO SĄ JAKIEŚ JAJA!!!  :blink:
Rozumiem że trafił się bubel, zwykłe oszustwo jakiegoś człowieka ale żeby trwało to ponad 2 miesiące  :huh:
Sprawa dla zibi może się ciągnąć nawet miesiącami Kto zawinił, może to grubsza sprawa już przy produkcji.
Natomiast pokrzywdzony konsument powinien niezwłocznie otrzymać nowy zegarek z przeprosinami, no chyba że chcą obarczyć winą reklamującego za oszustwo ale na tu już za późno i nie na tym etapie bo zegarek został przyjęty przez sklep a za niego jako oficjalnego przedstawiciela odpowiada zibi.

Widać że casio (bo przecież zegarek już trafił do oficjalnego przedstawiciela casio-europe) nie stanęło na wysokości zadania.

Jest to przykre i pozostawia niesmak do marki  :wacko:

Czekam z niecierpliwością na zakończenie sprawy a Kolegę zxcv74 proszę o bieżące informację w sprawie, nawet jeśli tapatalk nawala  ;) bo sprawa jest poważna i już prawie społeczna  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tej społeczności społeczna to mało powiedziane!


Lubię divery, nie lubię chronografów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dalej brak odpowiedzi od managera z zibi. Nastawiam sie powoli na to, ze trzeba bedzie roszczeniowego maila pisac i jednak uderzac do rzecznika, bo jak kontakt byl super, tak nagle sie urwal, a to juz drugi tydzien stycznia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To są już wolne, albo zajęte jaja.

Mogę nawet zrozumieć, że jako korporacja czują się silnie i wyżej niż konsument.

 

Natomiast zszargana opinia o nic niewartej naklejce ZIBI bezcenna !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma na co dłużej czekać, wystarczająco długo sprawa się wlecze.

Musisz iść do rzecznika konsumenta i walczyć o swoje.

Podzielam zdanie Burns-a, nie ma co dopłacać do nic nie wartej naklejki (gwarancji)  :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idź do prawnika.

Napisz ostateczne przedsądowne wezwanie do zapłaty i czekaj.

Jak nic nie zrobią to do sądu  + opisz to na wszystkich możliwych blogach i forach jakie znajdziesz.

 

Nic  innego nie zrobisz.

Szkoda, że taka firma dla takich groszy [dla niej] robi taki klocki.

Ale witaj w Polsce.

Taki mamy klimat.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli podtrzymują tezę, że niemożliwa jest u nich sprzedaż podrobionego zegarka, obyś nie dostał zarzutów o wyłudzenie.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry, ale nie rozumiem, co kolega wyłudził?, na jakiej podstawie może otrzymać takie zarzuty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przypomnę: 

sami są sobie winni, że są na tyle nierozgarnięci, że nie wpisują nr seryjnych bo ich z reguły w Casio nie ma.

Zakładałam, że akurat Ty mówisz prawdę a nawet jak znalazłeś sposób do nadużyć to też fajnie.

Pewnie ktoś inny, jakaś firemka, jej pracownik, może pracownik Zibi... - na chwilę obecną mało istotne. To w ich interesie jest znaleźć brakujące ogniwo i je stłamsić w zarodku.

Uwierz mi. Ile dałeś za ten zegarek ? 700 - 1500. To też nieważne.

Myślę, że wygrana tej sprawy jest przesadzona.

A nawet jak nie to nagłośnienie tej głupoty o braku nr seryjnych w dobie podróbek w Internecie będzie dla nich mniej korzystne niż zniszczenie twojego zegarka...

 

nie mają nr seryjnych. Jak Jash napisał, mogą weryfikować przy przyjmowaniu - przyjął? Przyjął! - temat pozamiatany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli sprawa trwa w sumie trzy miesiące? Bo pierwszy post z początku listopada wspomina już o miesięcznej obsuwie. Cóż za tempo mają...

 

Przeuroczo ze strony Zibi. W tej chwili w mojej opinii przestali być jakąkolwiek alternatywą do kupowania zegarków za granicą - gdzie w sprawdzonych sklepach podróbki się nie zdarzają, a ceny są zdecydowanie bardziej atrakcyjne, z różnicą niekiedy kilkudziesięcioprocentową na niekorzyść Zibi. Do tej pory argumentem za nimi była gwarancja oryginalności i szybsze tempo ewentualnej reklamacji w kraju, no ale teraz... ;)

 

Przeżyć współczuję, ale szczerze mówiąc ja bym powoli sprawę kierował na bardziej formalne tory, zaczynając choćby od wizyty na policji z informacją, że Twoja własność się trzy miesiące 'gdzieś' poniewiera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś konto na wykopie? Może trzeba im zrobić solidną "reklamę", a co jak co, ale dobrze odkopany link ma świetne indeksowanie w google. Można by dołączyć słowa klucze - oszuści, złodzieje :D


Lubię divery, nie lubię chronografów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można powoli wyciągnąć klarowny wniosek, iż bezpieczniej jest kupić od wiadomych sprzedaców z allegro, przy tym do kilkudziesięciu % taniej. Często pada zapytanie w odpowiednim dziale, czy warto kupować poza oficjalnym kanałem dystrybucji (zibi), czy lepiej kupić drożej - od AD i mieć "pewną gwarancję" :lol: :lol: :lol:


Only Fools Do Not Fear The Sea

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem wczoraj informacje, że zegarek wciąż jest niedostępny i raczej na pewno w styczniu go jeszcze nie będzie. Manager zaproponował mi stworzenie oferty zegarków za podobną cenę, z których mógłbym sobie wybrać nowy zegarek, który miałbym dostać w zamian. Odpowiedziałem, że chętnie przejrzę taką ofertę, jednak jako iż zegarka dość długo szukałem (samo to, że de facto nic mniejszego od koperty 48-49mm nie chcę, oraz interesuje mnie chronograf trochę zawęża obszar) to prawdopodobnie nic nie wybiorę. Zapytałem zatem jak miałaby wyglądać kwestia zwrotu pieniędzy, gdyż cała sprawa już jest nawet nie tyle irytująca co żenująca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejszy update sprawy, zegarek dla mnie jednak się znalazł i zostanie do mnie wysłany w poniedziałek. Zobaczymy co będzie dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oryginał czy podróba ? :D  :lol:  :D Zawsze możesz oddać do serwisu bo coś tam, na pewno się wypowiedzą. Wyślij teściowa, żeby cię na 100% nie skojarzyli. Inaczej już nigdy w życiu nie dowiesz się co nosisz na nadgarstku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie nie mam kontaktu z managerem, bo chlop na urlopie jest. Wiem tylko, ze zegarek dla mnie ma w biurze i wyśle go w poniedziałek. Wtedy się może coś wincyj dowiem ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie, ze jakiekolwiek rozwiazanie i tak nie wybieli wizerunku firmy, skoro trwa to tyle czasu. Weryfikacja z sewrisu fantow z tv mango jest o wiele sprawniejsza... Pisze z doswiadczenia.

 

Wysłane z mojego GT-I9305


Only Fools Do Not Fear The Sea

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koniec całego cyrku nastał. Zegarek dziś do mnie przyjechał, w folii z folią na szkle i podbitą kartą gwarancyjną na 1 stycznia. Dostałem też naciąganą na uszy czapkę zimową z napisem G SHOCK. Na razie jeszcze leży w pudełku, ale pomacałem szkiełko i jest równe :P. Dziś lub jutro pewnie podejdę skrócić bransoletę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wow, a jakieś wyjaśnienia tej sytuacji ?


Only Fools Do Not Fear The Sea

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tej czapki mie zakładał- bo moze zniknąć kolega z problemem i zegarkiem.....:-) :-)

 

P.s Szybko się uwineli -jakieś 80 dni


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.