Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
ledr

Christopher Ward - butikowy dżentelmen z aspiracjami

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę zniechęca takie podejście serwis zamknięty do odwołania ale naprawa przez kogoś innego to utrata gwarancji. 

 

Może trzeba ich zapytać czy dają zastępcze zegarki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Haha :D 

 

Swoją drogą sam nie wiem czy przekręciłem tę sprężynę czy nie. Nabrałem trochę wątpliwości czy ta usterka to na pewno moja wina. Wyglądało to tak, że chciałem rano ubrać zegarek. Mocy jeszcze miał, ale postanowiłem nakręcić, aby nie zatrzymał się w połowie dnia - w końcu to manualny naciąg. No i tak sobie nakręcam spokojnie. Nie czułem tak dużego oporu koronki jak zazwyczaj gdy zbliżam się do maksymalnego naciągu. No i przy tym mniejszym oporze nagle słyszę pstryk. Od razu przestałem nakręcać. Patrzę, a sekundnik zaczyna biec do tyłu. Po kilku sekundach zatrzymuje się i tak do dziś stoi w miejscu. Na koronce nie ma już kompletnie oporu (choć charakterystyczne "pstrykanie" przy kręceniu nadal jest obecne). Pierwsze co pomyślałem to, że go przekręciłem. No, ale nie czułem takiego oporu... 

 

Ciekaw jestem jak CW podejdą do tego, gdy już łaskawie otworzą swój serwis i wyślę im mój piękny przycisk do papieru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobiłem zgłoszenie reklamacyjne 24 marca, także trzeba mieć cierpliwość, zaraz będzie 3 miesiące.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja zrobiłem zgłoszenie reklamacyjne 24 marca, także trzeba mieć cierpliwość, zaraz będzie 3 miesiące.

Samo zgłoszenie? Czyli jeszcze nawet zegarka nie wysłałeś?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kto by odebrał zegarek, bo na pewno nie Ch.Ward.

Cyt

Unfortunately, due to the current pandemic we are unable to accept watches back for repair. 

Edytowane przez tomek123er
Usunięta zbędna ironia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jaśnie Pan powie kto by odebrał zegarek, bo na pewno nie Ch.Ward.
Cyt
Unfortunately, due to the current pandemic we are unable to accept watches back for repair. 

Próbuję ustalić tylko fakty i oszacować jak długo będę bez zegarka. Rozumiem zatem, że masz numer reklamacji tylko wysłać zegarka do nich nie udało się już. Ja nie mogę nawet zgłoszenia zrobić, bo wszystko wyłączyli. Ironia była zbędna.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przez tego wirusa ludzie pogłupieli i podejścia takiego nie mogę zrozumieć. Produkcja działać może, sprzedaż jak najbardziej, ale już serwis to tak wielkie ryzyko, że można olać klienta...

I czy w ogóle takie podejście do klienta jest zgodne z prawem? Przypomina mi to sytuację w naszym kraju, w sklepach ludzie pracują i każdy ma głęboko w poważaniu ich bezpieczeństwo, ale już dostać się do urzędu to trzeba się zapisywać, kombinować, wpuszczają po jednej osobie i jeszcze z obrażeni, że ktoś miał czelność przyjść, przed bankami kolejki bo też wpuszczają po 1 osobie .   

A na wszystko jest rozwiązanie i jeśli się boją o swoich serwisantów, to wystarczyło by wszystkie przychodzące paczki poddać kwarantannie (wydłużył by się czas usługi i tyle), no ale łatwiej wysłać ludzi na wolne, zapewne dostać jakieś dotacje i mieć klienta w czterech literach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Najki napisał:

Rozumiem zatem, że masz numer reklamacji tylko wysłać zegarka do nich nie udało się już. Ja nie mogę nawet zgłoszenia zrobić, bo wszystko wyłączyli...

Nie mam nr reklamacji tylko grzeczną korespondencję pełną angielskich frazesów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No troche kiepsko to wyglada z punktu widzenia klienta, niby rozumiem obawy ale jesli robi to zegarmistrz, ktory ma pojecie i wysylasz im na koniec rachunek to chyba taniej, szybciej i bezpieczniej jest tak niz slac w dwie strony paczke, pomijam fakt iz na chwile obecna po prostu nie da sie tego zrobic 😕

 

Cierpliwosci zycze i trzymam kciuki!

Edytowane przez cordi7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie podejście Ch.Warda nie świadczy dobrze o nich. Potencjalny klient to widzi i wyrobi sobie odpowiednią opinię. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, Najki napisał:

Nie ma żadnej dyskusji z CW. Krótka piłka: jeśli ktokolwiek inny niż oni otworzy zegarek to tracę gwarancję. Nie ma znaczenia czy będzie to serwis z autoryzacją Omegi, Longinesa i innych dużych marek (pytałem dodatkowo) czy pan Mietek odkręci dekiel w szopie. Po otwarciu tracę gwarancję, kropka. A że gwarancji zostało jeszcze około 55 miesięcy to nie będę nawet zastanawiał się czy zorientują się czy nie. Mam czekać aż łaskawie otworzą ponownie swój serwis, czyli nie wiadomo kiedy. Mam sobie codziennie sprawdzać ich stronę, bo tam będzie opublikowana informacja. W sumie trochę ich rozumiem, ale z drugiej strony kiepska ta sytuacja z nieczynnym do odwołania serwisem...

 

@clusca: kolega @fidelio jednak nie naprawia w CW. U niego usterka związana jest z kołem.

 

18 godzin temu, tomek123er napisał:

Ja zrobiłem zgłoszenie reklamacyjne 24 marca, także trzeba mieć cierpliwość, zaraz będzie 3 miesiące.

 

Ja bym się zapytał czy ze względu na zamknięty dział serwisowy:

a) zostanie automatycznie przedłużona gwarancja o czas przestoju serwisu (czy tam od momentu zgłoszenia serwisowego do jego realizacji)

b) jest możliwość wymiany zegarka na nowy (trzeba sprawdzić prawo w UK)

c) jest możliwość oddania zegarka i zwrotu pieniędzy


Longines Spirit ZuluTime | Seiko SPB143J1| Nomos Club ref. 703 | Casio G-Shock DW-5610

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Lincoln Six Echo napisał:

 

Nowy nabytek ? , bo coś mi się wcześniej nie rzucił w oczy :)

Edytowane przez arturzbsk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, arturzbsk napisał:

Nowy nabytek ? , bo coś mi się wcześniej nie rzucił w oczy :)

 

Nie, wręcz przeciwnie - jeden z dłużej posiadanych przeze mnie zegarków. Wpadł kiedyś niezwykle okazyjnie, a że byłem go ciekaw, mimo, iż kwarcyk, a później mnie nie rozczarował, to zostawiłem sobie. Fota też stara, wygrzebałem ją z archiwum i wrzuciłem, bo... data się zgadza z dzisiejszą. ;)


WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie nie widziałem, bo nie za bardzo interesuję się tą marką, ale ten kwarcyk ciekawy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, arturzbsk napisał:

Pewnie nie widziałem, bo nie za bardzo interesuję się tą marką, ale ten kwarcyk ciekawy...

 

I jeszcze jak sobie przypomnę, za ile go kupiłem... Szczerze mówiąc, jeżeli zegarek nie posiada naprawdę MEGA wyglądającego mechanizmu + przeszklonego dekla, a w designie tarczy nie ma żadnych/prawie żadnych różnic między automatem, a kwarcem, to... po co przepłacać? :D;) 


WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś C65 Trident Vintage? Coś mało widać / słychać na temat tego modelu a wizualnie malinka i do tego 38 mm... żeby tylko trochę tańszy był, niewiele droższy  jest Sandhurst w chyba tej samej kopercie z certyfikatem chronometru ale brzydszą i mniej elegancką / uniwersalną tarczą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładny :)

Dzisiaj wypuścili nową wersję swojej strony internetowej i zrezygnowali z adresu .eu na rzecz .com. Czyżby strategia obejmowała ekspansję na kolejne rynki? Tylko czemu te nieroby nadal serwisu nie otworzyły? ;) Na nowej stronie jest nowa wersja zaślepki informującej o zamkniętym serwisie :( 
https://www.christopherward.com/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej były strony .eu, .co.uk i .com, różniły się walutą i cenami. Po prostu to uporządkowali i spakowali w jedno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko. Porządek musi być. Co prawda poprzednia strona bardziej mi się podobała, ale to bez znaczenia. Niech tylko ten serwis otworzą to będę zadowolony, bo mój Krzysiek kurz zbiera :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po prostu wszystkie domeny kierują na jedną, a wybór waluty odbywa się albo na podstawie geolokalizacji albo poprzez zmianę na dole strony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z bólem serca robię miejsce na nowe zakupy - długo byliśmy razem (2 lata) i nigdy nie zawiódł, nadal się podoba z wielu względów, ale kuszą i inne szatany... Zanim wrzucę na nasz bazarek i może CWforum, chętnie dogadam się z każdym, kto śledzi nasz wątek w poszukiwaniu świetnego manuala:

CW6502.jpg

 

 

 


Leszek - Watches? I used to be a fan, now I am a full-blown airconditioner!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.