Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Rekomendowane odpowiedzi

.

Edytowane przez Mistrz17

"Jeśli bałagan na biurku świadczy o bałaganie w głowie, o czym świadczy puste biurko?" Albert Einstein

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hello,

 

Przyglądałem się ostatnio mojej maszynie i coś mi się nie spodobało, mianowicie jeden z amortyzatorów zdawał się popuszczać olej. No nic mówię, trzeba się temu przyjrzeć i faktycznie nie wyglądało to dobrze. Tour de Pologne już za chwilę, trochę będzie trzeba przejechać, więc decyzja była krótka i prosta. Nowe uszczelniacze, nowy olej, przy okazji poszły do wymiany tuleje ślizgowe amortyzatora. Zaraz idę składać motocykl.

 

vmj7vuw0ap4u.jpg

 

Pozdrawiam


"Życie jest pasmem straconych okazji"

"Dzień w którym kupię karabin nadchodzi"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj dzień sukcesu i porażki ...

 

1 sukces udało sie odpalić v8 abz z turbinką , bardzoładnie zagadał od niedzieli zaczynam go pakować do czerwonego mclarena , Na fotce poniżej zmontowany z obudową filtra oraz wydechem , pod spodem 2 entylatory które zabuduje do intercolerów tak by chłodziły też tłumiki miejsca mało ale wszystko spasowane na cacy . Cały zespół waży o 30 kg wiecej niż bez turbo,więc bedzie to wścieklizna , na razie na 1/2 bara potem bedziemy dłubac ięcej na drodze ...fotka silnika poniżej

 

2 mclaren z podwoziem i silnikiem bmw po dzisiejszym strojeniu padł sterownik emu , prawdopodobnie moiże być żadka przyczyna że sekwencyjnie nie ogarnął 6 garków ( połączone parami 12 cylindrów ) ysle do naprawy  do krakowa a szkoda bo dzisiaj była wścieklizna na moim placu testowym , Sylwek podkrecał obroty i stroił  ....

 

3 w miedzyczasie zrobiłem schody krecone do budowanego domu koszt ok 600 zł nietypowe 110 stopni i iwysokie na 278 cm 12 stopni deski zamówie u stolarza razem ze schodami normalnymi .Schody na strych 36 m2 dodatkowe pomieszczenie dla natłooku gości np ....fota poniżej ,,,, z jednej strony samochody silniki ramy zawieszenia i to w bardzo szybkich autach a z drugiej jAKIĘ SCHODY....

 

4 Sylwek od strojenia moich samochodów , przywozi aktualnie za każdym razem po 2 puchary z 1\4 mili jezdzi do czech . W tej chwili jego sejcento 500ps to drugi czas w polsce na jedną ośkę ....

 

 

2e4lzbq.jpg

 

2ikfi4p.jpg

 

mtnew0.jpg

Edytowane przez artiplast

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja od wczoraj walczę z reperaturką błotnika w matrixie. Taki miły urlopik na Mazurach ???? Internet do d...py fotek dodać nie mogę.


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie możesz pójść na spacer, na piwko albo do miłej restauracji?


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spacery to albiNOS ma  robocie neikoniecznie na piwko , dlatego gościa rwie do na urlopie do takiego majsterkoania . reperaturki z blachy i wstawianie czy torzysz nakładki z kompozytu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Artiplast- załóż bloga/ facebooka.

Tyle że od klientów się nie odgonisz.

Może za jakiś czas coś swojego zaprojektujesz (w stylu future) i będzie Polski odjazdowy samochód.

Albo wersja modułowa czyli część środkowa stała a różne projekty przodu i tyłu do wyboru... Np. przedni pas + ewentualnie nadkola i klapa. Albo ten element jako całość.

I dwie wersje silnikowe - popularny silnik np. Forda (coś w miarę mocnego ale nie bardzo drogiego) dla kogoś kto chce pomysłowy samochód za rozsądne pieniądze (nawet do jazdy na codzień)w kwestii zakupu i spalania oraz wersję no limits taką jak te teraz.

 

Wiem że schody mają ograniczenia w kwestii miejsca, ale ja bym je dał kawałek do tyłu tzn.

"Do oglądającego" (względem kadru zdjęcia) i dzięki temu ostatni fragment nie byłby jak drabina.

Ciężko się pierwszy raz po takich wynalazkach chodzi.

Edytowane przez Remy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, dzis pobudka po 7, jazda do ojca garażu, matrix musi byc skończony. O 13:00 na plażę, a teraz czekam na kobity pod marketem, kupują sprzęt na grilla.

 

Przedostatnia fotka, spacer z rodzinką po Mikołajkach.

W swoim czołgu naprawiłem klamki, bo dwie przednie ,,wylatały". Muszę też wszystkie cztery pomalować bo dziadowskie. W ogole ta moja kijana poobijana już z każdej strony po trochu ale jeździ. Pytanie, może. Arti będzie znał odpowiedź, jak zapodkładować plastik? Znaczy się czym?

post-70090-0-28502000-1500737687_thumb.jpg

post-70090-0-99029900-1500737704_thumb.jpg

post-70090-0-83060300-1500737739_thumb.jpg

post-70090-0-16096000-1500738205_thumb.jpg

Edytowane przez albiNOS 01

Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde, podkładem do plastików... Novol ma w ofercie...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą jakiś p...dał pie...nął swoimi drzwiami w moje drzwi. Olałem sprawę bo mogło się zdarzyć każdemu. Jak wrócił z biedry to jeszcze raz walnął. Wylazłem ale uciekł, nie chciałem juz się z nimi ganiać bo niby w jakim celu? Zepchania ich do rowu? Rejestracja na W, czarna audica. Pocieszające tylko, że sobie też z deka obił kant drzwi.

 

I weź k...wa jedź na zakupy. Jakbym miał nowe auto to już bym się chlastał albo liny szukał.

Lekko spolerowałem bo miałem pastę w bagażniku, na żywo mniej widać,zdjęcie wyolbrzymia, powinno to byc karane od kary śmierci wzwyż.

post-70090-0-66986800-1500741461_thumb.jpg

Edytowane przez albiNOS 01

Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak... rejestracja na "W" to wszystko wyjaśnia...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj dzień sukcesu i porażki ...

 

1 sukces udało sie odpalić v8 abz z turbinką , bardzoładnie zagadał od niedzieli zaczynam go pakować do czerwonego mclarena , Na fotce poniżej zmontowany z obudową filtra oraz wydechem , pod spodem 2 entylatory które zabuduje do intercolerów tak by chłodziły też tłumiki miejsca mało ale wszystko spasowane na cacy . Cały zespół waży o 30 kg wiecej niż bez turbo,więc bedzie to wścieklizna , na razie na 1/2 bara potem bedziemy dłubac ięcej na drodze ...fotka silnika poniżej

 

2 mclaren z podwoziem i silnikiem bmw po dzisiejszym strojeniu padł sterownik emu , prawdopodobnie moiże być żadka przyczyna że sekwencyjnie nie ogarnął 6 garków ( połączone parami 12 cylindrów ) ysle do naprawy  do krakowa a szkoda bo dzisiaj była wścieklizna na moim placu testowym , Sylwek podkrecał obroty i stroił  ....

 

3 w miedzyczasie zrobiłem schody krecone do budowanego domu koszt ok 600 zł nietypowe 110 stopni i iwysokie na 278 cm 12 stopni deski zamówie u stolarza razem ze schodami normalnymi .Schody na strych 36 m2 dodatkowe pomieszczenie dla natłooku gości np ....fota poniżej ,,,, z jednej strony samochody silniki ramy zawieszenia i to w bardzo szybkich autach a z drugiej jAKIĘ SCHODY....

 

4 Sylwek od strojenia moich samochodów , przywozi aktualnie za każdym razem po 2 puchary z 1\4 mili jezdzi do czech . W tej chwili jego sejcento 500ps to drugi czas w polsce na jedną ośkę ....

 

 

 

 

 

 

 

Nie chcę się wymądrzać ale te schody zrobiłbym bardziej skręcone aby wydłużyć stopień - jak dokręcisz stopnie to o ile da się wejść bo  stopa będzie wchodziła pod każdy stopień to zejście będzie wyczynem ponieważ piętą nie wejdziesz pod spód więc oparcie będzie na kilka centymetrów - kiedyś zjedziesz jak skarpeta się śliźnie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę się wymądrzać ale te schody zrobiłbym bardziej skręcone aby wydłużyć stopień - jak dokręcisz stopnie to o ile da się wejść bo  stopa będzie wchodziła pod każdy stopień to zejście będzie wyczynem ponieważ piętą nie wejdziesz pod spód więc oparcie będzie na kilka centymetrów - kiedyś zjedziesz jak skarpeta się śliźnie 

powiem żartem ża słusznie się jest nie wymądrzać ... :P  schody mają 110 stopni bo strych w szczycie ma 190cm wysokosci i sufit szerokie na 30 cm a ściany lecą jak namiot , wejscie jest z boku i żeby nie wychodzić na czworaka przy 180 stopniach zrobiłem 110 stopni i inaczej sie wychodzi , po prostu mam 183 cm+ buty  i nie muszę się garbić . Schody mają taką szerokość że da sie zejść tyłem i przodem , Co do stopni miejsca jest sporo , ale jeżeli bedzie korzystał z nich jakiś otyły osobnik to można zrobić stopnie co drugi z wycięciem i wtedy trzeba schodzić z odpowiedniej nogi . Ja tam chudy nie jestem ale ponton też nie, dlatego uważam że jest ok

 

Zresztą postaram się wrzucić 3 lub 4 fotki i wymiary wejścia i wyjścia , a nie da się ich przesunąć ,(  jedyne wyjscie to schody systemowe skręcane ale tych nie chciałem bo to kicha która chodzi i jest niestabilna tak jak mostek na linach w krainie pigmejów , są w makro po 1400zł ) i postarasz się coś wymyśleć  lepszego ... wszystko da się poprawić :rolleyes:

 

ergonomia to mój konik i lubię rozpracowywać trudne tematy zwłaszcza tam gdzie ciasno , a ma być w miarę funkcjonalnie np kabina mclarena , kabina lamborghini countach ( też opracowałem swoją wersję z wysokością taką jak ma GT40 w środku mój countach od ziemi do dachu miał 99cm wysokości przy prześwicie 12 cm  a kierowca mógł mieć do 188cm  - to jest możliwe .... :unsure: :unsure: :unsure: zresztą kabina countacha była protoplastą mojego mclarena , po prostu w tamte wymiary wcisnąłem 3 fotele + 4 fotel hamąda tyle że mclaren jest wyższy ma 116cm wzrostu prześwit 12cmi no i tunel na dachu - 8cm więc w kabinie jest 11 cm wiecej na wysokośćniż countach lub gt40 , to potwornie wiele  , oraz modernizacje 4  mieszkań z poważnymi przebudowaniami no i inne mniej sensowne projekty

Edytowane przez artiplast

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Artiplast- załóż bloga/ facebooka.

Tyle że od klientów się nie odgonisz.

Może za jakiś czas coś swojego zaprojektujesz (w stylu future) i będzie Polski odjazdowy samochód.

Albo wersja modułowa czyli część środkowa stała a różne projekty przodu i tyłu do wyboru... Np. przedni pas + ewentualnie nadkola i klapa. Albo ten element jako całość.

I dwie wersje silnikowe - popularny silnik np. Forda (coś w miarę mocnego ale nie bardzo drogiego) dla kogoś kto chce pomysłowy samochód za rozsądne pieniądze (nawet do jazdy na codzień)w kwestii zakupu i spalania oraz wersję no limits taką jak te teraz.

 

Wiem że schody mają ograniczenia w kwestii miejsca, ale ja bym je dał kawałek do tyłu tzn.

"Do oglądającego" (względem kadru zdjęcia) i dzięki temu ostatni fragment nie byłby jak drabina.

Ciężko się pierwszy raz po takich wynalazkach chodzi.

z blogiem faktycznie , mam sporo do powiedzenia , bo jestem gaduła a motoryzacja jakiej mało osób doświadczyło ( projekty w REALU ) to moja pasja i trochę tego już było .

 

co do własnych projektów to powiem tylko tyle  ,że jest to łatwiejsze niż replika , bo co ci wyjdzie to jest twoje przykładem jest veno i husaraja ,całkiem ładne auto i sie nie czepiam ale sukces finansowy żaden ....

 

----------------------------------------------------------------

 

ciekawym projektem jest kozmo ale to inna kategoria ,po prostu małe autko o kilku obliczach

albinos bardzo profesjonalnie wyszła ta reperaturka , na fotkach nie ma sie do czego doczepić , fajnie że potrafisz tyle ciekawych i różnych tematów ogarnąć ,m jesteś RZADKI PRZYPADEK W SWOJEJ pracy zawodowej ... :D

.-------------------------------

 

dzisiaj zabrałem się za wymianę silnika po 8 minutach mój mclaren wyglądał tak jak na fotce , żona pojechała do UK do starszego syna a ja zabalowałem dlatego od rana na kacu ale od 9 do 20 zrobiłem sporo , na razie tylko jedna fotka jutro będzie więcej i opisy bo nie mam już siły,a kręgosłup odmawia posługi....

 

2ibcju9.jpg

Edytowane przez artiplast

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niedziela była pracowita , o 10 miałem zdjęte elementy nadwozia i zabrałem się za przygotowanie do wyjęcia silnika . Na dzień dobry biały mclaren musiał wylądować pod chmurą . Odpalił i wyjechał o własnych siłach ale bez tłumików więc łomot v8 był pieroński . na fotce widać wyjęty dyfuzor z czerwonego czyli osłona aerodynamiczna silnika od spodu  to ten element po prawej waga fajna bo 3,5 kg wykonany z tkanin .

 

na strzał poszły półosie , wymiana 4 gum osłaniających przeguby . półosie są niemal pancerne po 18 latach zero luzow przeguby większe niż a audi s8 no ale muszą bo napędzają jedną ośkę , gumy parcieją więc wymiana no i straciłem 3 godziny bo sporo srub do odkrecenia . Przy okazji podniosłem na gwincie tył samochodu o 10 mm ( amortyzatory gasschock z 22 stapniami regulacji twardości - pokrętło na dole amora widac na fotce - sprężynka o średnicy 80mm niemal jak z motocykla . Amorek lekki bo tylko 2,5kg no ale za 4 sztuki trzeba dać ok 3600zł

 

przy okazji fotka mojej zwrotnicy , projektowana oczywiście do mclarena , wycięta z aluminium lotniczego posiada mocowanie pod 2 zaciski ale z racji odchudzania auta zrezygnowałem z dodatkowych zacisków ....

 

fotka wahaczy i tarczy hamulcowej mojego projektu , jest to kopia tarcz stosowanych w mclarenie F1 oryginale , zresztą cały układ hamulcowy jest taki sam jak w oryginale . przy okazji fotografia koła zamachowego z aluminium , to też mój projekt ale można taki gadzet kupić w usa do audika abz za ok 2000zł ...

 

przy okazji musiałem zamienić skrzynie biegów i tu się naklołem bo ponad 3  godziny , po prostu nie potrafiłem złożyc z silnikiem a przyczyną była tulejka centrująca która była zdublowana bo niechcący wyszła z silnika poprzedniego i została w skrzyni

 

34zhdvs.jpg

 

 

1413zex.jpg

 

 

eu0yvn.jpg

 

 

ildjs8.jpg

Edytowane przez artiplast

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem z garażu, już fotek nie robiłem. Położyłem bazę i lakier bezbarwny. Czeka polerka więc schnie. Ojcu się podoba ale dla mnie to druciarstwo straszliwe co zrobiłem. Matrix i tak poobijany, jemu zależy by rdzy nie było widać, ale ja się pod tym podpisuję, podejdzie ktoś z wioski i powie nie tak, nie srak. A by zrobić idealnie to i czasu więcej trzeba. No cóż, auto nowe nie jest, traktuję to jako ćwiczenie. W środę spróbuję spolerować lakier 2000 papierem i pastą. jak wyjdą kwiatki, to najwyżej jeszcze raz przetrę 400 na mokroo, może jeszcze raz podkład, przecierka, znowu baza i lakier. W jednym miejscu pojawiło się lekkie zgrubienie, jakby ,,burchel" od blachy widać pofalowało. No nic, mówię, ojciec zadowolony jakby nowego kupił.

 

Arti, uwielbiam historię twojego projektu, ten blog, koszt nie wielki a miałbyś coś w konkretnym miejscu. No i fejsbuk, że tak napiszę po polsku.


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sporo silnej woli czyli mocy jedaj z gwiezdnych wojen i lewitujący silnik sam wskakuje do komory silnikowej :ph34r: :ph34r: , betka jakieś 310 kg w tej chwili

 

 

 

2a9a6tl.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy takich dziełach bez bloga się nie obejdzie...

 

Napisz proszę jak wagowo wygląda rama, skorupa, bo silnik to właśnie czytam: 310kg.

 

Przypomina mi się magazyn motoryzacyjny sprzed xx lat gdzie pokazali bodaj francuza który repliki Bugatii Atlantic robił...

Mój ulubiony klasyk- mam nawet mały model w domu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez tylnego stabilizatora

post-70090-0-44679500-1502392320_thumb.jpg


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po miesiącu przerwy kilka zdań , miałem sporo problemów z silnikiem .....  po 20 minutach jazdy zaczął przerywać i kopcić chodził na 1\2 gwizdka . Kolega sholował mnie na lince na warsztat .Tu pokręciliśmy kilka razy i DUPŁO ....silnik zablikowany .... no cóż myślałem że mimo wszystko stary pasek rozrządu strzelił przy kręceniu więc zamówiłem nowy w nadzieji że na rozruszniku nie przemieliło .No i zabrałem sie do wyciągania ...

 

Po wyjęciu okazało sie że ząb z wieńca się urwał i rozwalił rozrusznik a ten zablokował wał ... przypadek jakich mało by 10 minut wcześniej rozjechał sie zapłon ... po 2 tygodniach miałem wrzucony nastepny silnik ideał 14,2 do 15,1 bara na cylindrach no i odplał to samo co poprzednio kopci i nie pali  ...po małej sprzeczce Sylwek wymienił sterownik na ten z bmw no i wszystko ok ...wysłałem do Krakowa  czekam na info , ale to niemal niemożliwe by objawy były takie że mapa jest wpisana a sterownik daje iskry w innym czasie lub zalewa wtryskami ...

 

do tego doszła mała awaria czujnika ciśnienia, zaraz za tym kontrolka rezerwy , sekunde póżniej przerwał sie przewód od czujnika położenia wału i silnik zdechł .... defekt niewidoczny ale udało mi sie go zlokalizować po prosty złamany na lutowaniu .

 

Po tych wszystkich perypetiach wreszcie wyjechałem ale musze kupić jeszcze regulator ciśnienia bo ten co założyłem to syf i nie polecam tanich po 120 zeta bo cisnienie skacze do 1,5 bara nawet w dwie strony i to jest ch*j nie strojenie ...

 

Wiem bo zabudowałem na listwie czujnik ciśnienia paliwa a w kabinie wskażnik taki sam jak ciśnienie oleju , bardzo to ułatwia życie i widac co sie dzieje podczas jazdy . założyłem też termometry spalin typu k termopary epmana na filmiku i zdjeciu które kóżniej dołącze zobaczycie .

 

Na koniec komore silnikową zaekranowałem złotymi ekranami by odbijały temperature w dół no i zabudowałem wentylatory na intrecollery które wyciągają powietrze z góry przez intercooler i dmuchają na tłumiki ....

 

dzwięk wydechu i silnika naprawdę fajny zrobiła się wysokoobrotowa wiertarka zupełnie coś innego niż przedtem wolnossak .... na razie 0,5 bara jak znajde kogoś do strojenia to pdniose cisnienie bo niestety Sylwek sie wycofał , no chybaa ze zmieni zdanie

 

filmik na yt

 

Edytowane przez artiplast

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak tam dwonasteczka fałoska? Tak na silniki tego typu mówił tata mojego kolegi, że ich zaporożec ma fałoski silnik.


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od kilku dni walczymy z otwarciem niewielkiego sklepu z bibelotami, oto moje wczorajsze dzieło. Koszt ok 150 zł z szufladami i prowadnicami do nich.Musze to tylko do ściany to przymocować by kogoś przypadkiem nie zabiło.

post-70090-0-91788500-1504192883_thumb.jpg


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakiego typu bibeloty?


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakiego typu bibeloty?

A takie tam dla nas mężczyzn mało ciekawe, to co kobity uwielbiają, świeczniczki, rameczki, tależyki, zegarki kwarcowe ale wydziwiane, jakieś komódki, cuda wianki


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Tuptak
      Po moim Teściu zegarmistrzu pozostało dużo ciekawych narzędzi i przyrządów. Czu ktoś może mi podpowiedzieć co to i co można z tym zrobić?



    • Przez Tuptak
      Witam Szanownych Forumowiczów. Po moim Teściu, który był w latach 80 i 90 zegarmistrzem, a naprawiał zegary nie tylko naręczne ale i wiszące, została mi masa narzędzi, przyrządów różnego pochodzenia i zastosowania, o którym często nie mam pojęcia - co ciekawsze w załączniku. Czy ktoś na forum mógłby mi pomóc zidentyfikować i ewentualnie doradzić co z tym zrobić? Niestety zdolności dziedziczy się tylko po rodzicach :-(
       
      Tomasz
       
       

    • Przez cupik
      Witam wszystkich,
       
      Niestety mój Parnis Marina Miliatre GMT przestał chodzić. Żaden ze znanych mi zegarmistrzów nie może nawet do niego zajrzeć, bo nikt nie posiada odpowiedniego klucza. Jeden, powiedział mi, że to musi być klucz nasadowy, jakiś specjalny. 
       
      Czy ktoś wie dokładnie co to ma być? Jakiś model, typ?
      Gdzie to dostać?
       
      Może ewentualne alternatywy, inne sposoby na odkręcenie tego zegarka?
       
       
      Może jest ktoś na forum kto serwisuje w/w zegarek, a usługa nie przekracza jego wartości?
       
      Pozdrawiam i liczę na pomoc.
       
       
    • Przez MasterOfPuppets
      Witam
       
      Piszę do Was, ponieważ mam nadzieję, że taka zaangażowana i zorganizowana grupa jak Wy, będzie w stanie mi pomóc w wybraniu kilku narzędzi do zegarmistrzostwa.
      Czytałem przypięty temat. Polecono tam, by ludzie szukający dobrej jakości produktów, powinni składać całe zestawy z pojedynczo zbieranych "instrumentów".
      Nie chciałbym, by nowo zakupione przedmioty uległy zniszczeniu po wyjęciu z pudełka lub, co gorsza uszkodziły piękne owoce ludzkiej pracowitości, pomysłowości i cierpliwości.
      Z drugiej jednak strony, "świeżak" nie ma rozeznania w jakości produktów i jedynym wyznacznikiem, jakim mógłbym się kierować to wysokie ceny, co nie zawsze jest oznaką klasy towaru.

      Chciałbym z moim sprzętem, być w stanie rozebrać i złożyć zegarek mechaniczny.

      Tempus fugit, więc przechodząc do meritum... 
      Wpierw trafiłem na sklep CONRAD. Od razu rzuciły mi się w oczy dwa zestawy narzędzi załączone w poniższym obrazku.
      Poprawcie mnie, jeśli się mylę, ale po przyjrzeniu się opiniom dotyczącym Bruder Mannesmanna doszedłem do wniosku, że jest to produkt dość niskiej kategorii.
      Nie wiem, jak sprawa się ma w przypadku Toolcrafta.
      Jako drugą opcję, a właściwie trzecią (uwzględniając dwa powyższe rozwiązania) poskładałem własny zestaw (obrazek drugi - KRAINA-CZASU + otwieracz do kopert - CONRAD).
       
      Doradźcie proszę, czy któryś któreś z wymienionych przeze mnie wyjść, jest sensowne. Zależałoby mi na niezbyt wysokiej cenie.
      Sytuacja, w której każdy przedmiot musiałbym kupować w innym sklepie jest nieopłacalna, ze względu na koszty transportu.

      Z góry dziękuję za odpowiedzi i zainteresowanie tematem.

      Pozdrawiam
       
       
       
       
       
    • Przez Magistr
      Witam!
      Otóż dręczy mnie od nie dawna małe zagadnienie   - jakie trzeba posiadać narzędzia, maszyny itp. , aby móc zrobić mechanizm zegara z metalu (oczywiście w domu, garażu itp.)
       
      Pozdrawiam
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.