Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

werbel

Eterna Kontiki Chrono

Rekomendowane odpowiedzi

Kochani, jest do kupienia Eterna Kontiki Chrono w automacie,  w cenie ok 1/3 katalogowej (około 4500 zeta).

Czy ktoś może wie, jaka wersja 7750 tam siedzi?
Czy warto kupić ten zegarek w tej cenie?
Bardzo do mnie przemawia wysoka wodoszczelność (200M) i generalnie zegarek mi się podoba (poza paskiem - jest paskudny), ale że nie znam się za dobrze, to będę wdzięczny za wszelkie komentarze. Jeżeli w zbliżonej cenie polecacie coś innego, to chętnie zapoznam się z propozycją (mile widziane krótkie wyjaśnienie, dlaczego ten, a nie ta Eterna).

Dokładnie to taki zegarek:
picture_2_square.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego tak się składa że miałem taką Eterne  i cieszyłem się ok 1 godz bo przestała chodzić :-) 

Kupiona dokładnie tu http://www.ebay.com/itm/262963431570 Jak widać sprzedawca je jeszcze ma.

Przed zakupem radzę poczytać o tym mechanizmie a szczególnie o zmianie daty. Prawdopodobnie przez moją nieuwagę zegarek się uszkodził.

 

Podsyłam jeszcze galerie jak wygląda w realu, 

PS: pasek jest bardzo miękki i wygodny ale trochę krótki

 

1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uuuuu...to długo się nie nacieszyłeś :/ 

Dzięki za zdjęcia, utwierdzaja mnie w przekonaniu, że ten zegarek mi się podoba :)

Udało Ci się naprawić? Jeżeli tak, to co się zepsuło i ile kosztowała naprawa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prawdopodobnie przez moją nieuwagę zegarek się uszkodził.

 

Odesłałem do sprzedawcy .

 

To już rozumiem dlaczego spora część sprzedawców na eBay amerykańskim nie chce sprzedawać i wysyłać do PL