Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
zxcv74

Zibi i Casio a decyzja serwisu "zegarek ma nieoryginalne czesci i numery, nie jest od nas"

Recommended Posts

Tak naprawde jedyne oficjalne papiery przy zakupie Casio w TT to dowod zakupu i ich firmowa karta gwarancyjna z wypisanym nr modelu, datą zakupu i pieczątką sklepu. Czyli nic co może określić że nabyłeś konkretny model z (o ile go posiada zegarek) numerem seryjnym.

 

Tapnięte z fona.


"Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz z wzajemnością."

Cierpliwość popłaca...jeśli Cię na nią stać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 g shocki raczej nie posiadają wybitych numerów seryjnych ale to chyba nie jest argument przy reklamacji .

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Casio na karcie gwarancyjnej jest tylko nr ref. modelu. Jeśli zegarek został przyjęty przez pracownika i ten nic nie stwierdził to dla mnie temat zamknięty.


*** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

co za historia żółtej ciżemki? Jest późno i nie chce mi się rozpisywać - krótko. Niech czym prędzej dają ci nowy zegarek a ty masz zażądać wyjaśnienia sytuacji przez nich, kto pod ich logo wprowadza podróbki do obiegu lub uświadomić ich, że zachodzi domniemanie, że sami to robią. Z żadnym panem nie wdawaj się w dyskusje. Wszystko na piśmie!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sami są sobie winni, że są na tyle nierozgarnięci, że nie wpisują nr seryjnych bo ich z reguły w Casio nie ma.

Zakładałam, że akurat Ty mówisz prawdę a nawet jak znalazłeś sposób do nadużyć to też fajnie.

Pewnie ktoś inny, jakaś firemka, jej pracownik, może pracownik Zibi... - na chwilę obecną mało istotne. To w ich interesie jest znaleźć brakujące ogniwo i je stłamsić w zarodku.

Uwierz mi. Ile dałeś za ten zegarek ? 700 - 1500. To też nieważne.

Myślę, że wygrana tej sprawy jest przesadzona.

A nawet jak nie to nagłośnienie tej głupoty o braku nr seryjnych w dobie podróbek w Internecie będzie dla nich mniej korzystne niż zniszczenie twojego zegarka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie mają nr seryjnych. Jak Jash napisał, mogą weryfikować przy przyjmowaniu - przyjął? Przyjął! - temat pozamiatany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2-4 tygodnie potrzebowali, żeby rozpoznać podróbkę :) musiała to być cholernie dobra podróbka - dzisiaj pierwszy kwietnia ??? :)

nawet części do niej zamówili.

Trzeba do Prezesa tego forum niezwłocznie napisać - Pan Darek zawsze chciał zobaczyć taki zegarek nie do odróżnienia - i o to jest.

:) :) :)

żeby go tylko nie zniszczyli, bo znowu cały Świat nie zobaczy - błagamy!!! :(

Edited by Burns

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zerknij do ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, wykorzystaj drogę reklamacyjną tam przewidzianą i nie odpuszczaj. Nie powołuj się w kontakcie z Zibi na gwarancję, ale na niezgodność towaru z umową. Jak nie naprawią/wymienią, lub nie zwrócą pieniędzy, wyślij wezwanie do zapłaty, to ci odsetki będą lecieć. Jak coś, to do sądu, po to sądy są i nie jest ważne, że chodzi o niewielkie kwoty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale masz od nich na piśmie cokolwiek, w stylu, że nie poddamy Panu zegarka bo był ne i pojechał do Japoni czy tylko Ci tak powiedzieli?


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic od nich na pismie nie mam, napisalem wszystko co mam po zegarku w domu. Jak mowilem, w sobote serwis byl czynny do 14, a telefon mialem o 13:30, jeszcze inne zajecia, nie pojechalem tam, tylko do sklepu gdzie kupilem.

Na razie planuje w pon uderzyc do rzecznika i ew. do samego serwisu, chociaz teraz widze iz Pan Dariusz cos przesyla to nie wiem czy czekać, bylo nie bylo to "tylko forum", a mi teraz nawet trochę wstyd, ze sie zarejestrowalem na taki nick, a nie normalny, bo nie sadzilem, ze jeszcze tu wpadne (a wolalem pisac z tego by bylo widać moj porzedni temat).

Burns - niby to wszystko proste, ale jak widac oni sie bronia drzwiami i oknami, a jeszcze dzwoniac w weekend to sprawa stoi.

Lawnowerman - nie mam nic na pismie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

przypomnę - wszystko na piśmie!!! Nie wdawaj się w utarczki słowne...

Edited by Burns

Share this post


Link to post
Share on other sites

przypomnę - wszystko na piśmie!!! Nie wdawaj się w utarczki słowne...

 

To bardzo dobra rada - ewentualnie korespondencja mail'owa.


:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak możesz Kolego nie mieć pisma potwierdzającego złożenie reklamacji? Obawiam się, że coś kręcisz. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak możesz Kolego nie mieć pisma potwierdzającego złożenie reklamacji? Obawiam się, że coś kręcisz. :(

 

Tak sobie myślę że jak się chce wypowiedzieć w temacie to dobrze jest go przeczytać... ;)

 

Mam [...], kartke z serwisu ze zleceniem naprawy,

 


:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na razie planuje jutro przed praca zajsc do rzecznika i liczyc na brak kolejki, potem ewentualnie pójść do serwisu z przygotowanym pismem do podpisania pracownikowi, ze przyjmując telefon mial obowiązek sprawdzic numery seryjne zgodnie z jego obowiazkami sluzbowymi, przekazując odpowiedzialnosc za zegarek serwisowi. To znaczy zaleznie od tego co powie rzecznik, moze pokaze tez odpowiedzi z tego tematu na jakims wydruku

Edited by zxcv74

Share this post


Link to post
Share on other sites

chyba jesteś niepoważny? Po pierwsze Rzecznik mało Ci pomoże bez pism między stronami a po drugie wydruk tego forum doprowadzi go do łez - w takiej formie nie jesteśmy autorytetami i stroną. Weź sobie na wstrzymanie a jak nie możesz to napisz oficjalne pismo (Polubowny Sąd Konsumencki podpowie) w trybie roszczeniowym, że chcesz odebrać swój naprawiony zegarek. Wtedy albo dostaniesz zegarek, albo na piśmie to co powiedział pracownik. Dopiero wtedy działanie jakie opisujesz. Poza tym widzisz, ze Prezes ma się wstawić. Zacznij od podania nr protokołu naprawy gwarancyjnej.

Edited by Burns

Share this post


Link to post
Share on other sites

zapomniałem dodać, że jedną z opcji jest, jeśli jest zapisany czas trwania naprawy gwarancyjnej np 14-28dni. Jeżeli gwarant nie wyrobi się w podanym terminie musisz dostać kasę lub nowy zegarek...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lawnowerman - Tak, mam fizyczny papier na zlecenie naprawy z numerem zlecenia, podpisem i pieczatka przyjmujacego i moim podpisem, oni maja kopie zapewne, bo to jest opisane jako oryginal, co mowilem facetowi przez telefon, na co on "ze owszem ma pan, ale my nie wiemy czy oddal pan ten konkretnie zegarek"

Burns - w tapatalku nie zerknalem kim dokladnie jest Pan Dariusz, ale teraz rozumiem nieco wiecej. Z wydrukiem forum to nie na zasadzie, ze przedloze to od razu rzecznikowi, ale wezme to ze soba. Moc moge czekac, ale czuje iz czas dziala na moja niekorzysc i chcialem twardo zagrac. W rzecznikow malo kto wierzy, ale mozliwe, ze chociaz by cos wstepnie doradzil nawet bez pism. Doradzacie jednak czekac?

Co do gwarancji, na papierze jest 28 dni, ktore juz minelo, ale dostalem smsa z serwisu centralnego, ze reklamacja zatwierdzona, trele morele, czas naprawy potrwa jeszcze ok 4 tygodnie, co tez juz minelo. Smsa wciaz trzymam, jest w nim nr gwarancji.

Edited by zxcv74

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak sobie myślę że jak się chce wypowiedzieć w temacie to dobrze jest go przeczytać... ;)

Wypowiadałem się wcześniej w temacie merytorycznie i temat czytałem, jednakże potem zxcv74 napisał co ma i nie wymienił tego papierka... Ot stąd niezrozumienie.

 

To durna gadka, że "nie wiedzą" jaki zegarek konkretnie oddałeś. Ktoś to przyjmował, ktoś na to wydał papier - tyle. Jakby zegarek był nie taki, to by odmówili przyjęcia. Ja bym na nic nie czekał tylko ZIBI poinformował mailowo (centralę oraz sklep) o podjętych przez Ciebie krokach i przedstawił im skan pisma, które kierujesz do rzecznika, wraz z załączonym stanowiskiem ZIBI. 

Edited by Hookie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przede wszystkim idź do tego serwisu, jak mają jakieś ALE niech dadzą Ci to wyłącznie piśmie, jak nie niech nie zawracają gitary i oddają Ci naprawiony zegarek. Po drugie - pytanie co wyjdzie z interwencji Prezesa KMZiZ. Następnie powinieneś przedstawić im swoje stanowisko + ew. interwencja rzecznika konsumenta.


"Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz z wzajemnością."

Cierpliwość popłaca...jeśli Cię na nią stać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lawnowerman - Tak, mam fizyczny papier na zlecenie naprawy z numerem zlecenia, podpisem i pieczatka przyjmujacego i moim podpisem, oni maja kopie zapewne, bo to jest opisane jako oryginal, co mowilem facetowi przez telefon, na co on "ze owszem ma pan, ale my nie wiemy czy oddal pan ten konkretnie zegarek"

Ale masz model na tym papierze?


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.