Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Lestaf

Kącik złamanych serc czyli Orange przestał mnie kochać

Rekomendowane odpowiedzi

W maju kończy mi się umowa w Orange i nauczony doświadczeniem nie zgodziłem się na pierwszą umowę proponowaną przez dzwoniącego konsultanta. Drugiego telefonu nie doczekałem się jednak przez kilka następnych tygodni, poszedłem więc do salonu złożyć wypowiedzenie umowy. Zrobiłem tak, bo wiem, że powinni połączyć mnie wtedy z biurem podtrzymania klienta, ale gdzie tam, nawet się nie przejęli tym że chcę odejść po 12 latach. Dzień później zadzwoniła pani z Orange, ale też nie był to numer z Warszawy, więc nie biuro podtrzymania klienta. Przedstawiła mi ofertę taką samą jak na ich stronie www, czyli nic szczególnego. Powiedziałem że pomyślę, a Ona, że zadzwoni po świętach.

Dlaczego Orange przestał dbać o klienta? Dlaczego salon nie dzwoni do Warszawy jak klient chce zerwać umowę? Gdzie się podziały 30% rabaty na abonament? Dlaczego Orange przestał mnie kochać? :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś z nich zobaczył Twój avatar? ;)  :P  Przejdzie Ci... jest tylu fajnych (sic!) operatorów na rynku...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem w tamtym roku dwa telefony w Orange oba na firmę niestety ofertę jaką mi złożyli była dużo gorsza niż dla nowych klientów więc złożyłem wypowiedzenie - nikt nie dzwonił dlaczego.

Teraz mam w T Mobile ofertę dali najlepszą plus tanie rozmowy za granicą w ich sieci.Jestem zadowolony Orange nie polecam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli macie tylko takie problemy o orange to cieszcie się :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Teraz mam w T Mobile ofertę dali najlepszą plus tanie rozmowy za granicą w ich sieci.Jestem zadowolony Orange nie polecam

 

T-Mobile dla przenoszących numer ma za 59,95 bez sms i mms z P9 Lite za 349 zł na start. Też nic szczególnego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powermobile - 25 zl miesięcznie, rozmowy i sms bez limitow i chyba 10gb danych. Tel sam sobie kupujesz

 

Sent from my ZUK Z2121 using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zamiast marudzić po prostu przejdz do konkurencji.

Ja właśnie podziękowałem T Mobile z racji tego jak mnie 2 razy potraktowali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czego się spodziewałeś? Delegacji z czekoladkami? Ciesz się, że potraktowali Cię jak poważną osobę i nie nękają telefonami. A jak miał to być mały szantażyk, to trzeba było zaznaczyć w wypowiedzeniu, że tylko się tak droczysz.

 

Tak, spodziewałem się czekoladek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobnie sytuacja wyglada Plusie. Jakieś 2 miechy przed koncem umowy zaczeli dzwonic i proponowac standardowa oferte i tak az do samego konca. Nawet nie dorownali do tej oferty, ktora mozna uzyskac korzystajac z ich strony internetowej. Chyba calkowicie odpuscili sobie juz zachecanie klienta do pozostania w sieci poprzez indywidualne rabaty

 

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z podobnych względów opuściłem Orange wiele lat temu :) Dodam też, że telefon który mnie interesował w ofercie dla mnie/wieloletniego klienta był droższy niż dla nowego klienta z ulicy :) 

Jestem w Play i sobie chwalę. Obecnie gdy numer telefonu idzie za tobą to nie ma co mieć skrupułów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszedłem do tematu z myślą o jakimś elaboracie o Seiko a tu taki zonk!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszedłem do tematu z myślą o jakimś elaboracie o Seiko a tu taki zonk!

Nie no Seiko kocha mnie jak dawniej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Wywar

Zarabiacie coraz wiecej a chcecie mniej placic jeszcze za telefon :) czasem lepiej jest zostac z tym co sie ma bo nowsze abonamenty sa juz tylko drozsze. Tak w Polsce macie super tanio niz za oceanem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no Seiko kocha mnie jak dawniej :)

 

To ok wszystko w normie :)

 

Ze swojego doświadczenia proponuję PLAYa - przeniosłem się z Orange jakieś 4lata temu i nie narzekam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zarabiacie coraz wiecej a chcecie mniej placic jeszcze za telefon :) czasem lepiej jest zostac z tym co sie ma bo nowsze abonamenty sa juz tylko drozsze. Tak w Polsce macie super tanio niz za oceanem :)

Jeśli chodzi o zarobki - zgoda.

Jeśli chodzi o abonamenty - jest dokładnie na odwrót.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W maju kończy mi się umowa w Orange i nauczony doświadczeniem nie zgodziłem się na pierwszą umowę proponowaną przez dzwoniącego konsultanta. Drugiego telefonu nie doczekałem się jednak przez kilka następnych tygodni, poszedłem więc do salonu złożyć wypowiedzenie umowy. Zrobiłem tak, bo wiem, że powinni połączyć mnie wtedy z biurem podtrzymania klienta, ale gdzie tam, nawet się nie przejęli tym że chcę odejść po 12 latach. Dzień później zadzwoniła pani z Orange, ale też nie był to numer z Warszawy, więc nie biuro podtrzymania klienta. Przedstawiła mi ofertę taką samą jak na ich stronie www, czyli nic szczególnego. Powiedziałem że pomyślę, a Ona, że zadzwoni po świętach.

Dlaczego Orange przestał dbać o klienta? Dlaczego salon nie dzwoni do Warszawy jak klient chce zerwać umowę? Gdzie się podziały 30% rabaty na abonament? Dlaczego Orange przestał mnie kochać? :(

 

Nie czekaj na ich ruch.

Dzwoń na standardowy numer BOK i od razu mów żeby Cię przełączyli do Biuro Utrzymania Klienta i mów co i jak i co byś chciał.

Zawsze tak robię i zawsze zostaję bo oferta (dla stałego klienta,po rabatch) nadal lepsza od konkurencji, choć pare lat temu mieli lepsze rabaty.

Negocjuje tak abonamenty dla całej rodziny, a dodam, że już raz złożyem wypowiedzenie wcale nie licząc że oddzwonią, bo byłem zdecydowany na inny telekom. Zadzwonili, dogadaliśmy się.

Także nie mazgaj się tylko pick up the phone nad start dialing :)

W razie czego pisz PW.


"Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz z wzajemnością."

Cierpliwość popłaca...jeśli Cię na nią stać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam zadzwonić pod *100 i prosić o połączenie z działam podtrzymania klienta? To trochę tak jakbym zadzwonił do dziekanatu i poprosił o połączenie z ministrem edukacji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale po jaki wuj w takim razie w ogóle ten temat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam zadzwonić pod *100 i prosić o połączenie z działam podtrzymania klienta? To trochę tak jakbym zadzwonił do dziekanatu i poprosił o połączenie z ministrem edukacji...

No nie, to tak jak byś poprosił z Urzędem Regulacji Telekomunikacji... A propos kiedy tanieje roaming w UE? 


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie, to tak jak byś poprosił z Urzędem Regulacji Telekomunikacji... A propos kiedy tanieje roaming w UE?

Z tego co wiem to 1 czerwca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam zadzwonić pod *100 i prosić o połączenie z działam podtrzymania klienta? To trochę tak jakbym zadzwonił do dziekanatu i poprosił o połączenie z ministrem edukacji...

 

Dokładnie tak.


"Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz z wzajemnością."

Cierpliwość popłaca...jeśli Cię na nią stać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam PLUS. Mam u nich internet LTE i komórkę czyli ten smartdom. Za telefon mi wychodzi 25 zł no limit + 5GB internetu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałeś być cwany to masz :P

Teraz będziesz musiał ich prosić by zostać w Orange :D;)


Myślę, że bez Słońca nie byłoby zegarów...  www.mojekrajobrazy.pl

Galeria zegarkowa: zegarekonline.pl/galeria/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Latem jak rejestrowałem w salonie numer na kartę to facetowi co złożył wypowiedzenie umowy dawali do ręki telefon z działem utrzymania klienta, zmienili procedury?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.