Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
ledr

Christopher Ward - butikowy dżentelmen z aspiracjami

Rekomendowane odpowiedzi

@Paulus57

 

Wydaje mi się, że w przypadku microbrandów, może nie wszystkich ale przyjmijmy, że dotyczy to tylko CW - to są brandy obecne na rynku już przynajmniej kilka lat i które być może żyją głównie z produktów kierowanych do fanów tej marki. Nie sądze aby ich marketing był kierowany w stronę przeciętnego Kowalskiego. A jeśli ma się rzeszę fanów, którzy akceptują te "tolerancje" wykonania to trudniej przekonywać do ewentualnych zmian głosując swoim portfelem bo nie ma tej siły przebicia.

 

Z jednej strony, to jest zegarek w polskich warunkach za ponad 6k PLN. Z drugiej, to jest 1200GBP czyli pensja sprzątaczki hotelowej z importu lub pracy na zmywaku. Jest to jednak produkt stricte zachodni i raczej kierowany na rynki bardziej EU niż nasz polski, gdzie wartość nabywcza naszej waluty jest trochę jednak inna. Na Ukrainie lub Białorusi ten zegarek relatywnie jest jeszcze bardziej droższy w stosunku do otaczającej rzeczywistości i przeciętnych zarobków. Więc być może stąd również się bierze sukces marki, która sprzedaje ogólnie przyzwoite i mogące się podobać zegarki, średnio za tysiaka zachodniej waluty co w przeliczeniu jest jedną minimalną pensją na zachodzie.

 

Nie zmienia to faktu, że firma która powołuje się na "highest level of timekeeping, finishing and design" lub inne "different type of premium watch business" powinna zapewniać produkt wysokiej jakości. W moim wypadku, zarówno firma jak i użytkownicy tego forum mają tę przewagę, że przez ich ręce przeszło kilka, kilkanaście lub jeszcze więcej diverów. Ja niestety nie mam tego porównania, nie chodzę również do sklepów stacjonarnych bo nie lubię oglądać i dotykać i zawracać głowy ludziom wiedząc, że i tak u nich nie kupię tylko zamówię online.

 

Myślałem, że skończy się na przygodach z odprawą celną i marnym supportem CW. Doszedł uszkodzony pasek i klamerką a teraz ten bezel. Z jednej strony chciałbym machnąć ręką i po prostu nosić zegarek w lecie, jako taki następca tego plastikowego Casio - diver na co dzień, do wszystkiego. Porysuje się to trudno. to nie jest zegarek do formalnego stroju.

Z drugiej, gryzie mnie brak symetryczności bo lubię, jak wszystko jest jednak równe i jest to trzeci "problem", który dostałem w ramach doświadczenia zakupu zegarka CW.

 

 

 

 

A mogłem wziąć nudnego Raymonda Weila Freelancera w porównaniu do C60. 🙃

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, JackP napisał(-a):

@Paulus57

 

Wydaje mi się, że w przypadku microbrandów, może nie wszystkich ale przyjmijmy, że dotyczy to tylko CW - to są brandy obecne na rynku już przynajmniej kilka lat i które być może żyją głównie z produktów kierowanych do fanów tej marki. Nie sądze aby ich marketing był kierowany w stronę przeciętnego Kowalskiego. A jeśli ma się rzeszę fanów, którzy akceptują te "tolerancje" wykonania to trudniej przekonywać do ewentualnych zmian głosując swoim portfelem bo nie ma tej siły przebicia.

 

Z jednej strony, to jest zegarek w polskich warunkach za ponad 6k PLN. Z drugiej, to jest 1200GBP czyli pensja sprzątaczki hotelowej z importu lub pracy na zmywaku. Jest to jednak produkt stricte zachodni i raczej kierowany na rynki bardziej EU niż nasz polski, gdzie wartość nabywcza naszej waluty jest trochę jednak inna. Na Ukrainie lub Białorusi ten zegarek relatywnie jest jeszcze bardziej droższy w stosunku do otaczającej rzeczywistości i przeciętnych zarobków. Więc być może stąd również się bierze sukces marki, która sprzedaje ogólnie przyzwoite i mogące się podobać zegarki, średnio za tysiaka zachodniej waluty co w przeliczeniu jest jedną minimalną pensją na zachodzie.

 

Nie zmienia to faktu, że firma która powołuje się na "highest level of timekeeping, finishing and design" lub inne "different type of premium watch business" powinna zapewniać produkt wysokiej jakości. W moim wypadku, zarówno firma jak i użytkownicy tego forum mają tę przewagę, że przez ich ręce przeszło kilka, kilkanaście lub jeszcze więcej diverów. Ja niestety nie mam tego porównania, nie chodzę również do sklepów stacjonarnych bo nie lubię oglądać i dotykać i zawracać głowy ludziom wiedząc, że i tak u nich nie kupię tylko zamówię online.

 

Myślałem, że skończy się na przygodach z odprawą celną i marnym supportem CW. Doszedł uszkodzony pasek i klamerką a teraz ten bezel. Z jednej strony chciałbym machnąć ręką i po prostu nosić zegarek w lecie, jako taki następca tego plastikowego Casio - diver na co dzień, do wszystkiego. Porysuje się to trudno. to nie jest zegarek do formalnego stroju.

Z drugiej, gryzie mnie brak symetryczności bo lubię, jak wszystko jest jednak równe i jest to trzeci "problem", który dostałem w ramach doświadczenia zakupu zegarka CW.

 

 

 

 

A mogłem wziąć nudnego Raymonda Weila Freelancera w porównaniu do C60. 🙃

 

Całkiem sensowny wywód. A co do sklepów z zegarkami mam podobnie, nie lubię korzystać z czyjejś pracy nie mając w planie dać im zarobić. Myślę, że niezależnie od wszystkiego, my jako "krajowi Polacy" mamy tym bardziej prawo do walki o swoje prawa konsumenta. Swoją drogą podpowiadam zakupy z Chin (nie tylko Aliexpress). Tam zakup zegarka za kwotę 150 USD masz prawo mieć zegarek solidny i dobrze wykonany. Jak się trochę nabierze doświadczenia to i za około 50 można znaleźc dobry jakościowo zegarek. Na sprawdzonych mechanizmach Miyota i Seiko wystarczy już nawet ok 70 USD (ale wtedy możesz mieć czasami problem ze scentrowaniem bezela ;) ). No ale to 70 a nie 700! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warto pamietac, ze takie problemy to nie tylko domena zegarkow za 1.000 ale i za kilka razy wiecej.

Bylo ostatnio na forum troche dyskusji o nie do konca centrujacych bezelach w Omegach 300m ;)

@JackP z tego co piszesz, to generalnie frajda z zakupu slaba z racji na wszelkie perypetie... wspolczuje.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem masz całkowitą rację i wartość zegarka nie ma tu wbrew pozorom nic do tego.  W żadnym produkcie te wady nie mają prawa się przydarzyć.

Stąd na Twoim miejscu żądałbym wymiany zegarka na nowy.

Myślę, że proszenie i zapytanie co państwo na to trochę pokazuje, że my na kolanach do nich...

Oczywiście nie oznacza to, że masz zagwarantowaną wymianę, ale jest na to szansa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem osobą, która czasami ma różne dziwne zachcianki i potrafi się wykosztować na coś, co nie do końca jest mi potrzebne ale frajdę i radość sprawia mi samo posiadanie czegoś, co jest uznawane za dobrze wykonane. Niestety praktycznie każdy mój "droższy" zakup zawsze kończy się jakimś problemem albo po prostu ze mną jest coś nie tak i ma zbyt duże oczekiwania? Przez covid siedzę więcej w domu niż w biurze i z nudów szukam sobie zajęcia do wydawania pieniędzy. Był rower, potem audio - kupiłem gramofon Technics 1500C, który miał talerz krzywy jak alufelga po delegacji do Łodzi i trzeba było reklamować i ogólnie szok, że ktoś to w ogóle tak wytoczył.

Skończyłem z audio, zaczytałem się i zaoglądałem się o zegarkach i postanowiłem kupić sobie fajnego divera i tak jak mówisz, wszystkie perypetie, a najbardziej te związane z wysyłką skutecznie ostudziły mój zapał.

 

Miałem w planach nawet wrócić do tematu nauki produkcji własnych pasków ze skóry, kilka lat temu kupiłem narzędzia, klej z Japoni, szpulki woskowane Ritza, cuda na kiju i oczywiście schowałem do szuflady bo mi się nie chciało i nie miałem czasu. Teraz bym pogrzebał ale coraz więcej moich myśli jest w stylu "po co się władowałeś w zegarki, chciałeś wydać to trzeba było kupić nowego ipada zamiast cudaka na ręke z anglii".

 

Chciałbym poznać odpowiedź CEO CW na wiadomość, którą mi wysłałem. Generalnie dla świętego spokoju zostawię jak jest i będę nosił i zapomnę. Ale jeśli z jego strony pojawi się konkretna propozycja na wymianę na lepszy to będę chciał z niej skorzystać, pod warunkiem że nie odwalą znowu numeru z papierami.

 

 

@Iko

Trochę wyolbrzymiasz. Już sam fakt dzielenia tego na my/oni i wzmianka o jakichś kolanach uważam że jest.... taka typowo nasza.

Robię dosyć sporo zakupów, głownie za granicą lub w dużych sklepach, które otworzyły się na rynek polski i jeśli miałbym kiedykolwiek wspomnieć o jakichkolwiek kolanach, to zwykle w kontekście polskich sklepów, którym nadal dużo brakuje w zakresie obsługi klienta i polityki zwrotów.

 

Nikt nie broni mi oddać zegarek bez powodu w ciągu 60 dni i otrzymać pełny refund.

Mogę to zrobić w każdej chwili, support nie raz o tym wspomniał tylko wtedy ta sprawa skończy się właśnie na szczeblu supportu i zegarek wróci do CW tak jak pewnie dziesiątki innych, które zostały zwrócone tylko ze względu na to, że komuś się kolor nie spodobał.

Ja mając możliwość kontaktu z osobą za sterami tej firmy, chce poznać to jaka odpowiedź zostanie mi udzielona, w jakim tonie, jakie argumenty padną. To wszystko to jest cenna informacja, która może pomóc w decyzji o wejściu lub wyjściu z fanklubu marki i potencjalnych zakupach innych modeli w przyszłości.

Edytowane przez JackP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też jestem ciekaw co napiszą. Myślę że to dużo powie o tym jak rozwija się firma i czego będzie można spodziewać się w przyszłości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, JackP napisał(-a):

Trochę wyolbrzymiasz. Już sam fakt dzielenia tego na my/oni i wzmianka o jakichś kolanach uważam że jest.... taka typowo nasza.

Robię dosyć sporo zakupów, głownie za granicą lub w dużych sklepach, które otworzyły się na rynek polski i jeśli miałbym kiedykolwiek wspomnieć o jakichkolwiek kolanach, to zwykle w kontekście polskich sklepów, którym nadal dużo brakuje w zakresie obsługi klienta i polityki zwrotów.

 

Nikt nie broni mi oddać zegarek bez powodu w ciągu 60 dni i otrzymać pełny refund.

Mogę to zrobić w każdej chwili, support nie raz o tym wspomniał tylko wtedy ta sprawa skończy się właśnie na szczeblu supportu i zegarek wróci do CW tak jak pewnie dziesiątki innych, które zostały zwrócone tylko ze względu na to, że komuś się kolor nie spodobał.

Ja mając możliwość kontaktu z osobą za sterami tej firmy, chce poznać to jaka odpowiedź zostanie mi udzielona, w jakim tonie, jakie argumenty padną. To wszystko to jest cenna informacja, która może pomóc w decyzji o wejściu lub wyjściu z fanklubu marki i potencjalnych zakupach innych modeli w przyszłości.

Mam zawsze problem z osobami nieasertywnymi, które nie potrafią wyrazić tego, czego chcą.

Skoro masz prawo do zwrotu zegarka, który ma wady fabryczne, to dlaczego z tego prawa nie korzystasz?

Może jestem dziwny, ale ja bym zrobił jedno i drugie - żądanie zwrotu oraz wiadomość do supportu/szefostwa firmy.

Wtedy wilk syty i Manchester City.

W języku negocjacji to się nazywa win-win.

No ale jak dorabiasz ideolo o byciu w fanklubie CW, to sorry, nic mnie do tego.

 

Obstawiam, że odpowiedź CEO CW będzie mniej więcej taka:

"Drogi X

Z wielką radością przyjmuję fakt, że stałeś się szczęśliwym nabywcą naszego (tu nazwa modelu).  Nieustannie cieszy mnie jako prezesa fakt, że nasza marka wciąż zdobywa nowych klientów.

Niezmiernie smuci mnie jednak fakt, że nie jesteś całkowicie zadowolony z zakupionego zegarka.

Muszę przyznać, że jako firma dokładamy wszelkich ... (tu 5 zdań bla bla o tym, że zadowolenie klientów firma stawia na pierwszym miejscu oraz że jakość jest jednym z x filarów, na których zbudowano identyfikację marki).

Chcę, byś wiedział, że w procesie produkcji kontrola jakości... ( tu kolejne 5 zdań bla bla o tym, że firma stosuje y poziomową QC składającą się z z procesów kontrolnych).

Może się jednak przydarzyć, że pomimo starań, których dokładamy, klient otrzyma zegarek o jakości, z której nie będzie zadowolony (tu absolutnie nie można napisać o tym, że zegarek ma OBIEKTYWNE wady - np. przesunięte znaczniki bezela - za to jest to postrzeganie klienta:)).

W każdym z takich przypadków prosimy o kontakt z naszym ...(tu nazwa działu obsługi klienta), który pomoże Ci rozpatrzyć Twoją reklamację.

Zawsze możesz też żądać unikatowej na rynku 60-dniowej gwarancji zwrotu nieużywanego zegarka.

Mam nadzieję, że pomimo problemu, który wkrótce uda się wspólnie rozwiązać, pozostaniesz lojalnym klientem marki CW.

 

Z poważaniem

Mike France, CEO CW"

😀

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie nie ma sensu abym przekazywał jakie info otrzymałem skoro Ty już napisałeś swoją wersję.

Nie wiem po co ten pośpiech, będę chciał to wymienię jutro albo po 30 dniach. Może będzie mnie to dalej gryzło a może po tygodniu w ogóle zapomnę o temacie i już tu więcej nie zaglądnę.

 

Widzę, że bardzo na poważnie wziąłeś do siebie to co napisałem o fanklubie, nic na to nie poradzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, cordi7 napisał(-a):

Bylo ostatnio na forum troche dyskusji o nie do konca centrujacych bezelach w Omegach 300m

 

Na Omegach, to całkiem niedawno był nowiutki, biały, odebrany prosto od AD, Seamaster z ażurowymi wskazówkami. Rdzewiejącymi na krawędziach. I to nie żart. Kto chce niech sobie przekopie wątek Omegowy kilka miesięcy wstecz to znajdzie. AD szybko i bez gadania dokonał wymiany na egzemplarz wolny od wad.

 

1 godzinę temu, JackP napisał(-a):

Nie wiem po co ten pośpiech, będę chciał to wymienię jutro albo po 30 dniach.

 

Dobrze sobie doczytaj warunki darmowego zwrotu i upewnij się przed wysyłką, czy Twój używany już zegarek, jeszcze się kwalifikuje do zwrotu.

Zwróć uwagę na zapisy w regulaminie zwrotów CW i dopytaj co dokładnie oznacza "perfect condition", bo obiło mi się o uszy, że odfoliowanie bransolety itp, to już gorzej niż "perfect condition".

Prędzej pewnie przełkną żądanie wymiany na wolny od wad, niż zwrot pieniędzy. I tego bym się domagał. Czym szybciej, tym lepiej.

 

obraz.png.173d6f682c0f19c2d4de7ceb91a70b16.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostali fotki bez folii, zaproponowali zwrot.

Nie noszę go bo i tak zdjąłem paski do wysyłki. Zegarek sobie leży w pudełku i czeka na rozwój sytuacji. Nigdzie mi się nie śpieszy bo znowu będzie bajzel przy wysyłce. Na spokojnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
On 5/20/2021 at 9:26 AM, cordi7 said:

 

A widzisz ... ja mam od nich model bez bezela ale ogolnie jakos mialem zawsze wrazenie, ze jakosciowo wszystko jest tip top.

Jak @mario1971 pisal babole zawsze sie zdarzaja, to co odroznia dobre marki od slabych to jak radza sobie z reklamacjami.

Sytuacja jak ta, o ktorej dyskutujemy nie dawalaby mi chyba zyc i probowalbym cos z tym zrobic, denerwowaloby mnie to.

 

Nie narzekam. Założyłem, że jak się używa, to po czasie coś się może przestawić, tyle... Nie jest to na tyle duża wada, np różnica jednego kliku czy źle zrobiony bezel aby o to walczyć... Jak kiedyś C60 pójdzie do SPA, to może to poprawią. Od jakiegoś czasu uczę się Wabi Sabi i, że jednak zegarki się nosi, a czas nadaje im patyny. W omawianym przypadku chyba chodzi o coś więcej niż u mnie, czyli osadzenie sprężyny czy przyklejenie insertu bezela. Nie wygląda to dobrze, ale... różne rzeczy się zdarzają i to naprawdę nie zależy od ceny jaką się płaci, chyba, że płaci się miliony ale tego jeszcze nie wiem... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

20210523_175020.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, tts napisał(-a):

20210523_175020.jpg

 

Piękny okaz. Szkoda, że to stare logo zostało zmienione. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdyby nie celne zawiłości to pochwaliłbym się Krzysztofem w brązie, a tak doszedł na przekierowany adres (nie zdążył dojść do mojego wyjazdu resetującego) za to zdrowie z Orisem na gumie! Pochwale się po ;) 

F968D8A5-B3FB-4910-9FC4-1DA5E7B19E91.jpeg
 

Edyta: „bidy nie ma” jak to powiedziała siostra i zrobiła fotę mikrofalówką, nic zrobie lepsze po powrocie, ale wydaje się spox

C64A3626-6599-4AF7-B3EC-433BE57FD4B8.jpeg

Edytowane przez lukighost
Edyta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 24.05.2021 o 14:37, lukighost napisał(-a):

Edyta: „bidy nie ma” jak to powiedziała siostra i zrobiła fotę mikrofalówką, nic zrobie lepsze po powrocie, ale wydaje się spox

C64A3626-6599-4AF7-B3EC-433BE57FD4B8.jpeg

 

Czekamy na więcej! 

 

36 minut temu, TRobert napisał(-a):

Tak, przysyłają regularnie.

Nic nie dostałem 😕


Longines Spirit ZuluTime | Seiko SPB143J1| Nomos Club ref. 703 | Casio G-Shock DW-5610

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, evilym napisał(-a):

 

Nic nie dostałem 😕

Na zdjęciu @satanica masz Voucher code (120LOUPE21) - wystarczy przepisać przy zamówieniu. Właśnie dostałeś😉


Leszek - Watches? I used to be a fan, now I am a full-blown airconditioner!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dubel

Ps. właśnie z 120LOUPE21 korzystałem

Edytowane przez lukighost

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, evilym napisał(-a):

 

Nic nie dostałem 😕

 

A mi przysyłają od czasu mojego pierwszego zamówienia u nich zawsze magazyn z kodem. Nawet kilka mam pod ręką.

 

IMG_20210526_194322.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 hour ago, satanic said:

Też dostaliście.

 

 

 

 

1 hour ago, TRobert said:

Tak, przysyłają regularnie.

 

17 minutes ago, TRobert said:

 

A mi przysyłają od czasu mojego pierwszego zamówienia u nich zawsze magazyn z kodem. Nawet kilka mam pod ręką.

 

 

Kurde... a mnie od zmiany strony już przestali wysyłać... :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
51 minut temu, tts napisał(-a):

Kurde... a mnie od zmiany strony już przestali wysyłać... :(

 

Mnie od zmiany strony zaczeli :D

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czego żałować, to są uniwersalne kody, które są dostępne w internecie.

Gdy kupowałem swój to wybrałem zakup z kodem loupe w funtach - finalnie po przeliczeniu płaciłem 500zł mniej niż gdybym kupił z kodem w EUR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

20210528_184707.thumb.jpg.db5c7e14f4a3d5c56dc588ed4db4c785.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.