Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
jubach

Niska jakość Maurice Lacroix

Recommended Posts

Witacie, chciałbym przestrzec przed zegarkami Maurice Laucroix - słaba jakość i odmowa napraw gwarancyjnych.

Zakupiony kilka miesięcy temu zegarek ML uległ totalnej awarii, odleciała koronka i zegarek cały zaparował co spowodowało rdzewienie wskazówek i wybielenie cyferblatu. Przedstawiciel firmy RCT Warszawa odmawia gwarancyjnej naprawy lub wymiany na zegarek sprawny. S K A N D A L ! !  Wydali opinię, że uszkodzony mechanicznie. JAK MOŻNA urwać koronkę - chyba tylko przy przestawianiu wskazówek - ale tak aby od razu urawać mechaniczne - NIEMOŻLIWE  

Przestrzegam i na moim przykładzie zastanówcie się nad tą marką

Jubach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zamoczył się do tego stopnia to pewnie w nim pływałeś, a podczas pływania można o coś niechcący zahaczyć i urwać np. koronkę...


LOGO12 (Kopiowanie).png  KMZiZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zamoczył się do tego stopnia to pewnie w nim pływałeś, a podczas pływania można o coś niechcący zahaczyć i urwać np. koronkę...

A jak się urwie koronka, ro zegarek raczej traci wodoszczelność ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Blunio

Witacie, chciałbym przestrzec przed zegarkami Maurice Laucroix - słaba jakość i odmowa napraw gwarancyjnych.

Zakupiony kilka miesięcy temu zegarek ML uległ totalnej awarii, odleciała koronka i zegarek cały zaparował co spowodowało rdzewienie wskazówek i wybielenie cyferblatu. Przedstawiciel firmy RCT Warszawa odmawia gwarancyjnej naprawy lub wymiany na zegarek sprawny. S K A N D A L ! ! Wydali opinię, że uszkodzony mechanicznie. JAK MOŻNA urwać koronkę - chyba tylko przy przestawianiu wskazówek - ale tak aby od razu urawać mechaniczne - NIEMOŻLIWE

Przestrzegam i na moim przykładzie zastanówcie się nad tą marką

Jubach

Koronki same najczęściej nie odlatują. To nie gołębica https://m.youtube.com/watch?v=cvMl9YNqYiY

A Ty kolego chyba źle trafiłeś. Zgłoś się do rzecznika praw konsumentów, czy jak mu tam :wacko:

 

Nad marką się zastanowiłem. Spodobało mi się i zastanowiłem się jeszcze raz. I jak, pomogłem ? :rolleyes:

Edited by Blunio

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak się urwie koronka, ro zegarek raczej traci wodoszczelność ;).

 

I? Chyba można to wywnioskować z mojego posta ;)

Kolega pływał, zahaczył, urwał i zamoczył :blink:


LOGO12 (Kopiowanie).png  KMZiZ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Blunio

I? Chyba można to wywnioskować z mojego posta ;)

Kolega ... urwał i zamoczył :blink:

To jeszcze z przyjemnością było ? :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Kolega pływał, zahaczył, urwał i zamoczył :blink:

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale najprościej zjechać markę i serwis, miałem kilka modeli i nie narzekałem, jak na WR50 wszystko było ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witacie, chciałbym przestrzec przed zegarkami Maurice Laucroix - słaba jakość i odmowa napraw gwarancyjnych.

Zakupiony kilka miesięcy temu zegarek ML uległ totalnej awarii, odleciała koronka i zegarek cały zaparował co spowodowało rdzewienie wskazówek i wybielenie cyferblatu. Przedstawiciel firmy RCT Warszawa odmawia gwarancyjnej naprawy lub wymiany na zegarek sprawny. S K A N D A L ! !  Wydali opinię, że uszkodzony mechanicznie. JAK MOŻNA urwać koronkę - chyba tylko przy przestawianiu wskazówek - ale tak aby od razu urawać mechaniczne - NIEMOŻLIWE  

Przestrzegam i na moim przykładzie zastanówcie się nad tą marką

Jubach

Nawet gdyby jakimś cudem odpadła koronka to wskazówki nie rdzewieja, a tarcza nie blaknie w jednej chwili. To samo dotyczy zaparowania, nawet pozbawiony walka i koronki zegarek nie wilgotnieje jak nie jest uzywany.

Prawdopodobnie uszkodzona mechanicznie koronka podczas użytkowania w wilgotnym srodowisku spowodowała ze zegarek uległ zawilgoceniu, a co za tym idzie korozji.

To NIE WINA PRODUCENTA ANI SERWISU.


Pozdrawiam, Marek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apteka. Młody człowiek z oburzeniem do pani magister:

- Wasze prezerwatywy pękają !

Dziadek z tyłu kolejki:

-I spadywują !


Pozdrawiam

Piotr

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Blunio

Człowiek chciał się pożalić a tu wszyscy na niego naskoczyli jak koza na pochyłe drzewo. Trzeba było ogłosić jakąś ściepę na nowy zegarek dla kolegi :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widziałem różne Morisy i raczej były wszystkie ok. Czytaj: przyzwoity stosunek jakości do ceny. Opis otwierający wątek wskazuje na duże przyczynienie się do powstania szkody przez właściciela.... ku przestrodze

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja wierzę właścicielowi ML .Otóż miałem w tym roku taki przypadek:podczas nakręcania mojego Perrelet Double Rotor pękł wałek i koronkę trzymałem w ręku(wałek pękł równo z koronką).Nie przejąłem się tym zbytnio,ponieważ zegarek był na gwarancji i z polskiej dystrybucji-JT .Jakie było moje zdziwienie,kiedy dystrybutor poinformował mnie.że jest to uszkodzenie mechaniczne i nie podlega gwarancji.Chcąc nie chcąc zamówiłem u nich wałek oraz koronkę-koszt 600 zł.Ale najlepsze jest to,że naprawa trwała zamiast max 1 mies trwała ponad 4 mies.

Dodam,że zegarek ten,zresztą jak moje wszystkie traktowany był z należytym poszanowaniem.Nigdy więcej zakupów w JT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma to jak "prestiżowe marki" z ich podejściem do klienta. Mnie w Vostoku Europe (!) na gwarancji padł gwint zakręcanej koronki. byłem pewny, że stwierdzą "uszkodzenie mechaniczne", ale nie - wymienili na gwarancji. Być może pomógł mi fakt, że koronki te były chyba wadliwe i mieli sporo reklamacji, ale tak czy inaczej - wcale nie musiałem się dochodzić, po prostu wymienili bez dodatkowych pytań.

A zakładanie, że w automacie ktoś tak szarpie koronką, ze aż wałek pękł jest nieuczciwe - najpewniej była to jakas wada materiału lub uszskodzenie podczas obróbki. Bardzo nieładnie się zachowali... 


Miłego dnia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biorąc pod uwagę koszt niewielki wytworzenia zegarka, a gigantyczną marżę firm je wytwarzających, każda uzasadniona reklamacja powinna być rozstrzygana na korzyść Klienta. Wałek naciągu z koronką: koszt wytworzenia kilka złotych. Stracony klient, odstraszający potencjalnych przyszłych klientów, to już strata tysięcy złotych. Kierowanie się w handlu zasadą "chciwość jest dobra" jest co najmniej nierozsądne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.