Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

stanax

WorldOfWatches - opłaty dodatkowe

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie odnośnie sklepu WorldOfWatches.

Ktoś na forum pisał, że sklep dolicza do ceny cło przy zamówieniu.

Wysyłka zegarka, który mnie interesuje kosztuje 40$ i zwiększa się jeżeli dodam coś do koszyka. Zakładam, że to właśnie cło się zwiększa wraz z wartością zamówienia. Czy mógłby ktoś potwierdzić?

 

Dodatkowo, czy pomimo wliczania cła do ceny u nas i tak będzie trzeba do tego zapłacić VAT?

 

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Skarsol
      W skrócie - UPS żąda opłat 441.64 PLN (W tym 355 VAT) od towaru i przesyłki wartych łącznie 1116,35 PLN, czyli ponad 31% VAT, prawie 40% łącznych opłat od wartości podstawy do opodatkowania. Nie polecam ściągania czegokolwiek kurierem UPS i zakupów w Ashford.
       
      Mam obecnie następującą sytuację z zegarkiem zamówionym z Ashford, wysłanym za pomocą UPS:
       
      Podsumowanie zamówienia wygląda następująco:
      SUBTOTAL: $307.99
      TAXES: $0.00
      DISCOUNTS: $46.20
      SHIPPING AND HANDLING: $29.95
      TOTAL: $291.74
       
      Czyli towar + przesyłka o wartości na dzień opłacenia 1116,35 PLN. VAT powinien wyjść około 262 PLN.
       
      W środę 15.05. kurier żąda ode mnie opłacenia 441,64 PLN, na co się nie zgadzam i dzwonię na infolinię w celu wyjaśnienia sprawy. Kurier poinformował, że zostawi paczkę w punkcie obsługi i mam tydzień na odebranie, czyli do 21.05.
       
      W czwartek 16.05. dostaję z agencji celnej UPS wyliczenie kosztów:
      Naliczenie cła i vatu wynikają z faktu iż nadawca przekierował na Państwa opłaty celno podatkowe.
      Podaje rozbicie opłat:
      Cło 3zł
      Vat 355zł
      Prowizja agencji celne 68zł netto. (dop. czyli 83,64 brutto).
       
      Na pierwszego maila, w którym prosiłem o podanie podstawy do wyliczenia takiej kwoty VAT (wysłany 16.05.) oraz drugiego z prośbą o odpowiedź i załączonymi fakturą, i potwierdzeniem płatności w kwocie 291,74 USD, odpowiedzi do dzisiaj (20.05.) nie dostałem.
       
      W międzyczasie poprosiłem Ashford o skan faktury w pdf. Najpierw dostałem błędną, bez wliczonego rabatu, z której wyszedłby już VAT około 303 PLN:
      SUBTOTAL: $307.99
      TAXES: $0.00
      DISCOUNTS: $0.00
      SHIPPING AND HANDLING: $29.95
      TOTAL: $337.94
       
      Następnie już poprawną na kwotę 291,74 USD (w tym wysyłka). Po prośbie o informację, jaka dokładnie faktura została dołączona do paczki, kontakt z Ashford się urwał.
       
      Od środy 15.05. kilka moich telefonów na infolinię UPS, w piątek 17.05. obiecany kontakt z agencji celnej do południa w poniedziałek 20.05. Po godz. 16 (20.05.) kolejny mój telefon na infolinię, informacja, że agencja celna dzwoniła o 8:43 (albo 8:46) i nie mogła się dodzwonić. O nieodebranych połączeniach mam powiadomienie i historię połączeń + czasami sms, jedyną rozmowę w okolicy tej godziny miałem o 8:36 i trwała niecałe 3 minuty. Z infolinii informacja, że agencja celna pracuje do godz. 18 i podane 2 numery. Od godz 17:05 - 56 minutowe połączenie z agencją celną, gdzie mogłem posłuchać muzyczki, nikt nie odbiera. Wcześniej kilka krótszych na drugi podany numer. Infolinia informowała mnie, że nieodebraną przesyłkę odsyłają do adresata, nie potrafiła odpowiedzieć do kiedy muszę odebrać.
       
      W trackingu UPS jeszcze poniższa informacja - czyżby liczyli podstawę opodatkowania od 0,00?
       
       
      Import Charges
       
      NOTE: the total value used for calculation of all Duty-based fees is 0.00. Government Charges: 358.00 Brokerage Charges: 68.00 Freight Charges: 0.00 VAT: 15.64
       
      Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją i ma doświadczenie jak ją rozwiązać?
      - Nie uśmiecha mi się płacić ekstra około 90 PLN za nic;
      - jeżeli paczka wróci do nadawcy, jak ze zwrotem płatności, czy ktoś ma z tym doświadczenie? Płatność była kartą Revolut;
      - rozważam opłacenie i odebranie paczki, zebranie dokumentów i zgłoszenie sprawy jako podejrzenie oszustwa przez UPS. Może ktoś przechodził taką drogę?
       
      Dziękuję bardzo za przeczytanie posta i wszelkie rady!
    • Przez Linkas
      Witajcie,
      Od dłuższego czasu mam zamiar zakupić zegarek Vostok Amphibia. Mam do wyboru zakup na allegro (sprzedawca 4vwmocny) albo na ebay (sprzedawca zenitar). Problem mam taki, że zenitar ma większy wybór ale boję się, że celnicy doliczą mi VAT.
       
      Jakie mieliście doświadczenia ze ściąganiem amfibii zenitara do Polski? Wolę już kupić lepszy pasek niż płacić VAT
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.