Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
D_G

Kalendarz promocji w branży zegarkowej

Recommended Posts

Wstęp...

Nie wiem czy to do końca właściwe miejsce na tego typu temat, ale zaryzykuję...

Jeżeli nie to proszę przenieść wątek we właściwsze miejsce na forum  :)

Jestem kompletnym amatorem, totalnym laikiem, ale ostatnio kupując zegarek, na który byłem zdecydowany ... zostałem mile zaskoczony informacją, że właśnie obowiązuje na niego promocja -15%. Super - pomyślałem, ale chwilę później przeszły mnie ciarki, kiedy zdałem sobie sprawę, że taka "duperela" jak niewiedza na temat kalendarza promocji może spowodować, że człowiek kupi zegarek dzień za późno i popłynie kilkaset złotych czy nawet kilka tysięcy zlotych...

Do sedna...

Czy w branży zegarkowej obowiązują jakieś typowe okresy promocyjne ? 

Ja spotkałem się z trwającą chyba około tygodnia promocją z okazji Dnia Dziadka.

Czy jakieś większe sklepy mają typowe, co roku ponawiane okresy promocyjne ?

Edited by D_G

Fajny i myslę, że pożyteczny temat,

Też jestem nowy w temacie zegarków, ale chyba faktycznie takie cykliczne promocje sie pojawiają.

Teraz walentynkowe - 15% w kruku, wczesniej poswiąteczna wyprzedaz w tym samym miejscu. Ostatnio byłem w timetrend obejrzeć seiko astrona i sprzedawczyni mówiła, że w ubiegłym roku na black friday mieli - 50 % prawie na wszystko - nie była pewna czy topowe modele też, ale mówiła, ze mieli tyle zamówień, że nie nadażali z realizacja i nie wie czy firma zdecyduje sie powtórzyc, aż taki rabat w tym roku na BF. Podobno w okolicach weekendu majowego cos ma być znowu w Kruku.

Chetnie poczytam, co w tej kwestii mają do podpowiedzenia starsi stażem na forum Koledzy. Jak jest np. w Aparcie i czy ewentualne akcje obejmują tez Aparta exclusive?

I jak wyglądał Black Friday w temacie czasomierzy? Dla porównania w kwestii perfum np. to BF przeszło bez wiekszych rewelacji.