Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Reich

Mocowanie walka z koronka w ETA 2789

Rekomendowane odpowiedzi

Wyciagnalem werk zeby szlifowac koperte, po robocie werk wlozylem do koperty potem koronke i koronka jest luzna kreci sie wypada itd.

Czy ponizszy poradnik wkladania walka z koronka mozna zastosowac takze do mojej starej ety?

Jezeli nie to prosze o tipy :)

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=0b83l-1DmlQ

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można, pod warunkiem ze się potrafi to zrobić.

P.S Chyba wałek wypada, nie koronka, bo jesli koronka to film jest zbedny.


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no oczywiscie chodzi o walek, ktory wypada :)

czynnosc jest pozornie prosta ale w praktyce brakuje 3-ciej reki zeby to zrobic, tzw zegarmistrz powiedzial mi ze on by to robil od strony tarczy, jest taka opcja?

i jeszcze pytanie jak wyciagac koronke zeby moc ja spowrotem wlozyc bezproblemowo jak to ma miejsce np w Seiko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

post-48316-0-08812400-1482174723_thumb.jpg

Zaufaj zegarmistrzowi.

 

Walek roznie bywa montowany, najczęsciej jest to srubka ktorą delikatnie trzeba przekrecić,'pin" ktory trzeba wcisnać by wyciagnać wałek.... I umiejetnie go tam na powrót umieścić.

Bywają tez rózne wałki, np łamane, które się 'wyrywa"

 

 

Bezproblemowo jest nie tylko w Seiko :),


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten duperelek wciskany to tiret - po wciśnięciu wyjmujesz wałek z koronką i po puszczeniu powinien odskoczyć do pierwotnej pozycji widać wcisnąłeś za mocno i teraz zostaje tylko wyjęcie mechanizmu i zdjęcie tarczy aby się do niego dostać i poprawić/ zrobić/ wymienić zależy co tam strzeliło - nie martw sie nie pierwszy nie ostatni raz tak się stało - mnie całkiem niedawno 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałem o pinie( sztyfcie) blokujacym walek i srubce zabezpieczajacej

 

Stabilność położenia wałka nastawczego, a co za tym idzie, także stabilne ustawienia kół przekładni nastawczej, uzyskuje się dzięki modułowi nastawnika – nastawnik i dźwignia nastawnika (popularnie nazywane także: tiret i mostek remontuaru).

 

Paweł, a tiret to to w czerwonym kwadraciku :)

post-48316-0-38331600-1482180149.jpg


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra dzieki panowie, myslalem ze zupelnie o co innego chodzi, musze teraz znalezc poradnik jak sie dobrac do tego od strony tarczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie znalazlem poradnika, ten anglik pokazuje kazdy mozliwy mechanizm vintage oprócz automatycznej ety, ktos poradzi jak to krok po kroku zrobic? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.