Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

jozii

G-Shock GA-1000-8A odpadła wskazówka:-(

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy Koledzy,

od jakiegoś czasu jestem obserwatorem Waszego forum, jednak nadszedł moment, aby się trochę uaktywnić i zaczerpnąć Waszych opinii, może nawet uzyskać jakąś podpowiedź.

Od dwóch lat jestem/byłem szczęśliwym posiadaczem G-Shocka GA-1000-8A. Podczas porannego rytuału zakładania zegarka na rękę, spadł na podłogę z wysokości 40-50cm i stała się rzecz, w którą nie mogę jeszcze uwierzyć. Mianowicie od tarczy odpadła wskazówka sekundnika/kompasu. post-95494-0-35508100-1484781255_thumb.jpg Jako, że zegarek kupiłem podczas pobytu w USA, gwarancja już nie obowiązuje. Chcę zapytać czy jest to wada fabryczna, czy w tym modelu zdarzały się już takie sytuacje?

Jest to mój już 23ci lub 24ty G-Shock i nigdy żaden mnie nie zawiódł, a były kupowane na różnych kontynentach świata, jednak głownie od polskich dystrybutorów. Pierwszego G-Shocka, którego sprezentował mi wujek przeszło 20 lat temu, testowałem wraz z kolegami, rzucając nim o ścianę podczas przerw lekcyjnych w szkole i nie było mowy o jakimkolwiek uszkodzeniu. Oprócz wymiany baterii i sprawdzania szczelności, czasami wymiany paska, niczego w nich nie robiłem. W tym modelu i w tej sytuacji wystarczył upadek z niedużej wysokości i w zegarku, który posiada "opracowany przez japońskich inżynierów unikatowy system zabezpieczenia zegarka przed wstrząsami i uderzeniami" odpadła wskazówka sekundnika/kompasu - absurd!!! Czy Waszym zdaniem, jako wieloletni użytkownik G-Shocków:-) mogę liczyć na pogwarancyjną i bezpłatną naprawę tej usterki? Jeśli nie, czy ktoś w Was  drodzy koledzy, orientuje się jaki może być koszt takiej naprawy? Pisałem w tej sprawie do serwisu Zibi, jednak jeszcze nie uzyskałem odpowiedzi.

​Z góry dziękuję za odpowiedzi.

​Pozdrawiam

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozkreć dziada, załóż wskazowkę i ciesz się sprawnym zsgarkiem dalej.   ;)

Gdybym miał tylko taką możliwość zrobił bym Ci to od ręki za free.


SYGNATURA.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozkreć dziada, załóż wskazowkę i ciesz się sprawnym zsgarkiem dalej.   ;)

Gdybym miał tylko taką możliwość zrobił bym Ci to od ręki za free.

500+

A teraz po prostu takie G som, modne ale niekoniecznie wytrzymałe  ;)

Dodatkowo sam ten model jest wyjątkowo awaryjny.

Znam kilka przypadków zatrzymywani a się owej wsk. sekundowej, jak też rozjechaniu wskazówek bez możliwości ich kalibracji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozkreć dziada, załóż wskazowkę i ciesz się sprawnym zsgarkiem dalej.   ;)

Gdybym miał tylko taką możliwość zrobił bym Ci to od ręki za free.

 

Dziękuję GitBit za podpowiedź. Ja jestem niestety laikiem w tym temacie, więc nawet nie myślę, aby samemu się za to zabrać, ale bardzo dziękuję za Twoją propozycję. Aktualnie trwa wymiana korespondencji z serwisem Zibi w Sochaczewie, jednak jeżeli nic z tego nie wyjdzie to niewykluczone, jeżeli nadal będzie taka możliwość, że się do Ciebie odezwę.

 

500+

A teraz po prostu takie G som, modne ale niekoniecznie wytrzymałe  ;)

Dodatkowo sam ten model jest wyjątkowo awaryjny.

Znam kilka przypadków zatrzymywani a się owej wsk. sekundowej, jak też rozjechaniu wskazówek bez możliwości ich kalibracji.

 

Masz rację tomaliuszu, obecnie bardziej stawia się na wygląd niż niezawodność. Jeszcze kilkanaście lat temu przy zakupie G-Shocka nigdy nie brałem pod uwagę zakupu dodatkowego przedłużenia gwarancji, ponieważ nigdy nic się nie wydarzyło. Teraz jest nauczka. Człowiek uczy się  całe życie.

Czy ktoś się orientuje jaki może być koszy naprawy takiej usterki poza serwisem Zibi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję GitBit za podpowiedź. Ja jestem niestety laikiem w tym temacie, więc nawet nie myślę, aby samemu się za to zabrać, ale bardzo dziękuję za Twoją propozycję. Aktualnie trwa wymiana korespondencji z serwisem Zibi w Sochaczewie, jednak jeżeli nic z tego nie wyjdzie to niewykluczone, jeżeli nadal będzie taka możliwość, że się do Ciebie odezwę.

 

 

Masz rację tomaliuszu, obecnie bardziej stawia się na wygląd niż niezawodność. Jeszcze kilkanaście lat temu przy zakupie G-Shocka nigdy nie brałem pod uwagę zakupu dodatkowego przedłużenia gwarancji, ponieważ nigdy nic się nie wydarzyło. Teraz jest nauczka. Człowiek uczy się  całe życie.

Czy ktoś się orientuje jaki może być koszy naprawy takiej usterki poza serwisem Zibi?

Napisz do Adam Łępa ( jest na fanpage na FB ) ma pogwarancyjny serwis Casio może coś poradzi .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz do Adam Łępa ( jest na fanpage na FB ) ma pogwarancyjny serwis Casio może coś poradzi

Dzięki Arthoor za info. Poczekam na odpowiedź z Zibi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz gwarancji to bez sensu odsyłać do nich , głównie przez terminy ( z informacji jakie mi udzielili technik po otrzymaniu zegarka ma 30 dni na zapoznanie się z uszkodzeniem , wtedy wystawiają kosztorys ( 30pln za diagnozę ) kontaktują się z Tobą czy zgadzasz się na wycenę i wtedy już Twoja decyzja o kosztach .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz gwarancji to bez sensu odsyłać do nich , głównie przez terminy ( z informacji jakie mi udzielili technik po otrzymaniu zegarka ma 30 dni na zapoznanie się z uszkodzeniem , wtedy wystawiają kosztorys ( 30pln za diagnozę ) kontaktują się z Tobą czy zgadzasz się na wycenę i wtedy już Twoja decyzja o kosztach .

 

Masz rację Arthoor, serwis niestety ma aż 28 dni na rozpatrzenie reklamacji :( Na szczęście mam jeszcze kilka G-Shocków, więc jakoś wytrzymam. Jednak udało się uzyskać pogwarancyjną i nieodpłatną naprawę wskazówki przy jednoczesnej wymianie baterii wraz z testem szczelności i kalibracją kompasu, za które zapłacę 100zł (bateria i test 60zł + kalibracja 40zł) W tej sytuacji wydaje mi się, jeżeli wszystko zostanie wykonane zgodnie w ustaleniami mailowymi, że sprawa zostanie pomyślnie załatwiona. Dam znać jak sprawa się już zakończy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tzn poszli na rękę i nieodpłatnie naprawią urwaną wskazówkę za free ? jak tak faktycznie wszystko będzie to mega dobrze się serwis zachował .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego G jest cyfrowy a wszystkie analogi to tylko G style. 


GW-9400-1DR(MOD), G-9100-1ER, GW-300A-1V, G-8900A-1, GWX-8900-1(MOD), G-100-1BV, GW-M5610-1ER(MOD), GW-M850-7, BG-141, DW6900MS(MOD), DW-5030D, GST-B100D1AER, G-9300-1ER

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tzn poszli na rękę i nieodpłatnie naprawią urwaną wskazówkę za free ? jak tak faktycznie wszystko będzie to mega dobrze się serwis zachował .

 

Dzisiaj otrzymałem informację z serwisu, iż reklamacja została uwzględniona w ramach gwarancji, jednak ze względu na brak dostępności potrzebnych części, naprawa ulegnie wydłużeniu do ok. 8 tygodni. W tej sytuacji bardzo chwalę ich decyzję, tylko zastanawia mnie fakt braku dostępnych części, aby usunąć usterkę. Przecież to tylko wskazówka. GitBit pisał, że od ręki mógłby to naprawić. No chyba, że to faktycznie jakiś "grubszy temat".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

8 tygodni???  :blink: Chyba na nowy moduł tyle będą czekać..

Wystarczy rozkręcić zegarek, wyjąc moduł założyć wskazówkę delikatnie ją wciskając i złożyć wszytko do kupy.  Jakieś max 30 minut roboty w żółwim tempie, ostrożnie i starannie wszystko robiąc. 


SYGNATURA.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No widzisz a turbo serwis wymieni moduł. :-D


GW-9400-1DR(MOD), G-9100-1ER, GW-300A-1V, G-8900A-1, GWX-8900-1(MOD), G-100-1BV, GW-M5610-1ER(MOD), GW-M850-7, BG-141, DW6900MS(MOD), DW-5030D, GST-B100D1AER, G-9300-1ER

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wstrzymałbym się z tak kategorycznymi ocenami co do serwisu. Chłopaki wiedzą co robią, sam pracuję trochę między serwisem a klientami i wiem, że stereotypowo myślimy, że serwis chce nas wydymać a to rzadko jest prawdą. Zwłaszcza te lepsze serwisy dobrze zarabiają i bez naciągania klientów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale tu nikt nie mówi że serwis Zibi chce kogoś wydymać tylko że tak długo się im schodzi z naprawa takiej usterki. 

 

Pomijam już takie przypadki kiedy naprawiali a zegarki wracały do klienta nadal wadliwe lub w gorszym stanie niż były do nich wysyłane.


SYGNATURA.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To się dzieje nagminnie Maćku :-)


GW-9400-1DR(MOD), G-9100-1ER, GW-300A-1V, G-8900A-1, GWX-8900-1(MOD), G-100-1BV, GW-M5610-1ER(MOD), GW-M850-7, BG-141, DW6900MS(MOD), DW-5030D, GST-B100D1AER, G-9300-1ER

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak :-)


GW-9400-1DR(MOD), G-9100-1ER, GW-300A-1V, G-8900A-1, GWX-8900-1(MOD), G-100-1BV, GW-M5610-1ER(MOD), GW-M850-7, BG-141, DW6900MS(MOD), DW-5030D, GST-B100D1AER, G-9300-1ER

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Koledzy ponownie.

Po 6 tygodniach rozłąki z moim GA-10008A, wczoraj nastąpił dzień kiedy do mnie powrócił:-) Zgonie z moją obietnicą opiszę krótko jak zakończyła się sprawa mojej reklamacji.

Wielkie słowa uznania i podziękowania dla Serwisu ZIBI w Sochaczewie. Zgodnie z opisem, który otrzymałem od serwisu nastąpiło:

wymiana koperty, wymiana mechanizmu, wymiana wskazówki, pozytywny test szczelności i wydruk. Wszystko zostało naprawione w ramach gwarancji, więc nie poniosłem żadnych kosztów (poza przesyłką do serwisu) związanych z naprawą. Praktycznie poza paskiem, wszystko zostało wymienione. Reasumując nowy zegarek na starym pasku.

 

 

post-95494-0-58932800-1489783980_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pogratulować :)

Ja bym jednak 6 tygodni nie wytrzymał i sam sobie tą wskazowkę wolał założyć mimo wszystko. :P


SYGNATURA.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale wymiana tego wssystkiego jest warta kilku tygodni jesli masz inne zegarki:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pogratulować :)

Ja bym jednak 6 tygodni nie wytrzymał i sam sobie tą wskazowkę wolał założyć mimo wszystko. :P

 

Tak jak napisał kowaljl, na szczęście mam jeszcze kilka G w zapasie, więc te kilka tygodni jakoś wytrzymałem. Jednak wydaje mi się, że to była chyba grubsza robota, nie tylko wskazówka, skoro prawie wszystko zostało wymienione. Koniec końców, było warto poczekać trochę dłużej i mieć pewność lub prawie pewność :unsure: , że wszystko zostanie naprawione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzenio74
      Witam wszystkich, mam nadzieję że ktoś się odezwie bo naprawdę powoli wyczerpuję wszystkie możliwości. Posiadam piękną Cerinkę Chronolympic DS-2 na VJ234 z niebieską tarczą i żółtą wskazówką sekundy chrono - no i tu mam mały (duży) problem, nie jest ona oryginalna...jest ładna, dobrze wygląda ale niestety nie od tego modelu, no i raczej tez nie od Certiny. Czy ktoś coś wie może na temat takiej wskazówki, chętnie odkupię lub zlecę wymianę - kolor nie jest ważny, można przemalować. Pomocy.
       

    • Przez vwrafi
      Witam.
       
      Posiadam zegarek CASIO EDIFICE EFB-504D-7AVEF. Na lewym małym kółku chronografa odpadła wskazówka i lata sobie po tarczy. Czy ktoś z Bydgoszczy podjąłby się zamontowania jej? Jaki to koszt? Wskazówka posiada jeszcze coś jakby trzpień ( może gwintowany, nie wiem, jest bardzo mała i aż tak nie widać tego a nie mam lupy ). Jeśli potrzeba mogę umieścić zdjęcie.
    • Przez robert-robo
      Witam,
       
      mam problem i potrzebuję Waszej fachowej opinii w kwestii samoczynnego przestawiania się wskazówki setnych sekund (górna prawa tarcza). W ostatnim czasie 2-3 razy wskazówka sama zmieniła położenie. Na co dzień, w fazie spoczynku wskazuje "10", ostatnio zastałem ją na "4", dziś na "9". korygowanie poprzez odkręcenie koronki->pozycja do przestawiania daty->górny przycisk oczywiście pomaga, ale zastanawia mnie, co jest przyczyną takiego zachowania?
      Zegarek użytkuję od 10 lat, baterie zawsze wymieniane w SGP, nigdy żadnych problemów, do teraz 
      Ostatnio usłyszałem, że raz na 10 lat wydać 1200/1400 zł, to nie majątek - zdaję sobie z tego sprawę, ale sentyment jest bezcenny 
       
       
       
    • Przez Griken
      Witam, do tej pory byłem szczęśliwym posiadaczem zegarka Citizen AN8011-52E.
      Dzisiaj, kiedy chciałem go ustawić pojawił się problem ze wskazówką (od sekund).
      Po naciśnięciu dolnego przycisku wskazówka robi obrót i zamiast na środku zatrzymuję się kreskę (sekunde) dalej.
      Da się coś z tym samemu zrobić? Zegarek mam dopiero kilka tygodni.
       
      Liczę na pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.