Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
sokolow

wysyłka zagranicznej paczki z problemami - przejęta przez ozzie89

Recommended Posts

Dostęp do działu sprzedam ma prewencyjnie zablokowany, o dalszych krokach będę informować w miarę rozwoju sytuacji

 

Wierzę w ludzi i nie wysuwam pochopnych oskarżeń. Jednak brawo dla Pana Prezesa za szybkie podjęcie działań prewencyjnych. Sam niejednokrotnie wysyłałem niemałe (jak dla mnie) pieniądze za zakupy dokonywane za pośrednictwem forum na zasadzie zaufania (i jak do tej pory nigdy się nie zawiodłem). Musimy dbać o "czystość" środowiska.

Jak nie będzie zaufania, uczciwości i lojalności to nie będziemy klubem tylko cwaniaczkami z rynku...

Każdy przypadek takiego zachowania powinien być piętnowany "bo jak nie my to kto?"


Zegarki nie mają duszy... one ją kradną

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja miałem z tym użytkownikiem wstępnie umówiony zakup spinek - to ja podziękuje i klient stracony przez nie wporzadku zachowania.

 

Dlaczego ludzie myślą ze najlepszym wyjściem z takiej sytuacji jest milczenie ?

Edited by Michal84

Share this post


Link to post
Share on other sites

ozzie89 powinien coś napisać w temacie w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Tymczasem wchodzi na Forum i nie czyta niewygodnych dla niego wiadomości. Należałoby wysłuchać drugiej strony, ale ta nie ma nic na swoją obronę jak widać. Jest takie powiedzenie cyt  "jak k**** to miliony" ale żeby kilka pasków, to żenada  :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jaki kłopot IP zmienić.

Nawet jak się koleś zarejestruję to będzie się ukrywał. 

I na pewno sprzedawać pasków itp nie będzie.

Po co więc takie konto ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

też chętnie bym "wysłuchał drugiej strony". dostałem tylko od niego dwie wiadomości PW, które udostępniłem Dariuszowi i generalnie mogę udostępnić na PW każdemu zainteresowanemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co by nie było i jakby się źle nie zachował, ale nie bez powodu są to PRYWATNE wiadomości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co by nie było i jakby się źle nie zachował, ale nie bez powodu są to PRYWATNE wiadomości.

 

To prawda, nie powinno się upubliczniać prywatnych wiadomości, są na to nawet paragrafy. Więc próbując dochodzić sprawiedliwości trzeba uważać aby samemu nie stać się oskarżonym. To trochę jak z połamaniem nóg włamywaczowi na własnym podwórku.

Duży niesmak wywołuje ta sprawa. Generalnie nic groźnego bo w takim przypadku sprzedający ponosi pełnię winy za swoją pomyłkę i powinien wysłac Ci drugą paczką lub oddac pieniądze. Paypal także na 100% odda w takiej sytuacji bo adres dostawy to w paypal rzecz święta i pierwsza którą weryfikują.

Ale chodzi o zasady i zaufanie. Ozzie chyba nie bardzo wie jak się w takiej sytuacji należy zachować.

Ja miałem kiedyś podobną sytuację ( nie związaną akurat z forum ), że w wyniku jakiegoś zamieszania w UPS czy DHL już nie pamiętam, dostałem dwie paczki przy czym obie miały naklejone etykiety z moim adresem, ale jedna jakoś tak nieoryginalnie. Paczki obie zdumiony że dwie odebrałem...bo skoro etykieta z moimi danymi to moze o czymś zapomniałem.. ?? Po rozpakowaniu okazało się, że jedna paczka zawiera jakieś akcesoria których na pewno nie zamawiałem. Odkleiłem etykietę i zaczytałem dane pod spodem, był tam tez nr telefonu do pierwotnego odbiorcy ( prawidłowego ). Napisałem do niego sms, że czy czasem nie czeka na paczkę bo chyba przez pomyłkę ja ją otrzymałem. Ku mojemu zdumieniu gość coś odburknął i nie przejawił większego zainteresowanie jej odzyskaniem ( chyba duża firma ) pewnie dostanie odszkodowanie. No i co ja am z tą paczką zrobić ? leży u mnie już pół roku...

Edited by QuadrifoglioVerde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zobacz czy to nie jakies prochy :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To zupełnie nie to samo. Tutaj obie strony problemu to jakby Koledzy z naszego Forum. Zauważ, że sokolow zwrócił się do ozzie89 i wyjaśnił problem, po czym otrzymał odpowiedź, której się nie spodziewał. Został zignorowany po całości. Można było sprawę załatwić uczciwie i polubownie, inaczej to przywłaszczenie cudzego mienia i na to też są paragrafy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duży niesmak wywołuje ta sprawa. Generalnie nic groźnego bo w takim przypadku sprzedający ponosi pełnię winy za swoją pomyłkę i powinien wysłac Ci drugą paczką lub oddac pieniądze. Paypal także na 100% odda w takiej sytuacji bo adres dostawy to w paypal rzecz święta i pierwsza którą weryfikują.

Ale chodzi o zasady i zaufanie. Ozzie chyba nie bardzo wie jak się w takiej sytuacji należy zachować.

wg mnie nie chodzi tu głównie o to czy odzyskam pieniądze czy nie. jeśli odzyskam straci je sprzedający z kraju w którym średnia pensja jest niższa od wartości zamówienia.

przesyłka trafiła do forumowicza i pytanie czy powinienem / powinniśmy uznać, że nic się nie stało, bo najwyżej Azjata straci pieniądze, ja nabiegam się na policji (żeby je odzyskać), a ozzie89 się wzbogaci naszym kosztem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Spatz

Chłopaki zapoznałem się z korespondencją. Kolega Ozzie wali w mojej ocenie w kichę i jedzie po bandzie od początku. A kolega Konrad jest do tyłu na ponad 1500 zł. Ja pier***ę! Co za ludzie....


Taki handlarz a rodzina dopóki nie dostał paczki Konrada bez pasków chodziła... SHIT!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurcze, ale niefajnie.........

Prosta sprawa była. Oddać paski, kasę za sprzedane - i po problemie......

Czy na allegro to użytkownik LuxMy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś przeglądałem spinki i wyszło, że oferta podobna do tego co kolega Ozzie wystawiał u nas. Ale to nie istotne.

Kurde - jeszcze ma szanse wyprostować to chyba?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Spatz

Kurcze, ale niefajnie.........

Prosta sprawa była. Oddać paski, kasę za sprzedane - i po problemie......

Czy na allegro to użytkownik LuxMy?

 

Trzeba mieć cojones...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdybym prowadził firmę jak ozzi to jestem pewien że 3 miesiące to maks co bym powalczył.

O stratach nawet nie mówię.

 

A odnajduję się w sytuacji kolegi bo maiłem podobne i masę kasy straciłem.

Jak bym zebrał do kupy to dobry Rolex by na mojej łapie gościł :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś przeglądałem spinki i wyszło, że oferta podobna do tego co kolega Ozzie wystawiał u nas. Ale to nie istotne.

Kurde - jeszcze ma szanse wyprostować to chyba?

po miejscowości to ktoś inny, ale kto wie.

szanse na wyprostowanie to jedno, chęci to coś całkiem innego.

jak to było w "Psach": "każdy ma swoją cenę".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś przeglądałem spinki i wyszło, że oferta podobna do tego co kolega Ozzie wystawiał u nas. Ale to nie istotne.

Kurde - jeszcze ma szanse wyprostować to chyba?

 

Nie ma szans na wyprostowanie bo facet nie chce nic prostować. Od samego początku nie chciał.

Dostał paski miał paski i w .... gdzieś ma kolegę sokolow-a i jego stratę.

Co prawda cała sytuacja to wina producenta ale w żaden sposób to nie usprawiedliwia ozziego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.