Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
urf

Fatalna transakcja, uwaga na firmę G. GERLACH

Rekomendowane odpowiedzi

Ale smród... Zastanawiałem się Gerlach vs Balticus ale właśnie rozwiałeś moje wątpliwości :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może i ja dodam swoje trzy grosze.

Jest tak, jak pewnie wszyscy wiecie, że ci, którzy maja złe doświadczenia z różnego rodzaju transakcji zawsze są najgłośniej. Ci, którzy są zadowoleni z produktu przeważnie zachowują to dla siebie lub czasem podzielą się z tym ze znajomymi lub najblizszymi.

 

Nie chcę tu nikogo bronić ani oskarżać bo to nie jest moim celem. Sam jestem zainteresowny Submarinem ale po przeczytaniu tylu negatywnych komentarzy w tym wątku zacząłem zastanawiać się czy warto rzeczywiście nabyć egzemplarz czy może lepiej wydać te pieniądze na coś z innej stajni?

 

Zamieszczenie negatywnej opinii zawsze działa jak lawina ale w odwrotną stronę już raczej ciężko.

 

Pytanie ilu posiadaczy Gerlacha jest zadowolonych z jakosci obsługi a ilu raczej ma złe doświadczenia? To pewnie jest temat na osobny wątek ale tego rodzaju przemyślenia wpadły mi do głowy.

 

Tak czy inaczej ciągle się waham.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zakupiłem dwa zegarki Gerlach

- dywizjon

- Jastrzębia

 

Z tym drugim miałem taki przypadek że zegarek podczas zakładania spadł mi na kafelki i odpadł mi sekundnik. Po skontaktowania się z gerlachem zegarek odesłaniem do nich i po 3 tygodniach wrócił naprawiony bez żadnej zapłaty z mojej strony. Po prostu z dobrej woli sprzedawcy zegarek został naprawiony na jego koszt wraz z przesyłką.

Więc jak widać jak to w handlu zawsze muszą się zdarzyć małe fopa .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko dla Twojego, myślę że dla większej ilości forumowiczów, a stracić klienta jest bardzo łatwo, odzyskać - trudno.

podobno 1 niezadowolony odciąga dziesięciu : 10, a zadowolony przyciąga trzech- 3, ale co ja biedna niewiasta wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko dla Twojego, myślę że dla większej ilości forumowiczów, a stracić klienta jest bardzo łatwo, odzyskać - trudno.

Mam zegarki od Gerlachów i nie ma z nimi żadnych problemów , także to już jest nudne takie jechanie po nich, zresztą brylują w tym przeważnie te same osoby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To na pewno spisek. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

I to perfidny :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam opinię kolegów powyżej, nigdy żadnych problemów z serwisem zegarka nawet pozagwarncyjnym. Tylko przyznaję, że zawsze załatwiałem to bezpośrednio na forum CW. Nigdy nie było żadnych problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mzusto

Tylko ze nie wszyscy maja konta na cw, prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Prawda, ale GG się przyznali do winy i mam nadzieję, że ich obsługa klienta będzie działać ok i  już takich tematów nie będzie. 

Edytowane przez gunit82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A bozia łapek nie dała, czy klawiatura po paluszkach kąsa i konta nie da się założyć na CW? Ale, zapomniałem, że tam blokują...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To kolejna fatalna opinia z jaką spotykam się na temat Gerlacha, niestety ich obsługa Klienta mocno odstaje od poziomu pozostałych polskich producentów...

 

A stwierdzenie, że Klient powinien sobie założyć konto i napisać coś na forum o którego istnieniu najprawdopodobniej nigdy nie słyszał to już totalny absurd...

 

Może lepiej sprzedawać te produkty Gerlacha wyłącznie na tym Waszym forum?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To kolejna fatalna opinia z jaką spotykam się na temat Gerlacha, niestety ich obsługa Klienta mocno odstaje od poziomu pozostałych polskich producentów...

 

A stwierdzenie, że Klient powinien sobie założyć konto i napisać coś na forum o którego istnieniu najprawdopodobniej nigdy nie słyszał to już totalny absurd...

 

Może lepiej sprzedawać te produkty Gerlacha wyłącznie na tym Waszym forum?

 

Nie "powinien", ale też nie jest to zabronione. A czy nie słyszał...? No tak, poza jedynie słusznym kółkiem różańcowym jest tylko odchłań piekielna, a zważ dziecięcie by do krawędzi Ziemi płaskiej zanadto się nie zbliżyć, bo otchłań wciąga.

To pisałem ja, wciągnięty z taką prędkością, że aż mi klapki spadły. Nie te z nóg. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A bozia łapek nie dała, czy klawiatura po paluszkach kąsa i konta nie da się założyć na CW? Ale, zapomniałem, że tam blokują...

 

 

Nie "powinien", ale też nie jest to zabronione. A czy nie słyszał...? No tak, poza jedynie słusznym kółkiem różańcowym jest tylko odchłań piekielna, a zważ dziecięcie by do krawędzi Ziemi płaskiej zanadto się nie zbliżyć, bo otchłań wciąga.

To pisałem ja, wciągnięty z taką prędkością, że aż mi klapki spadły. Nie te z nóg. 

Przeszło 20 lat interesowałem się zegarkami i nie tylko nie słyszałem o KMZiZ, ale nawet i o Czwartym Wymiarze, bo tak chyba nazywa się China Watches?

Więc to raczej nie jest jakiś wymóg by się stać posiadaczem zegarka?

Tym bardziej by go oddać do reklamacji.....

A "zawieruszyć" to się może skarpetka, a nie deklaracja zwrotu przelewu, no chyba że ktoś ma bajzel w firmie.


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A bozia łapek nie dała, czy klawiatura po paluszkach kąsa i konta nie da się założyć na CW? Ale, zapomniałem, że tam blokują...

Tak dobre ze aż kiepskie. Czyli kupując jakakolwiek markę trzeba odrazu szukać jej forum bo inaczej będą nas zlewać i olewać w przypadku reklamacji bądź zwrotu? Nooo rewelacja. Żenada


O i T 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Co by nie powiedzieć, to bez wątpienia sytuacja, w której klient dłuższy czas czeka na zwrot pieniędzy, które po prostu mu się należą, nie powinno mieć miejsce. Zgadzam się z Markiem, że takie sytuacje z przelewem nie powinny mieć miejsca w należycie działającej firmie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i przecież posypali głowę popiołem, temat ogarnęli, a tu teraz co kto wlezie, to skrzeczy...

 

Był jeden taki, co ładnie to ujął, że kto jest bez winy, niech pierwszy rzuci... I po pierwszym kamieniu z niesmakiem dodał:

- Mamo, prosiłem, żebyś się nie wtrącała...

 

Ale tu co drugi ma matczyne zapędy. Czułki opadają, więc EOT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i przecież posypali głowę popiołem, temat ogarnęli, a tu teraz co kto wlezie, to skrzeczy...

 

Był jeden taki, co ładnie to ujął, że kto jest bez winy, niech pierwszy rzuci... I po pierwszym kamieniu z niesmakiem dodał:

- Mamo, prosiłem, żebyś się nie wtrącała...

 

Ale tu co drugi ma matczyne zapędy. Czułki opadają, więc EOT.

To nie "rozgawory" z kumplami pod klatką schodową, tylko czyjeś pieniądze.

"Mordeczka poniała, czy ma jakiś problem?" :P


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zresztą kolega wspominał, że próbował kilka razy dzwonić, wysyłał e-maile i nic, myślę że powinno to im dać do myślenia po co ktoś non stop ich ponagla..., a nie dopiero jak to ktoś nazwał - "ferment" na forum CW,

Dobrze że wszystko skończyło się pozytywnie, jak również wierzę w to że jest masa klientów zadowolonych z tej firmy, inni muszą sami podjąć decyzje, ja już podjąłem. Temat zresztą już chyba wyczerpany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja o CW dopiero teraz usłyszałem :o nawet z ciekawości chciałem się od razu zarejestrować ale chyba system rejestracji im się wykrzaczył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie mam to samo, pytanie o imię Mickiewicza - z takich ważniejszych znam Adama, ale pisze że zła odpowiedź - nie udało mi się zarejestrować :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Może o jakiegoś innego Mickiewicza chodzi? :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.