Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

ostek

Promocje Aliexpress 11/11

Rekomendowane odpowiedzi

Te marki o których mówicie, to marki godne zaufania, które mają gwarancję, czy to taki eksperyment? Bo chętnie bym coś kupił :D

 

Parnis, Debert Bliger... te miałem i jakość była bez zarzutu. Co do innych, to loteria. :P


Langel 17 jewels - Bulova Accutron Automatic 63B98 - Citizen Proximity BZ1000-54E - Swatch YIS403 - Alba AEFD557

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze dodam Rodinę, Bingera, Ridera i oczywiście Tisella, z tymi zegarkami miałem do czynienia i nie miałem zastrzeżeń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szymonie, z gwarancji nigdy nie korzystałem, ale podejrzewam że jest ona iluzoryczna. Marki godne polecenia już koledzy wymienili, ja dodam że ogólnie rzecz biorąc czym droższy zegarek tym lepsze materiały i wykonanie, taka prosta zależność.

Kupując na aliexpress masz tą pewność że towar dojdzie, pieniądze sprzedawca otrzymuje dopiero po potwierdzeniu od Ciebie że towar dotarł, gdyby miał jakąś usterkę, przyszedł nie w tym kolorze w jakim zamawiałeś, miał jakąś wadę wszczynasz spór i aliexpress reaguje błyskawicznie zazwyczaj przyznając rację klientowi, o ile oczywiście jest ona uzasadniona. Możesz żądać zwrotu gotówki w całości bądź częściowego i pozostawienia towaru u siebie. Tutaj duży plus dla serwisu, nasze allegro jest tu sto lat za chińczykami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam pytanie dotyczące opcji "open dispute" na Ali. Z reguły olewałem, jak dostawałem szajs, albo wady wychodziły za późno. Tym razem napisałem do friendów dla zasady, ale przed open dispute. Proponują częściową refundację. Tylko że sugerują otworzenie dysputy na takiej zasadzie, jak na skrinie. Lecą w kulki? Bo odsyłać zakupów za parę dolców nie mam zamiaru, szczególnie, że już z nich korzystam (choć zapewniają, że nic nie będę musiał odesłać) ;)

4342.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie traktuj moich słów jak wyroczni, ale po mojemu to po prostu proponują Ci otwarcie sporu ale w taki sposób, aby to nie było potraktowane jak ich wina tylko przewoźnika.

Z tego co się orientuję oni ogólnie bronią się rękoma i nogami przed otwieraniem sporów bo raz że są z góry na przegranej pozycji gdyż serwis Alibaba zazwyczaj staje po stronie klientów, a dwa że gdy liczba niezadowolonych klientów przekroczy jakąś tam masę krytyczną po prostu taki sklep może z serwisu zniknąć. Nie piszę już nawet o tym że jak widać konkurencja tam jest potężna i ci z niższym ratingiem po prostu mają mniej klientów.

Opcje masz dwie: albo przyjmij warunki i otwórz spór w formie w jakiej Ci proponują, albo odpisz im że albo zwracają kasę bez otwierania sporu, albo otwierasz spór na swoich zasadach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. No właśnie oni mi proponują personal reason. Czyli nawet nie wina przewoźnika, tylko jakby to mi się nie spodobało... Po prostu nie wiem, co będzie, jak postąpię tak, jak mi proponują ;). Rozumiem, że wtedy pokażą swoje wielkie serce i zaproponują mi kasę, ale żeby nie odsyłał ;). W sumie jakby polecieli w kulki, to mam rozmowę z nimi na skrinach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@hrabia:

Z ciekawości co kupiłeś, na czym polega wada? 


Langel 17 jewels - Bulova Accutron Automatic 63B98 - Citizen Proximity BZ1000-54E - Swatch YIS403 - Alba AEFD557

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz im po prostu że taka opcja Cię nie interesuje i odpowiada Tobie bezpośredni zwrot części zapłaty na konto bez wszczynania sporu. A jeśli im taka forma nie pasuje to będziesz zmuszony wszcząć spór ale na normalnych zasadach. Żadnych kombinacji. I tyle. To przecież nic nie kosztuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@4palce

Paski, z jednym pomylili rozmiar i wysłali za szeroki

 

@krisu2

Przelew na 1,5 dolara na polskie konto? Pewnie operacja droższa niż sama kwota... Ale pomyślę. Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DlacZego nie? A zakup za 0,5$ z darmową wysyłką im się kalkuluje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie dziwna sytuacja. sprawdzam sobie status przesyłki a tam:

 

Nazwa zdarzenia                       Data i czas                Jednostka pocztowa

Wysłanie przesyłki                      2017-11-21 23:29     SINGAPORE SAL

Przyjęto w Polsce                        2017-12-06 17:34    WER Warszawa

Przesyłka w transporcie              2017-12-06 17:39

Wysłano z Polski                         2017-12-11 21:37    WER Warszawa

Przyjęto w kraju przeznaczenia   2017-12-21 12:32    SINGAPORE

 

Nawet nie dotała do mnie na pocztę bo pytałem (Zresztą od 6 do 11 to za krótko). Zastanawiam się czy zdarza się że sprzedawca błędnie adresuje i u nas odsyłąją?

Jakoś nie zaświeciła mi się lapka ostrzegawcza jak widziałem status "Wysłano z Polski" bo myślałem "z Polski do Polski - finalnego odbiorcy" a nie "z Polski do Chin"

Napisałem przed chwilą maila do naszej poczty. Zaraz piszę do sprzedawcy - zobaczymy jak się sprawa rozwinie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. No właśnie oni mi proponują personal reason. Czyli nawet nie wina przewoźnika, tylko jakby to mi się nie spodobało... Po prostu nie wiem, co będzie, jak postąpię tak, jak mi proponują ;). Rozumiem, że wtedy pokażą swoje wielkie serce i zaproponują mi kasę, ale żeby nie odsyłał ;). W sumie jakby polecieli w kulki, to mam rozmowę z nimi na skrinach.

 

O ile 99,9% sprzedawców na Ali jest uczciwa o tyle można trafić na ten 0,1% i wtedy w żądnym wypadku nie należy godzić się na ich propozycje ani dyskutować. Dwukrotnie dałem się tak już zrobić w konia i nie chodzi o te kilka dolarów za jakieś bzdety tylko o zasadę, że celowo wprowadzają w błąd aby się wywinąć. Jeden as przestworzy próbował się wymigać nawet podczas dispute, że on nic nie widzi i wszystko ok - aliexspress od ręki zwróciło wartość towaru po załączeniu zdjęć oraz filmu z wadą produktu.

Jeśli cośCi nie pasuje, produkt niezgodny z opisem, uszkodzony lub w inny sposób wadliwy, załatwiaj tylko przez dispute i zawsze żądaj zwrotu całej kwoty. Nie ma co się z nimi szczypać, strata czasu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A moj zegarek od 27 jest ponoc na poczcie a poczta idaje ze nic o tym nie wie. Przesylka niestety AliStandardShiping nierejesyrowanaaf2efad47644ebdff39e88a922c5ad9d.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile 99,9% sprzedawców na Ali jest uczciwa o tyle można trafić na ten 0,1% i wtedy w żądnym wypadku nie należy godzić się na ich propozycje ani dyskutować. Dwukrotnie dałem się tak już zrobić w konia i nie chodzi o te kilka dolarów za jakieś bzdety tylko o zasadę, że celowo wprowadzają w błąd aby się wywinąć. Jeden as przestworzy próbował się wymigać nawet podczas dispute, że on nic nie widzi i wszystko ok - aliexspress od ręki zwróciło wartość towaru po załączeniu zdjęć oraz filmu z wadą produktu.

Jeśli cośCi nie pasuje, produkt niezgodny z opisem, uszkodzony lub w inny sposób wadliwy, załatwiaj tylko przez dispute i zawsze żądaj zwrotu całej kwoty. Nie ma co się z nimi szczypać, strata czasu. 

Hej, dzięki za utwierdzenie mnie. Powiem szczerze, że właśnie zacząłem otwierać normalnie dispute o całą kwotę za ten jeden pasek i jeszcze zerknąłem w temat, żeby zobaczyć, czy są jakieś odpowiedzi :). To wracam do pisania. A ich propozycje olewam... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serio? Wszczynasz miedzykontynentalny spór, bo bidok znad Żółtej Rzeki wrzucił do paczki pasek 2mm za szeroki albo za wąski, a teraz proponuje w ramach rekompensaty wypłatę połowy jego wartości, czyli 1,5 dolara?


Langel 17 jewels - Bulova Accutron Automatic 63B98 - Citizen Proximity BZ1000-54E - Swatch YIS403 - Alba AEFD557

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj nie chodzi o kwotę ale o zasadę. Teraz jest to psi pieniądz, ale zamów coś za kilka tysięcy i się później bujaj w spory czy odsyłanie i ponowne wyczekiwanie na towar bo się jakiś bidok przy pakowaniu pomylił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też uważam, że chodzi o zasadę. Tak jak pisałem - wcześniej nie zakładałem sporów. Ale zebrało mi się w ostatnim roku troszkę takich pierdółek, głównie niezegarkowych. Ciągle odpuszczałem, bo niby tanio. Tu też tanio (choć nie aż tak), jednak zaczęło mnie to lekko irytować. Na Allegro kupiłem wielokrotnie więcej różnego rodzaju tanich pierdół, a przypadków takiego niechlujstwa miałem sporo mniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie racja, w pierwszej chwili jakoś mnie to zdziwiło, ale zawarliście umowę, Ty się ze swojej części wywiązałeś, a on nie. Wszczynaj spór z rzetelna podstawą i niech coś proponuje. 


Langel 17 jewels - Bulova Accutron Automatic 63B98 - Citizen Proximity BZ1000-54E - Swatch YIS403 - Alba AEFD557

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem już odpowiedź od Ali: full zwrot za ten pasek, który doszedł w złym rozmiarze. W sumie sprzedawca w tym momencie zapewne na całym większym zamówieniu stracił (a to, co proponował, pewnie oznaczałoby brak zarobku), ale skoro wysłał mi tańszy towar niż powinien, a ja musiałem zamawiać podobnego mesha u kogoś innego (drożej, no i znowu oczekiwanie)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To im trzeba przyznać że działają szybko i zdecydowanie, nasze allegro niestety jest 100 lat za nimi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To im trzeba przyznać że działają szybko i zdecydowanie, nasze allegro niestety jest 100 lat za nimi.

"nasze" - nasze dawno nie jest... :D

Ale serio- Aliexpress ma doskonałą ochronę kupujących - też się o tym przekonałem - zamawiając towar dostałem - uszkodzony...do wyboru miałem dwie opcje : Zwrot towaru - 100% refund - lub pozostawienie uszkodzonego i zwrot 80%...

a kilka razy na tym "naszym" zostałem oszukany - jakieś nieduże kwoty: raz doładowanie telefonu , innym razem gra dla syna...zgłosiłem sprawy na policję /umorzone za mała kwota / i tyle - nic nie wskórałem...tamtejszy program ochrony to fikcja...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam inne pytanie. 11.11 zakupiłem tezy zegareczki, trzy osobne przesyłki, i czekałem.

 

Dostałem już dwie, tańsze, natomiast najdroższa wciąż nie dotarła. Reef Tiger wart około 350 USD.

 

I zaczynam się martwić. Dziś dostałem wiadomość od Ali ze 10 stycznia paczka zostanie z automatu uznana za dostarczona. Pisząc do sprzedawcy z zapytaniem co się dzieje (status zakończył się na 02/12/2017 na wysyłce z punktu tranzytowego do kraju docelowego), otrzymałem informacje ze nie wiadomo co dalej z przesyłka ale żebym czekał, na pewno dojdzie, a za cierpliwość dostanę rabat na następne zakupy.

 

I tutaj zaczynam się martwić co zrobić dalej. Czy teraz zacząć spór, czy czekać. Boje się ze jak z automatu będzie uznana za odebrana, to później nie będę mieć możliwości walczyć o swoje...

 

Jakieś rady??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niczym się nie przejmuj. Jeśli nie dojdzie w ciągu 60 dni wszczynasz spór i dostajesz zwrot kasy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okej, ale mogę po 10 spokojnie jeszcze rozpocząć?? Zdziwiłem się dzisiejsza wiadomością o automatycznym uznaniu o odbiorze.

 

Ile maksymalnie może iść taka przesyłka??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okej, ale mogę po 10 spokojnie jeszcze rozpocząć?? Zdziwiłem się dzisiejsza wiadomością o automatycznym uznaniu o odbiorze.

 

Ile maksymalnie może iść taka przesyłka??

Też miałem taki przypadek - zamówiona przesyłka miała już status zakończonej - a nie dotarła ...wprawdzie nie był to zegarek / torebka dla żony/ ale przesyłka szczęśliwie dotarła po tygodniu ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.