Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

kicha

Frederique Constant Manufacture Worldtimer

Rekomendowane odpowiedzi

Frederique Constant Classics Manufacture Worldtimer FC-718WM4H4

 

Juz od dluzszego czasu chcialem przdstawic na lamach FORUM mojego Frederique Constant Classics Manufacture Worldtimer FC-718WM4H4. Po przeczytaniu recenzji naszego prezesa Pana Dariusza Chlastawy, o Frederique Constant Maxime Manufacture Silicium pokazuje  na lamach forum moj zegarek.

Do zegarka podchodze raczej sentymentalnie, gdyz jest to prezent od mojej zony, ale mam nadzieje ze nie wplynie to na moja prawdopodobnie nieudana prezentacje.

Firma Frederique Constant jest firma raczej mloda zalozona przed ponad 20-stu laty przez holenderskie malzenstwo, Peter i Alete Stass, a wdzieczna nazwa powstala z polaczenia imion dziadkow panstwa Stass (zrodlo ARMBAND UHREN wydawca Peter Braun). Od 9-ciu lat firma cieszy sie statusem prawdziwej manufaktury, oczywiscie nie wszstkie zegarki posiadaje ten status, moj zegarek posiada numer 405 z limitowanej serii 1888 sztuk.

 

 

Powracajac do samego zegarka, pozlacana koperta jest wykonana ze stali szlachetnej o srednicy 42 mm i wysokosci 12,1 mm. Zegarek oznacza sie dobrymi proporcjami, masywne uszy powiekszaja wizualnie zegarek, ale nie do monstrualnych wymiarow. Duza koronka w ksztalcie cebulki dobrze lezy w palcach, co pozwala bardzo wygodnie i dokladnie przemieszczac wskazowki albo korygowac datownik. Pozatym koronka obsluguje nie tylko obrotowy, podzielony na 24 czesci pierscien, 12 czesci w kolorze granatowym, odpowiada godzinom nocnym, kolor bialy odpowiada godzinom dziennym.

 

 

Ogolna obsluga jest bardzo prosta, wszystkie funkcje WORLDTIMERa pozwalaja sie ustawic przez koronke, w pozycji pierwszej; kierunek ruchu wskazowek obsluguje datownik, w pozycji drugiej; w przeciwnym kierunku ruchu wskazowek, obslugujemy bezel z nazwami miast. Pozycjia trzecia pozwala nam obslugiwac wskazowki oraz w/w pierscien 24 godzinny.

 

 

 

Najwazniejsza rzecza w kazdym zegarku jest oczywiscie mechanizm dajacy zegarkowi zycie.W przypadku F.C. WORLDTIMERa jest to automatyczny manufakturowy werk FC718WM4H6 na

26 sztucznych rubinach, 28.800 wachnięciami na godzinę oraz krzemowym kołem wychwytu. Praca mechanizmu po jednorazowym nakreceniu jest obliczona na 42 godziny, musze sie przyznac ze z czystego lenistwa tego nie sprawdzalem, ale takze dlatego ze wszystkie moje zegarki sa przechowywane w rotomatach. Pieknie zdobiony mechanizm mozna podgladac przy pracy przez zakrecany przeszklony dekielek. Szkieletowany, pozlacany wachnik, pozwala zobaczyc pieknie zdobiony genewskim szlifem i groszkowany werk. Zlota grawura i niebieskie srubki dopelniaja reszty.

 

 

 

Jak przystalo na WORDTEIMERa odnajdujemy na tarczy nazwy miast ktore znamy czesciowo z podrozy palcem po mapie, ale z niektorymi miastami, wiaza nam sie piekne wspomnienia wakacyjne. Tarcza to kwestia gustu, dla niektorych troche przeladowana, dla innych rzecz godna podziwu. Nakladane indexy pokryte biala masa swiecaca (luma) daja sie dobrze odczytac w ciemnosci. Dobrze spelniaja swoja role dlugie, niebieszczone wskazowki. W przeciwienstwie do Frederique Constant Maxime Manufacture Silicium LE ktory testowal Prezes Chlastawa, zegarek jest wyposazony w centralny sekundnik. Funkcja „stopsekundy“ co dla niektorych z nas jest bardzo wazne, pozwala na bardzo dokladne ustawienie czasu. Zgadzam sie z Prezesem, ze datownik umieszczony na godzinie 6, przypomina troche zegarki z mala sekunda, jest to troche nietypowe ale z powodu umieszczenia zarysow kontynentow na tarczy zegarka, nie pozostaje duzo miejsca do wyboru. Moim zdaniem umieszczenie datownika w dolnej czesci tarczy spelnie swoje zadanie, tym bardziej ze niebieszczona wskazowka odznacza sie badzo wyraznie na jasnym tle giloszowanego datownika.

 

Z powodu tarczy zegarek nie mozna zakwalfikowac do gatunku typowego „garniturowca“. Wiecej pasuje on na pole golfowe w dalekiej Kaliforni albo do pabu przy szklaneczce whisky w pobliskim

Londynie czy szklanki piwa w Monachium. Jako WOLDTIMER bedzie nam na calym swiecie dobrze wskazywal czas. Niestety z powodu zbyt krotkiego paska o 22 mm szerokosci, wykonanego jak przystalo przez manufakturowa firme, z skory krokodyla, nie jest to zegarek przeznaczony dla mezczyzn o szerokim nadgarstku.

Przy kupnie zegarka w firmie (bez zbednej reklamy) otrzymalem w cenie zegarka jednorazowy darmowy przeglad w przeciagu 5 lat od daty zakupu.

 

 

 

Dziekuje za uwage i przepraszam za bledy i zdjecia.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie widać zdjeć

No to kicha ;)

Sam zegarek jest dosc ciekawy. Przez moment mnie nawet kiedys zainteresowal ale niestety ma tak wyprofilowane uszy, ze trzeba by miec chyba niedzwiedzia lape, zeby to jakos wygladalo :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porządna recenzja, teraz jeszcze tylko zdjęcia :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porządna recenzja, teraz jeszcze tylko zdjęcia :-)

tiaa, czekamy na fotosy :]


Czas zmienia perspektywę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zegar bardzo ładny,gratuluję posiadania,ale dołączę się do petycji kolegów:

dawaj zdjęcia,dawaj zdjęcia,dawaj zdjęcia,dawaj zdjęcia, :D :D :D


Mariusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

coś się koledze powtórzyło;-)


Czas zmienia perspektywę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zzaaciąłem się

:P


Czas zmienia perspektywę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za odpowiedzi, jeszcze jedna proba zamieszcze nia pliku.

post-38229-0-85739100-1422547090_thumb.jpg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze jeszcze jedno, juz ostatnie, nieudolne zdjecie w moim wykonaniu

post-38229-0-95469300-1422548334_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobre te zdjęcia, zegarek super - udany początek na forum :] witamy!:]


Czas zmienia perspektywę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękny ten zegarek! Gratulacje!

To kiedy podróż dookoła świata? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i zdecydowanie lepiej

Ciekawa kompozycja zdjęć, gratuluję zegarka.


Mariusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można prosić o fotki na ręce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można prosić o fotki na ręce

 

Witam, wraz z kolegą zrobiliśmy zdjęcia

Pozdrawiam, Agnieszka

post-27593-0-46194700-1422618147_thumb.jpg

post-27593-0-65503600-1422618150_thumb.jpg

post-27593-0-41818900-1422618165_thumb.jpg

post-27593-0-97254900-1422618172_thumb.jpg


Więcej ciekawostek zegarkowych na naszym facebook_grafika_01.jpg i stronie odCzasu doCzasu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za foty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pod garnitur jak znalazł - super! moje gratulacje :]


Czas zmienia perspektywę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Depipi
      Poszukiwania idealnego czasomierza do noszenia na co dzień dobiegły końca, gdy moje spojrzenie padło na zegarek Ball Fireman Enterprise o numerze referencyjnym NM2098C-S20J-BK. Wystarczyło jedno spojrzenie na wskazówki sekundnika ozdobione historyczną sygnaturą „RR”, bym wiedział, że to ten. Ta delikatna i zarazem mówiąca wiele historia fascynuje mnie bardziej niż cokolwiek innego na rynku - z wyjątkiem oczywiście oferty Longines, której subtelność również mnie zachwyciła.
       
      Ball i Longines, dwie marki, które od lat uznawane są za kwintesencję elegancji i precyzji w świecie zegarmistrzostwa. Ich niezwykłe dziedzictwo to coś więcej niż tylko pomiar upływu czasu - to opowieść o pasji, innowacji i doskonałości. Dlatego też wybór pomiędzy nimi był dla mnie wyzwaniem. Jednakże, gdy spojrzałem na zegarek Ball Fireman Enterprise, wiedziałem, że to właśnie ten zegarek łączy w sobie wszystko, czego szukałem.
       

       
      Teraz, nosząc go na moim nadgarstku, czuję, że mam nie tylko coś pięknego, ale również coś, co ma znaczenie - połączenie historii, tradycji i nowoczesności, które sprawia, że każdy moment staje się wyjątkowy.
       
      Choć prezentowany model jest podstawowym i najtańszym w ofercie firmy, nie oznacza to wcale niższej jakości wykonania czy stosowania gorszych materiałów. Zegarek Fireman od Ball’a wyróżnia się jakością wykonania i dbałością o detale typowe dla marki. Co więcej, jest to jeden z niewielu modeli oferowanych przez Balla, który jest odbierany jako bardziej elegancki niż sportowy.
       

       
      Już na pierwszy rzut oka zwraca uwagę minimalistyczny design tarczy, pozbawiony zbędnych elementów, co sprawia, że odczytanie czasu jest intuicyjne i łatwe w każdych warunkach świetlnych. Obecność trytu oraz wewnętrznej powłoki antyrefleksyjnej zapewnia czytelność przy różnym nasłonecznieniu.
      Producent oferuje dwie wersje kolorystyczne tarczy - czarną i białą. Warto jednak zauważyć, że w obydwu wariantach datownik ma takie samo tło, co może prowadzić do zbyt wysokiego kontrastu w przypadku wyboru zegarka z czarną tarczą.
       

       
      Bransoleta ma jednakową szerokość na całej długości, co nadaje charakterystyczny wygląd sportowego modelu z nutą elegancji. Zarówno koperta, jak i bransoleta są wykonane w całości ze stali nierdzewnej klasy 904L. Ta szczególna stal, z dodatkową zawartością miedzi, cechuje się jeszcze wyższą odpornością na korozję, kwasy, wysokie temperatury oraz uszkodzenia mechaniczne, dzięki czemu osiąga jeszcze wyższą twardość w porównaniu do tradycyjnych stali nierdzewnych wykorzystywanych w zegarmistrzostwie.
       

       
      Aktualnie tylko dwie marki zegarmistrzowskie, Rolex i Ball, korzystają ze stali 904L. Dlaczego producenci podejmują taką decyzję? Aby osiągnąć jeszcze wyższą jakość. Jeszcze wyższą precyzję wykonania. Chcąc zapewnić zegarkom trwałość na najwyższym poziomie, wybierają stal o jeszcze lepszych właściwościach. Dążąc do doskonałości.
      Warto również zwrócić uwagę na jakość wykonania ogniw bransolety, które posiadają bardzo gładką powłokę pozbawioną ostrych krawędzi. To szczegół, który podkreśla dbałość producenta o detale i użytkowników, zapewniając komfort noszenia nawet podczas codziennego użytkowania.
       

       
      Mechanizm automatyczny zastosowany przez Ball Watch Company w modelu NM2098C-S20J-BK nosi oznaczenie RR1103. Zgodnie z dostępnymi informacjami, opiera się on na klasycznym ETA 2824-2 w wersji elabore, wyposażonym w 25 kamieni łożyskowych oraz rezerwę chodu wynoszącą 38 godzin. Warto przypomnieć, że mechanizmy tej klasy są regulowane w trzech pozycjach, a ich dzienne odchyłki nie powinny przekraczać +/- 7 sekund. Pierwsze pomiary własne potwierdzają, że odchyłka dobowego działania wynosi zaledwie trzy sekundy z tendencją do utrzymania tego wyniku nawet przy codziennym noszeniu.
       

       
      Bardzo dużym zaskoczeniem okazało się, jak doskonale zegarek leży na nadgarstku. Pomimo średnicy koperty wynoszącej 40 mm i odległości "lug to lug" wynoszącej 48,5 mm, idealnie dopasowuje się do wielu standardowych nadgarstków, stanowiąc solidną konkurencję dla wielu zegarków przeznaczonych do codziennego noszenia. Patrząc na zegarek z boku, widoczne jest, że uszy koperty są najbardziej wysuniętym w dół elementem, co przekłada się na komfort i idealne dopasowanie do nadgarstka.
      Zapięcie bransolety, składające się z trzech elementów, stanowi patent firmy Ball. Jednym z jego zdecydowanych atutów jest harmonijne wpasowanie się w całościowy design zegarka. Chociaż otwieranie zapięcia może wymagać pewnego przyzwyczajenia, warto zauważyć, że mechanizm jest wyposażony w blokadę uniemożliwiającą przypadkowe otwarcie.
       

       
      To było moje pierwsze doświadczenie z trytem, i na początku miałem obawy, że pałeczki z systemem Night Reading Evolution z biegiem lat mogą negatywnie wpłynąć na wygląd tarczy i całego zegarka. Okazało się jednak, że była to niewłaściwa obawa. Tryt zamknięty w szklanych tubkach w ciągu dnia prezentuje się jak subtelnie zabarwione indeksy ze szkła, co ostatecznie wpływa korzystnie na cały design. Doceniłem to szczególnie w zimowe poranki, kiedy słońce wstaje o 7:40, a ja muszę być gotowy do wyjścia z domu już o piątej rano.
       

       
      Żywotność trytu w zegarkach Ball wynosi przewidziana jest na 25 lat, przy czym połowiczny rozpad następuje po około 12,32 latach. Po upływie tego czasu można wymienić tarczę wraz ze wskazówkami na nowe w ramach serwisu. Na dzień dzisiejszy koszt takiej usługi wynosi 1 860 zł.
       

       
      Zegarek dostępny w oficjalnym polskim sklepie to koszt rzędu 6 270 zł.
      W kategorii oferowanej jakości w stosunku do ceny, trudno znaleźć markę lub model, który mógłby konkurować z tym zegarkiem. Osobiście jednak, byłbym skłonny do dopłaty za mechanizm klasy Top lub COSC.
       

    • Przez Lincoln Six Echo
      Ciekawy, duński mikrobrand z designem nawiązującym do skandynawskiej sztuki projektowania przemysłowego.   Zegarek nowy, na pełnej gwarancji producenta, realizowanej w Polsce (36 miesięcy).   Cena sklepowa: 2599 zł.
      Cena tutaj: 2100 zł.
      Wysyłka ubezpieczonym InPost: gratis.
        SPECYFIKACJA:   - mechanizm: MIYOTA Premium Miyota 9039 automatic movement. 28800 bph - szkło szafirowe z powłoką antyrefleksyjną (wypukłe, sześciowarstwowe) - ceramiczna wkładka bezela - widoczny dekiel ze szkłem szafirowym - wodoszczelność: 200m - szerokość w uszach: 20mm - koperta ze stali chirurgicznej 316L, z powłoką DLC (Diamond-like Carbon) zwiększającą odporność na zarysowania - średnica (bez koronki): 40mm - wysokość: 10,5mm - lug2lug (długość w uszach): 47mm - luma: SwissSupeluminova BGW9.   Cena wysyłki ubezpieczonym serwisem kurierskim: GRATIS!   Zapraszam.                                 
    • Przez Lincoln Six Echo
      Diver w kopercie typu super-compressor nawiązującej do lat 60/70-tych.
       
      Nowy, full set, w skóropodobnej saszetce i z narzędziem do zmiany pasków/bransolety.
       
      Cena sklepowa: 3199 zł.
      Cena tutaj: 2500 zł.
      Wysyłka ubezpieczonym InPost: gratis.
       
      Zegarek z coraz popularniejszego singapurskiego mikrobrandu - RZE WATCHES, założonego przez Travisa Tana.
       
      SPECYFIKACJA:
      - średnica bez koronki: 40mm
      - grubość koperty: 12mm
      - długość, tzw. "lug to lug": 46mm
      - szerokość bransolety: 20mm, ze zwężeniem do16mm przy zapięciu
      - waga (z bransoletą): ok. 100-120g
      - koperta z tytanu z powłoką ULTRAHex (do ~1200Hv twardości)
      - mechanizm automatyczny Miyota 90S5
      - wodoszczelność: 200m (660ft) / 20ATM
      - podwójna zakręcana koronka z niestandardowym grawerowanym odwróconym logo
      - tarcza z teksturą piasku z nakładanymi indeksami
      - 12-godzinny, wewnętrzny obrotowy bezel
      - Swiss Superluminova
      - szkło szafirowe z wewnętrzną powłoką Super-AR
      - bransoleta tytanowa ULTRAHex
      - zakręcany dekiel z litego tytanu z uszczelką VITON®.
       
      W zestawie:
      - saszetka na sprzęt
      - narzędzie RZE Multitool do zmiany rozmiaru bransoletki i paska.
       
      Zegarek objęty realizowaną w Polsce, 36-miesięczną gwarancją.
      ZAPRASZAM! 
       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

    • Przez Lincoln Six Echo
      VENEZIANICO: Redentore 36 Salicornia (pasek skórzany)
       
      Cena sklepowa: 2090 zł.
      Cena tutaj: 1600 zł.
      Wysyłka ubezpieczonym InPost: gratis.
       
      Nówka, 36 miesięcy gwarancji.
       
      Projekt tego zegarka został zainspirowany Bazyliką del Redentore, arcydziełem weneckiego architekta Andrei Palladio, znanego jako ojca stylu neoklasycznego. Równowaga jego kształtów i proporcji nadaje kopercie elegancki i nowoczesny wygląd, czyniąc go niezwykle wyjątkowym modelem.
       
       
      Materiał koperty: Stal nierdzewna 316L
       Tarcza: Wykończenie "Clous de Paris"
      Szerokość: Ø36 mm, lug to lug 44.80 mm
       Grubość: 11.60 mm
      Mechanizm: Automatic Cal. Seiko NH35A
      Szkło: Szkło szafirowe z antyrefleksem
      Bezel: Stal nierdzewna 316L
      WR: 5ATM (=50mt)
      Pasek: Skóra naturalna, Made in Italy
       
       
      Neoklasyczna inspiracja, nowoczesna wszechstronność.
      Zegarek Redentore czerpie inspirację z bazyliki del Redentore, łącząc neoklasyczną harmonię z nowoczesnym designem. Z jego obudową ze stali nierdzewnej 316L i automatycznym mechanizmem Cal. Seiko NH35A, oferuje doskonałą niezawodność. Antyrefleksyjne szafirowe szkło i stalowy bezel dodają wyrafinowania jego estetyce.
      W poszukiwaniu geometrii
      Tarcza tego zegarka posiada wykończenie przypominające piramidę na kwadratowej podstawie, inspirowane podłogą w Bazylice del Redentore. Małe kwadratowe piramidy tworzą wyrafinowany efekt trójwymiarowy z unikalnymi refleksjami, które dodają głębi. To charakterystyczne wzornictwo sprawia, że zegarek jest fascynujący, elegancki i stanowi hołd dla architektury neoklasycznej.
      Neoklasyczna Równowaga
      Bezel tego czasomierza czerpie inspirację z idealnego okręgu centralnej kopuły Bazyliki del Redentore, symbolizującej ponadczasową czystość i elegancję. Zakrzywiona konstrukcja przypomina architekturę neoklasyczną, tworząc wizualne połączenie ze wspaniałością bazyliki. Wyrafinowany detal, który dodaje wyrafinowania i oddaje hołd nieskazitelnym liniom tego architektonicznego arcydzieła.
      Wpływ estetyki
      Projekt tego czasomierza czerpie inspirację z Bazyliki del Redentore, arcydzieła weneckiego architekta Andrei Palladio, uważanego za ojca stylu neoklasycznego. Harmonia kształtów i proporcji nadaje jego obudowie elegancką i nowoczesną linię, czyniąc go niezwykle wszechstronnym modelem.
      Podróż przez biblioteki Wenecji
      Kierując się ciekawością, zanurzyliśmy się w starożytnych bibliotekach Wenecji, odkrywając strony wypełnione historią i starożytne pergaminy przesiąknięte mądrością. Rysunki techniczne Bazyliki okazały się cennymi mapami, odsłaniającymi kształty i proporcje, które zainspirowały nasz czasomierz Redentore. Z troską i poświęceniem wykonano grawerunek na deklu, namacalny hołd dla niezwykłego geniuszu architekta Andrei Palladio.
      Skrupulatna dbałość o szczegóły
      Ten zegarek wyróżnia się wyrafinowanymi detalami, które podkreślają jego osobowość. Zakrzywione, delikatne i eleganckie indeksy zostały umieszczone na srebrnej tarczy, ozdobionej subtelnym satynowym wykończeniem. Podstawa tarczy posiada wyrafinowany kwadratowy wzór piramidy, dodatkowo uzupełniony eleganckimi wskazówkami dauphine.
      Elegancja z możliwością adaptacji
      Redentore jest dostarczany z wygodnym skórzanym paskiem, zapewniającym wyjątkowy komfort nadgarstka od pierwszego użycia. Dla tych, którzy chcą jeszcze bardziej spersonalizować swój styl, można dodać stalową bransoletę Canova. Ta opcja personalizacji pozwala na uzyskanie wszechstronnego wyglądu, dzięki czemu zegarek jest odzwierciedleniem indywidualnego gustu.
       
      Zapraszam! 
       

       

       

       

       

       

       

       
       
       
       

       
    • Przez Lincoln Six Echo
      Cena sklepowa: 2450 zł.
      Cena tutaj: 2000 zł.
      Wysyłka ubezpieczonym InPost: gratis.
       
      Nówka, full set, 36 miesięcy gwarancji.
       
      Zacznijmy od początku
      Oto Marcantonio Giustinian, 107 Doża Wenecji w latach 1684–1688, który słynął ze zdecydowanego zarządzania epidemią dżumy, opowiadając się za środkami zdrowotnymi i kwarantanną. Był także mecenasem sztuki, przyczyniając się do dziedzictwa kulturowego Wenecji.
      W czasie pełnienia stanowiska Doży wybił „Osellę” z Piazza San Marco-monetę, która stała się inspiracją dla zegarka Redentore Historia Temporis, który składa hołd dla tej znaczącej części historii Wenecji.
       
      “Osella” inspiracją tarczy Redentore Historia Temporis
      Unikalna tarcza Redentore Historia Temporis czerpie inspirację ze starożytnej monety weneckiej bitej w latach 1684–1688, znanej jako „Osella”. Nazwa ta wywodzi się od dialektycznego określenia samic kaczek, słynących zdelikatnego smaku i stanowiących część tradycyjnego corocznego prezentu ofiarowanego przez Dożę Wenecji. Później, gdy zdobycie dzikiej zwierzyny
      stało się trudne, wybito monety „Oselle”, aby zachować pierwotne znaczenie tego gestu.
       
      Uroki mennictwa w zegarku Redentore Historia Temporis
      Aby wykonać tarczę, zdigitalizowaliśmy XVIII-wieczną monetę, przenosząc kształt na matrycę
      z hartowanej stali, dzięki temu otrzymujemy mosiężne półfabrykaty techniką menniczą. Po usunięciu pozostałości metalu przystępujemy do fazy starzenia poprzez zastosowanie olejów mineralnych. Ten skomplikowany proces rzemieślniczy naśladuje starzenie się zabytkowych monet,
      nadając Redentore Historia Temporis satysfakcjonujący i urokliwy wygląd.
       
      Historia zamknięta w kopercie Venezianico Redentore
      40-milimetrowa stalowa koperta w linii Redentore, swoją konstrukcją nawiązuje do obłego sklepienia Bazyliki Del Redentore w Wenecji. Zegarek oferuje 100 metrów wodoszczelności, a jego
      sercem jest mechanizm automatyczny NH35A z 41-godzinną rezerwą chodu i łożyskowaniem na 24
      kamieniach. Tarczę zegarka przykrywa trudne do zarysowania szkło szafirowe z wewnętrzną powłoką antyrefleksyjną.
       
       
      SPECYFIKACJA
       
      REFERENCJA 1221520
      EAN 8056590473498
      KOPERTA Stal szlachetna 316L
      ROZMIAR 40-milimetrów
      MECHANIZM Mechanizm automatyczny SEIKO NH35A,
      41-godzinna rezerwa chodu.
      WODOSZCZELNOŚĆ 10 ATM (100 metrów) - osłona koronki
      SZKŁO Szkło szafirowe z wewnętrznym
      antyrefleksem.
      INNE Sekundnik.
       
      Gwarancja realizowana w Polsce za pośrednictwem Autoryzowanego Sprzedawcy: 36 miesięcy.
       
      ZAPRASZAM! 
       
       

       
      Film bez tytułu ‐ Wykonano za pomocą Clipchamp (7).mp4
       
       
       
       
       

      GBkh4xkgJju3OmkBAI_BNYKX4ANJbmdjAAAF(1).mp4  
       
       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.