Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

sebo7w7sebo7w7

Ten "pierwszy" zegarek na codzień

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim!

Jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o zegarki dla, którego wybór czasomierza opierał się głownie na podstawie wyglądu ... Do tej pory na kumunię miałem elektroniczny Casio a bylo to 20 lat temu oraz 5 lat temu nabylem fossil'a ch 2565 jednak szybko pozbylem sie go.

Mam 800-1300zł maksimum i szukam czegoś co jest warte wydania tego, czyli jakość/cena. Mam szczupły nadgarstek 17-18cm, ręka jest poprostu chuda :) Chyba tylko elektroniczne wchodzą w możliwość zakupu ponieważ, wskazówki spowalniają odczyt godziny przeze mnie, większość w mgnieniu oka podaje "która jest" a ja to robię zwykle ciut wolniej, pewnie kwestia przyzwyczajenia.

Zegarek ma towarzyszyć mi raczej na codzień, do pracy (remonty) i do luźnych wyjść w dżinsach, t-shirt.

Jak narazie mocno zainteresowany jestem serią G-Shock z wbudowanym waveceptor'em...

Którym model wybrac? Moze jakieś inne propozycje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na co dzień... może wybierz te, które ci się podobają i wtedy ludzie coś doradzą. Jakiego byś G-Shocka nie wybrał to o jakość możesz być spokojny. Dlatego kup taki, który ci się podoba i jest w zasięgu twojego budżetu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

G Shock gw-m 5610 polecam, idealnie pasuje na nadgarstek 17cm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach