Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
zxcv74

Zibi i Casio a decyzja serwisu "zegarek ma nieoryginalne czesci i numery, nie jest od nas"

Recommended Posts

Przepraszam za brak mojego wkładu w temat (znowu).

Nie, nie zapomniałem o forum i nie, nie jest mi "niepotrzebne".

Prawdę mówiąc najzwyczajniej tapatalk w telefonie przestał mi przypominać o temacie i sądziłem, że nic się nie dzieje.

 

Ale do rzeczy, krótkimi słowy:

Nie, zegarka dalej nie dostałem. I póki co żadnej odpowiedzi od managera z Zibi, gdzie chyba przedwczoraj pisałem jak tam sprawa stoi. Przed świętami wiedziałem jedynie, że zegarek jeszcze nie przyszedł z Niemiec do Warszawy. Więc sprawa de facto cały czas jest otwarta, jakkolwiek śmiesznie to nie brzmi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam za brak mojego wkładu w temat (znowu).

Nie, nie zapomniałem o forum i nie, nie jest mi "niepotrzebne".

Prawdę mówiąc najzwyczajniej tapatalk w telefonie przestał mi przypominać o temacie i sądziłem, że nic się nie dzieje.

 

Ale do rzeczy, krótkimi słowy:

Nie, zegarka dalej nie dostałem. I póki co żadnej odpowiedzi od managera z Zibi, gdzie chyba przedwczoraj pisałem jak tam sprawa stoi. Przed świętami wiedziałem jedynie, że zegarek jeszcze nie przyszedł z Niemiec do Warszawy. Więc sprawa de facto cały czas jest otwarta, jakkolwiek śmiesznie to nie brzmi.

Szacunek za cierpliwość, ale znowu widać, że konsument ma mało możliwości ruchu, chyba że ma morze czasu i pieniędzy na bieganie po policji, prokuratorze i nie wiadomo gdzie jeszcze.. Ameryki nie odkryłem zresztą ;)

 

Wysłane z z1c

Share this post


Link to post
Share on other sites

W moim przypadku głównie chodzi o to, że mam dużo ważniejszych spraw na głowie aktualnie niż ten zegarek. Tak to bym się pewnie bardziej burzył

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uff! Przeczytałem wszystko  <_<
Niektóre wpisy powinny być wykasowane, jak te opowieści z mchu i paproci  :unsure:
Wracając do tematu zegarka, nie będę oryginalny - TO SĄ JAKIEŚ JAJA!!!  :blink:
Rozumiem że trafił się bubel, zwykłe oszustwo jakiegoś człowieka ale żeby trwało to ponad 2 miesiące  :huh:
Sprawa dla zibi może się ciągnąć nawet miesiącami Kto zawinił, może to grubsza sprawa już przy produkcji.
Natomiast pokrzywdzony konsument powinien niezwłocznie otrzymać nowy zegarek z przeprosinami, no chyba że chcą obarczyć winą reklamującego za oszustwo ale na tu już za późno i nie na tym etapie bo zegarek został przyjęty przez sklep a za niego jako oficjalnego przedstawiciela odpowiada zibi.

Widać że casio (bo przecież zegarek już trafił do oficjalnego przedstawiciela casio-europe) nie stanęło na wysokości zadania.

Jest to przykre i pozostawia niesmak do marki  :wacko:

Czekam z niecierpliwością na zakończenie sprawy a Kolegę zxcv74 proszę o bieżące informację w sprawie, nawet jeśli tapatalk nawala  ;) bo sprawa jest poważna i już prawie społeczna  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tej społeczności społeczna to mało powiedziane!


Lubię divery, nie lubię chronografów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dalej brak odpowiedzi od managera z zibi. Nastawiam sie powoli na to, ze trzeba bedzie roszczeniowego maila pisac i jednak uderzac do rzecznika, bo jak kontakt byl super, tak nagle sie urwal, a to juz drugi tydzien stycznia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To są już wolne, albo zajęte jaja.

Mogę nawet zrozumieć, że jako korporacja czują się silnie i wyżej niż konsument.

 

Natomiast zszargana opinia o nic niewartej naklejce ZIBI bezcenna !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma na co dłużej czekać, wystarczająco długo sprawa się wlecze.

Musisz iść do rzecznika konsumenta i walczyć o swoje.

Podzielam zdanie Burns-a, nie ma co dopłacać do nic nie wartej naklejki (gwarancji)  :(

Edited by tomaliusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idź do prawnika.

Napisz ostateczne przedsądowne wezwanie do zapłaty i czekaj.

Jak nic nie zrobią to do sądu  + opisz to na wszystkich możliwych blogach i forach jakie znajdziesz.

 

Nic  innego nie zrobisz.

Szkoda, że taka firma dla takich groszy [dla niej] robi taki klocki.

Ale witaj w Polsce.

Taki mamy klimat.


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli podtrzymują tezę, że niemożliwa jest u nich sprzedaż podrobionego zegarka, obyś nie dostał zarzutów o wyłudzenie.


Co-Axial

Share this post


Link to post
Share on other sites

przypomnę: 

sami są sobie winni, że są na tyle nierozgarnięci, że nie wpisują nr seryjnych bo ich z reguły w Casio nie ma.

Zakładałam, że akurat Ty mówisz prawdę a nawet jak znalazłeś sposób do nadużyć to też fajnie.

Pewnie ktoś inny, jakaś firemka, jej pracownik, może pracownik Zibi... - na chwilę obecną mało istotne. To w ich interesie jest znaleźć brakujące ogniwo i je stłamsić w zarodku.

Uwierz mi. Ile dałeś za ten zegarek ? 700 - 1500. To też nieważne.

Myślę, że wygrana tej sprawy jest przesadzona.

A nawet jak nie to nagłośnienie tej głupoty o braku nr seryjnych w dobie podróbek w Internecie będzie dla nich mniej korzystne niż zniszczenie twojego zegarka...

 

nie mają nr seryjnych. Jak Jash napisał, mogą weryfikować przy przyjmowaniu - przyjął? Przyjął! - temat pozamiatany.

Edited by Burns

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli sprawa trwa w sumie trzy miesiące? Bo pierwszy post z początku listopada wspomina już o miesięcznej obsuwie. Cóż za tempo mają...

 

Przeuroczo ze strony Zibi. W tej chwili w mojej opinii przestali być jakąkolwiek alternatywą do kupowania zegarków za granicą - gdzie w sprawdzonych sklepach podróbki się nie zdarzają, a ceny są zdecydowanie bardziej atrakcyjne, z różnicą niekiedy kilkudziesięcioprocentową na niekorzyść Zibi. Do tej pory argumentem za nimi była gwarancja oryginalności i szybsze tempo ewentualnej reklamacji w kraju, no ale teraz... ;)

 

Przeżyć współczuję, ale szczerze mówiąc ja bym powoli sprawę kierował na bardziej formalne tory, zaczynając choćby od wizyty na policji z informacją, że Twoja własność się trzy miesiące 'gdzieś' poniewiera.

Edited by dreniu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ktoś konto na wykopie? Może trzeba im zrobić solidną "reklamę", a co jak co, ale dobrze odkopany link ma świetne indeksowanie w google. Można by dołączyć słowa klucze - oszuści, złodzieje :D


Lubię divery, nie lubię chronografów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można powoli wyciągnąć klarowny wniosek, iż bezpieczniej jest kupić od wiadomych sprzedaców z allegro, przy tym do kilkudziesięciu % taniej. Często pada zapytanie w odpowiednim dziale, czy warto kupować poza oficjalnym kanałem dystrybucji (zibi), czy lepiej kupić drożej - od AD i mieć "pewną gwarancję" :lol: :lol: :lol:


Only Fools Do Not Fear The Sea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otrzymałem wczoraj informacje, że zegarek wciąż jest niedostępny i raczej na pewno w styczniu go jeszcze nie będzie. Manager zaproponował mi stworzenie oferty zegarków za podobną cenę, z których mógłbym sobie wybrać nowy zegarek, który miałbym dostać w zamian. Odpowiedziałem, że chętnie przejrzę taką ofertę, jednak jako iż zegarka dość długo szukałem (samo to, że de facto nic mniejszego od koperty 48-49mm nie chcę, oraz interesuje mnie chronograf trochę zawęża obszar) to prawdopodobnie nic nie wybiorę. Zapytałem zatem jak miałaby wyglądać kwestia zwrotu pieniędzy, gdyż cała sprawa już jest nawet nie tyle irytująca co żenująca.

Edited by zxcv74

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiejszy update sprawy, zegarek dla mnie jednak się znalazł i zostanie do mnie wysłany w poniedziałek. Zobaczymy co będzie dalej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oryginał czy podróba ? :D  :lol:  :D Zawsze możesz oddać do serwisu bo coś tam, na pewno się wypowiedzą. Wyślij teściowa, żeby cię na 100% nie skojarzyli. Inaczej już nigdy w życiu nie dowiesz się co nosisz na nadgarstku...

Edited by Burns

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na razie nie mam kontaktu z managerem, bo chlop na urlopie jest. Wiem tylko, ze zegarek dla mnie ma w biurze i wyśle go w poniedziałek. Wtedy się może coś wincyj dowiem ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi sie, ze jakiekolwiek rozwiazanie i tak nie wybieli wizerunku firmy, skoro trwa to tyle czasu. Weryfikacja z sewrisu fantow z tv mango jest o wiele sprawniejsza... Pisze z doswiadczenia.

 

Wysłane z mojego GT-I9305


Only Fools Do Not Fear The Sea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koniec całego cyrku nastał. Zegarek dziś do mnie przyjechał, w folii z folią na szkle i podbitą kartą gwarancyjną na 1 stycznia. Dostałem też naciąganą na uszy czapkę zimową z napisem G SHOCK. Na razie jeszcze leży w pudełku, ale pomacałem szkiełko i jest równe :P. Dziś lub jutro pewnie podejdę skrócić bransoletę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym tej czapki mie zakładał- bo moze zniknąć kolega z problemem i zegarkiem.....:-) :-)

 

P.s Szybko się uwineli -jakieś 80 dni

Edited by cook

Pozdrawiam, Marek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.