Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
yahhoo

Jak zdjąć tarczę z Kirowski?

Rekomendowane odpowiedzi

o matko takie malutkie że nawet ich nie widać na obrzeżu tarczy, to są takie śrubokręty?? :D :D :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o matko takie malutkie że nawet ich nie widać na obrzeżu tarczy, to są takie śrubokręty?? :D :D :D

 

ja kupiłem w casto takie za 9 zeta i zeszlifowałem najmniejszy na papierze ściernym 120 lub 180 i raz na jakiś czas ponawiam szlif :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Ritter

Żeby napić się mleka nie rzeba od razu kupować krowy ;) .

Śrubki wymagają, z tego co pamiętam, śrubokręta 0.8mm. Jeżeli go nie masz a palęta się gdzieś w szufladzie szpilka dołączana do kleju cyjanoakrylowego to ją utnij w połowie i zaostrz na osełce, kamieniu, parapecie, papierze ściernym. Kontrolując kształt ostrza. Zrobisz mały śrubokręt i on wystarczy do odkręcenia śrubek blokujących kołki tarczy. Gdyby nie chciały się obrócić możesz za pomocą wykonanego śrubokręta nanieść na nie malutkie kropelki środka penetrującego, nafty, benzyny do zapalniczek. Chwilę poczekać i odkręcić.

Śrubki są dwie i kołki są dwa, będzie potrzebny skalpel albo cienkie ostrze w scyzoryku by nieco podważyć tarczę przy kołkach z obu stron po odkręceniu śrubek. Kołki zwykle są nieco zdeformowane w miejscu gdzie stykają się ze śrubkami i dlatego w tych miejscach tworzy się zwykle opór w tulejach- otworach, w których są zamocowane. Dlatego nie spodziewaj się że na początku będzie łatwo to ruszyć już po odkręceniu.

Jeszcze jedna sprawa, nie uszkodź balansu trzymając mechanizm oraz staraj się nie dotykać tarczy. Zgromadzony na skórze pot nie tylko może pozostawić linie papilarne ale i nie usunięty wejść w długim czasie w reakcję z niektórymi rodzajami tarcz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdjąłem rozkręciłem całego, wymyłem części będę składał a właściwie juz złożyłem 80% zobaczymy czy będzie chodził bo nie robił tej czynności

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest poljot zwykly 17 kamykow. Na allezło i olx szukaj sobie najtańszych oraz uszkodzonych. Zanim naprawiłem pierwszy zegarek, oraz rozebrałem sprawny do czyszczenia i oliwienia duuuuużo upłyneło wody ;) patrz na czopy czy całe. Na początku każde zdjecie śrubki czy przekładni to foto. I tak kazdy werk przez jakiś czas. A pozniej to jakoś samo przyszło :) i nie chce się odczepić ;)

 

Wysłane z mojego Lenovo A820 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Sebolski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak będzie trzeba zrobić :)

Właśnie znalazłem wasz temat bo mam ten sam problem, nie wiedziałem jak zdjąć tarcze a tu się okazuje że są na boku śrubki wielkości ziarnka soli, też zastanawiam się jak je odkręcić, czym, muszę poszukać czy coś może zaadaptuje do tego celu, dzięki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie znalazłem wasz temat bo mam ten sam problem, nie wiedziałem jak zdjąć tarcze a tu się okazuje że są na boku śrubki wielkości ziarnka soli, też zastanawiam się jak je odkręcić, czym, muszę poszukać czy coś może zaadaptuje do tego celu, dzięki!

Dobre śrubokręty.

Nawet jeżeli kupisz  nowe to i tak trzeba je dobże zaszlifować, by idealnie wpasowały się w śrubki.

 Jeżeli tego nie zrobisz, zniszczysz śrubę- tzn jej łebek i będzie żle, albo gorzej, bo odkręcić będzie coraz trudniej.

 Do szlifowania ostrza srubokrętu są specjalne kamuki, ale można to zrobić przy odrobinie wprawy na papierze sciernym 800 i podpórce, by kąt zaszlifowania był dobry i powtarzalny.

 

potem już z górki :)


Pozdrawiam Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie uporałem się z tymi środkami, wziąłem igłę, uciąłem ostry koniec i podostrzylem na osełce, potem wyrownalem na bardzo drobnym papierze ściernym i lekko wypolerowane, udało się obydwie za pierwszym razem odkręcić, dzięki !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.