Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

boroda

Sprzedawca na Allegro: tomlizak - UWAGA

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni Klubowicze,

Chciałem podać do waszej wiadomości i oceny pewną sytuację, która zaistniała w związku z zakupem zegarka u wyżej wymienionego sprzedawcy.

Otóż poniżej poniżej opiszę po krótce sytuację oraz załączę korespondencję.

Prosiłbym o Państwa ocenę danej sytuacji oraz radę co z tym fantem zrobić. Informacja będzie pożyteczna dla tych, którzy planują zakup u danego sprzedawcy, a może któś z was miał podobną sytuację z tym bądż innym sprzedawcą.

Możliwe ktoś prawnie oceni daną sytuację. Będę wdzięczny za odzew, gdyż pierwszy raz mi się nadarzył taki problemowy sprzedawca.

 

Wiec, 1.03.2018 zakupiłem zegarek poprzez Allegro u wspomnianego sprzedawcy. W wiadomości do sprzedawcy zaznaczyłem, że dostawa ma być na 12.03.2018. Poniżej korespondencja. Dane newralgiczne musiałem zamienić gwiazdkami.

 

2.03. Sprzedawca:

"Witam, Zgodnie z życzeniem, nadanie odbędzie się 9 marca."

 

8.03. Sprzedawca:

"Witam serdecznie,

Dziękuję za dokonanie zakupu w naszym sklepie internetowym Zegarki24h.

Zamówiony towar zostanie wysłany firmą kurierską FedEx.

Numer przesyłki: *********

Przesyłkę można śledzić na stronie: http://www.fedex.com/pl/index.html

Przesyłka powinna zostać dostarczona w następnym dniu roboczym po otrzymaniu tej wiadomości w godzinach 8:00-19:00. Jeżeli wiadomość została wysłana po godzinie 15:00, przesyłka powinna zostać doręczona w ciągu dwóch dni roboczych. Jeżeli wiadomość została wysłana w piątek, przesyłka powinna zostać doręczona w poniedziałek. W przypadku, gdy wiadomość została wysłana w sobotę lub niedzielę, przesyłka powinna zostać doręczona we wtorek.

Kurier nie ma obowiązku wcześniejszego dzwonienia przed doręczeniem. Nie mniej jednak kurier w większości przypadkach kontaktuje się z Klientem w celu sprecyzowania warunków dostawy.

W załączniku znajdą Państwo: warunki gwarancji, zwrotu i wymiany towaru oraz wzór odstąpienia od umowy kupna sprzedaży na odległość.

Dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną znajdą Państwo wewnątrz kartonu zabezpieczającego przesyłkę..

W przypadku dodatkowych pytań, pozostaję do dyspozycji."

 

12.03 (Dzień, kiedy miała być dostarczona przesyłka)

Ja, Kupujący:

"Witam,

Nie znajduje mi numeru przesyłki."
Sprzedawca:
"Szanowny Panie,

Paczka na sortowni w Wałbrzychu. Paczkę system odnajduje.

 

Historia podróży

Data / czas

Aktywność

Lokalizacja

08-03-2018 16:56

Przesyłka przygotowana przez nadawcę do odbioru przez kuriera FedEx.

WAŁBRZYCH

 

Fakty dotyczące przesyłki

 

Numer przesyłki

*************

Numer referencyjny

********

Nadanie z

POLANICA-ZDRÓJ

Doręczenie do

WARSZAWA

Data wysyłki

08-03-2018 16:56

Data doręczenia

 

Waga

1,00 kg.

Ilość części łącznie

1

Wymiary

0 x 0 x 0

 

"

cleardot.gif

Kupujący:

"Dziękuję za informację, ale miała być dziś u mnie!

Proszę o informację do FedEx i niech się ze mną skontaktują dziś.
Potrzebuję wiedzieć kiedy zostanie dostarczona.
Pozdrawiam "
13.03. 
Sprzedawca:

"Witam,

Paczka w regulaminowym terminie zmierza do Pana. Dzisiaj jest doręczenie:

 

13-03-2018 07:14

Przesyłka wydana do doręczenia kurierowi FedEx.

WARSZAWA

13-03-2018 01:09

Przesyłka w oddziale FedEx.

WARSZAWA

13-03-2018 01:09

Przesyłka w oddziale FedEx.

WARSZAWA

12-03-2018 16:52

Przesyłka w oddziale FedEx.

WAŁBRZYCH

12-03-2018 16:35

Przesyłka w oddziale FedEx.

WAŁBRZYCH

12-03-2018 14:10

Kurier odebrał przesyłkę od nadawcy.

WAŁBRZYCH

08-03-2018 16:56

Przesyłka przygotowana przez nadawcę do odbioru przez kuriera FedEx.

WAŁBRZYCH

"

 

(Kontaktu do firmy kurierskiej nie otrzymałem!)

 

Kupujący:

"Proszę Pana miała być wczoraj. Jaki termin regulaminowy? To jest niepoważne. Ja musiałem specjalnie zostać by odebrać paczkę. Oczekuję zwrotu części kwoty zapłaconej."

(Brak odpowiedzi od Sprzedawcy)

 

16.03 Kupujący:

"Proszę o informację na temat możliwego zadośćuczynienia w danej sytuacji."

 

19.03 

Sprzedający:

"Szanowny Panie,

Nadanie paczki z naszego magazynu odbyło się w regulaminowym czasie. Spedytor również się wywiązał ze swojej umowy. Piszemy w treści maila z numerem listu przewozowego, iż przesyłka POWINNA być dostarczona na następny dzień roboczy…i świadczą o tym statystyki, bo 98% przesyłek tak właśnie dochodzi do Klientów. Jednakże wypadki losowe również mają wpływ na terminowość doręczeń i nie mamy na nie wpływu.

W obecnej sytuacji, możemy Panu jedynie zaoferować 5% rabatu na kolejny zakupu. Prosimy o wcześniejszy kontakt przed zamówieniem."

Kupujący:

"To mnie zupełnie nie satysfakcjonuje. Będę zmuszony wystawić negatywną ocenę.

Pozdrawiam"
 
20.03 Kupujący:
"Mieliście Państwo wystarczająco czasu by to odpowiednio skoordynować. Zakup dokonano 1 marca. Dostawa miała być na 12 - całe 11 dni by dobrze zaplanować wysyłkę! Jeżeli klient zamawia na 12 to znaczy że chce to otrzymać 12, nie 13 i nie żaden inny dzień. Czy Państwo to rozumieją? Nie wydarzyło się żadne zdarzenie losowe przecież, było kupę czasu!"
 
21.03
Sprzedający:
"Pana ostatnie wiadomości zostały poddane analizie przez naszego prawnika. Noszą one charakter szantażu, zastraszana i próby manipulacji. Swoimi wypowiedziami chce pan wpłynąć na naszą decyzje. Kodeks karny , artykuł 191 zabrania takich działań.

Jako, iż czujemy się wciąż zastraszani, całą korespondencje przesłaliśmy do dalszych analiz jak i równolegle napisaliśmy do Allegro (Pani ***** nasz opiekun klientów kluczowych) w celu zakomunikowania całego zajścia.

Ponadto informuję, iż złożyliśmy skargę do Komisji Europejskiej . Numer skargi 2018/****. Kopia w załączniku." 
Kupujący:
"No to teraz ja to przekaże do swojego prawnika, jak również wrzucę to by przyszli klienci mieli pojęcie z kim mają sprawę. Bo to już przesadziliście!
W życiu do Państwa teraz nie wrócę i odradzę wszystkim znajomym, również z KMZiZ."
 
30.03 Sprzedający: (Po wystawianiu przeze mnie negatywnego komentarza na Allegro, szczegóły w podalszych mailach)
"Wystawił pan negatywny komentarz na portalu Allegro.

Pana wypowiedź została wielokrotnie przeanalizowana. Podjęliśmy wewnętrznie decyzje, iż godzi ona w dobre imię naszej prowadzonej działalności, uwłaszcza nienagannej reputacji oraz szerzy nieprawdę. Ponadto nasza firma została przez Pana zaszantażowana i zastraszona, co jest karane z kodeksu karnego.

Artykuł 191 kodeksu karnego

Ponadto uważamy, iż z premedytacją wystawił nam Pan bezpodstawnie negatywny komentarz na portalu Allegro.

Już o tym fakcie poinformowaliśmy portal Allegro. Wnioskujemy również o zawieszenie pana konta i możliwość robienia zakupów na tym portalu.

Będziemy walczyć o dobre imię naszej firmy w sądzie, dlatego też w tym temacie współpracować będziemy z naszą zaprzyjaźnioną kancelarią *****, bezpośrednim reprezentantem naszego podmiotu jest Pan *****, który będzie się z panem kontaktował w niniejszej sprawie.

Osobnym mailem jak już będzie gotowe, wyślemy do pana przedsądowe wezwanie do usunięcia komentarza.

Na pewno jesteśmy w kontakcie."

"WEZWANIE DO USUNIĘCIA SKUTKÓW NARUSZENIA DÓBR OSOBISTYCH W dniu 30 marca 2018 r. umieścił Pan negatywny komentarz na portalu Allegro.pl o następującej treści: „Sprzedawca nie wywiązał się z dostawy w umówionym terminie mimo że miał prawie 2 tygodnie by odpowiednio zorganizować transport kurierski. Na moje pretensje, pytanie o zadośćuczynienie i informacje, że sytuacja skutkuje negatywnym komentarzem, odpowiedział, że to "szantaż", "kierują sprawę do prawnika i Komisji Europejskiej". Proszę bardzo, taka "nieszczęsna" firma przestraszona złym klientem. Żenada! To raczej ja powinienem odebrać te groźby jako próba wymuszenia pozytywnego komentarza!Odradzam” Informuję, że treść komentarza jest niezgodna z rzeczywistym stanem faktycznym, bezpodstawna, a w szczególności godzi w dobre imię oraz reputację prowadzonego przeze mnie przedsiębiorstwa. W związku z tym Pana działanie wypełnia znamiona deliktu w postaci naruszenia dóbr osobistych, w tym dobrego imienia, o których mowa w art. 23 kodeksu cywilnego. W związku z powyższym na podstawie art. 24 § 1 k.c. żądam usunięcia powyższego komentarza z portalu Allegro.pl w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego pisma, pod rygorem skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego (właściwość miejscowa sądu: Sąd Okręgowy w Świdnicy). Informuję, że w przypadku sporu sądowego na Panu jako pozwanym będzie ciążył obowiązek wykazania prawdziwości zamieszczonego komentarza z uwagi na domniemanie bezprawności naruszenia cudzych dóbr osobistych (wyrok Sądu Apelacyjnego w Warszawie z dnia 24.05.2016 r., sygn. akt VI ACa 656/15). Oświadczam również, że umieszczenie przez Pana negatywnego komentarza sprzecznego z prawdą ma istotny wpływ na wynik sprzedaży w moim przedsiębiorstwie. W przypadku, gdy nie zastosuje się Pan do niniejszego wezwania wystąpię także z 2 powództwem o naprawienie szkody powstałej na skutek spadku przychodów przedsiębiorstwa spowodowanego Pana komentarzem w wysokości różnicy pomiędzy zyskiem osiągniętym w okresach rozliczeniowych poprzedzających datę wystawienia komentarza z zyskami osiąganymi po tej dacie (vide: art. 361 § 2 k.c.). W przypadku sporu sądowego będzie Pan także zobowiązany do zwrotu kosztów procesu w kwocie nie niższej niż 1 300 zł (600 zł – opłata od pozwu oraz 720 zł – koszty zastępstwa adwokackiego) oraz zwrotu kosztów dochodzenia odszkodowania (uzależnionych od wysokości poniesionej szkody)."

 

(Przekazałem korespondencję Allegro. Czekam na informację od nich.)

 

31.03 Kupujący:

"Szanowny Panie,

Skoro Pan nie rozumie, to wytłumaczę. Wystawienie komentarza jest prawem konsumenta i jego subiektywną oceną. Podałem w komentarzu tylko prawdziwe informacje! Pan odpowiedział na niego w przewidzianej formie, ale widzę, że Panu tego jest mało i to właśnie Pan wdaje się do szantażu w celu wymuszenia na mnie usunięcia mojego komentarza. Mało tego, wdaje się Pan do brudnych zagrywek. To co Pan określił "szantażem" było tylko sumiennym informowaniem Pana o tym jaki będzie wynik aroganckiego stosunku do mnie jako konsumenta. Wiedział Pan dokładnie o wskazanym przeze mnie terminie dostawy i ten termin nie został dotrzymany. Z tego względu musiałem ponieść koszty i przełożyć wyjazd. Ale okazało się że ma Pan to gdzieś. Zaproponował mi Pan śmieszne 5% zniżki na przyszły zakup. Sorry, ale to jest niepoważne. 
W związku z obecną sytuacją nabieram podejrzeń, że to nie pierwszy raz kiedy Pana firma traktuje konsumenta w tak skandaliczny i niedopuszczalny sposób. Szczucie sądem i liczenie na to że konsument ma się przestraszyć potencjalnych kosztów jest działaniem niegodnym. Mało tego, mam obawy, że tak spora ilość pozytywnych komentarzy może być związana z wymuszaniem, tak jak w moim przypadku. W takiej sytuacji jestem nawet zobowiązany by nagłośnić tą sprawę.
W związku z moją obawą że to jest notoryczne Pana działanie co do "niewygodnych" klientów, to jestem zmuszony do zakomunikowania danej sytuacji na forum Klubu Miłośników Zegarów i Zegarków by dowiedzieć czy podobne sytuacje z Pana firmą mieli inni klubowicze, jak również zaangażować prawników klubowych. Chodzi tu teraz już nie tylko o moje bezpieczne zakupy, ale i innych konsumentów, którzy mogą być mniej odporni na tego typu manipulacje z Pana strony. Skoro mało tego, że nie mogę otrzymać swój zakup na czas, to jeszcze dostaje pogróżki od sprzedawcy. To już zupełny absurd. Jednak mieszkamy w państwie prawa i żadna firma nie ma prawa traktować tak konsumenta.
Chciałbym poinformować, że jeżeli będzie Pan kontynuował swoje pogróżki, szantaż, zmuszanie mnie do usunięcia komentarza, jak również będzie chciał Pan wejść w drogą sądową to również ze swojej strony zaangażuje prawnika  i będę żądał przeprosin oraz odszkodowania za naruszenie moich dóbr osobistych.
Pozdrawiam i Wesołych Świąt!"
 
Czy Państwa zdaniem Sprzedający jest poważny by takie coś do mnie wypisywać?
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie jest zdanie na ten temat innych ale moje jest takie:

 

Oby nigdy nie przytrafił mi się taki kupujący !!!! Gdzie to i w jakim regulaminie jest że sprzedający ma Ci dostarczyć przesyłkę w danym dniu? Oczywiście może próbować wstrzelić się z dostawą ale od momentu nadania nie ma wpływu na to co się dzieje z paczką przecież to nie on robi dostawę tylko kurier.

Domaganie się zadośćuczynienia w postaci zwrotu pieniędzy za niedostarczenie konkretnego dnia to jakiś żart chyba !!!!  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość qhen

Jakies to wszystko dziwne. dostawa na 12ego? Dużo kupuje i czasen cos sprzedam ale zeby trafic z przesyłką na konkretny dzień to troche lipa.Nieraz paczka jest na drugi dzień a nieraz za 3 dni. a niby razem wysłane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za ocenę mnie, jako Kupującego. Z tym nie zgodzę się z takim zdaniem. Jeżeli Sprzedawca nie ma pewności, że towar dostarczy na czas to powinien o tym od razu sumiennie poinformować! Jako kupujący mam prawo do podania terminu, sprzedawca (moim zdaniem) ma się do nich, albo dostosować, albo poinformować, że nie daje gwarancji dostawy tego dnia. Takiej informacji nie było. Mało tego, w korespondencji jest informacja od niego co do procedury dostawy. Z niej wynika, że dostawa miała na czas (czyli maks. 2 dni). Nie dostałem także kontaktu do firmy kurierskiej, by wyjaśnić skąd opóźnienie w dostawie.

 

Nie wiem jakie jest zdanie na ten temat innych ale moje jest takie:

 

Oby nigdy nie przytrafił mi się taki kupujący !!!! Gdzie to i w jakim regulaminie jest że sprzedający ma Ci dostarczyć przesyłkę w danym dniu? Oczywiście może próbować wstrzelić się z dostawą ale od momentu nadania nie ma wpływu na to co się dzieje z paczką przecież to nie on robi dostawę tylko kurier.

Domaganie się zadośćuczynienia w postaci zwrotu pieniędzy za niedostarczenie konkretnego dnia to jakiś żart chyba !!!!  

 

Jakies to wszystko dziwne. dostawa na 12ego? Dużo kupuje i czasen cos sprzedam ale zeby trafic z przesyłką na konkretny dzień to troche lipa.Nieraz paczka jest na drugi dzień a nieraz za 3 dni. a niby razem wysłane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Całe zamieszanie wynika z tego, że kurier zamówiony 08.03 o godz. 16:56 (czwartek) nie odebrał przesyłki w piątek... Żądanie dostawy danego dnia to moim zdaniem przesada. Pewnie sprzedający mógł zamówić kuriera np. w środę albo w czwartek rano, ale wtedy może się okazać, że przesyłka dotrze w piątek...

 

Co do radosnej twórczości o "własnych prawnikach" (teraz każdy ma "swojego prawnika" a z tego co pamiętam badania mówią, że tego typu kontakty z prawnikami miało tylko kilkanaście procent społeczeństwa) było ostatnio kilka takich przypadków opisanych np.

https://bezprawnik.pl/sad-za-komentarz-na-allegro/

https://bezprawnik.pl/komentarz-na-allegro/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie generalnie absurdem jest, że Sprzedawca mi grozi sądem i kosztami sądowymi za negatywny komentarz na Allegro. Jakaś abstrakcja!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony nie powinieneś mieć pretensji o ten jeden dzień, z drugiej strony zachowanie sprzedawcy jest nieodpowiednie...

 

Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trafił swój na swego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem Sprzedawca nie poinformował firmę kurierską, że Kupujący potrzebuje towaru na 12go. Albo olał moją informację, albo zapomniał. W żaden sposób się jednak nie ustosunkował się do tego.

 

 

Całe zamieszanie wynika z tego, że kurier zamówiony 08.03 o godz. 16:56 (czwartek) nie odebrał przesyłki w piątek... Żądanie dostawy danego dnia to moim zdaniem przesada. Pewnie sprzedający mógł zamówić kuriera np. w środę albo w czwartek rano, ale wtedy może się okazać, że przesyłka dotrze w piątek...

 

Co do radosnej twórczości o "własnych prawnikach" (teraz każdy ma "swojego prawnika" a z tego co pamiętam badania mówią, że tego typu kontakty z prawnikami miało tylko kilkanaście procent społeczeństwa) było ostatnio kilka takich przypadków opisanych np.

https://bezprawnik.pl/sad-za-komentarz-na-allegro/

https://bezprawnik.pl/komentarz-na-allegro/

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony nie powinieneś mieć pretensji o ten jeden dzień, z drugiej strony zachowanie sprzedawcy jest nieodpowiednie...

 

Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka

Czy ja wiem czy nieodpowiednie? Każdy negatywny komentarz to spadek sprzedaży - czasem przez jakiś czas innym razem snuje się długo zależy jak wystawiony i jak opisany no i najważniejsze czy słusznie - w tym przypadku uważam że nie słusznie ponieważ dołożył wszelkich starań aby ta paczka jednak doszła a że nawalił jeśli tak można powiedzieć kurier bo przywiózł dzień później to nie jest powód do wymuszania na sprzedającym zadość uczynienia w postaci zwrotu części kasy albo negatyw (czy to aby nie szantaż) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego to nic osobistego ale przeginasz. Tak naprawdę to jesteś upierdliwy jak nie wiem co taka prawda. Zegarek kupiłeś. Został ci wysłany to nie wina sprzedającego ze firma kurierska dostarczyła go dzień później niż ty sobie to wymyśliłeś. Gdybys był w miarę ogarnięty to sam byś sobie zorganizował telefon do kuriera.

Pozdro 600


O i T 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy twoim zdaniem, Sprzedawca nie powinien mnie informować za wcześnie, że nie daje gwarancji dostawy na konkretny dzień? Moim zdaniem jest zobowiązany, bo płacę za całość usługi również transport. I wymagam by była odpowiednio zorganizowana. Jak na mnie, to jeżeli nie informuje to znaczy że jest pewien że będzie na czas!

 

Z jednej strony nie powinieneś mieć pretensji o ten jeden dzień, z drugiej strony zachowanie sprzedawcy jest nieodpowiednie...

Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy są w ogóle jakieś firmy kurierskie z tzw. Gwarancją dostawy na dzień czy godzinę?? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skąd pewność, że dołożył starań? Moim zdaniem, to jeżeli firma kurierska dostaje konkretną informację co do terminu, to odpowiednio organizuje dostawę. Jeżeli kurier nawalił, to Sprzedawca powinien mnie przekierować do firmy kurierskiej w sprawie roszczeń. Nic nie wymuszałem, tylko poinformowałem. Wymuszanie, to kiedy Sprzedawca grozi mi sądem i kosztami sądowymi. Czy ja nie mam prawa wystawić subiektywny komentarz/ocenę sprzedaży? Przecież na Allegro jest coś takiego jak "odpowiedź na komentarz/ocenę", to wystarczające by udowodnić swoje racje. Jeżeli natomiast żąda ode mnie usunięcia, to znaczy że nie jest ich pewien!

 

Czy ja wiem czy nieodpowiednie? Każdy negatywny komentarz to spadek sprzedaży - czasem przez jakiś czas innym razem snuje się długo zależy jak wystawiony i jak opisany no i najważniejsze czy słusznie - w tym przypadku uważam że nie słusznie ponieważ dołożył wszelkich starań aby ta paczka jednak doszła a że nawalił jeśli tak można powiedzieć kurier bo przywiózł dzień później to nie jest powód do wymuszania na sprzedającym zadość uczynienia w postaci zwrotu części kasy albo negatyw (czy to aby nie szantaż) ?


Oczywiście że tak! Przecież dostarczają też ważne dokumenty, umowy, kontrakty itp. - sytuacje kiedy ważny jest termin dostawy.

 

Czy są w ogóle jakieś firmy kurierskie z tzw. Gwarancją dostawy na dzień czy godzinę?? 


Nie chodzi o telefon do kuriera, tylko z firmą kurierską by wyjaśnić zwłokę. W takich firmach jest opiekun dla konkretnych firm i on się zajmuje relacjami z nimi.

 

Kolego to nic osobistego ale przeginasz. Tak naprawdę to jesteś upierdliwy jak nie wiem co taka prawda. Zegarek kupiłeś. Został ci wysłany to nie wina sprzedającego ze firma kurierska dostarczyła go dzień później niż ty sobie to wymyśliłeś. Gdybys był w miarę ogarnięty to sam byś sobie zorganizował telefon do kuriera.
Pozdro 600


Nie chodzi, że miałem taką zachciankę na 12go. Chodzi o to że mam częste podróże zagraniczne i muszę sobie to dokładnie zaplanować. Z powodu tej sytuacji musiałem w ostatniej chwili przesunąć wyjazd i ponieść niezłe koszty tego!

 

Kolego to nic osobistego ale przeginasz. Tak naprawdę to jesteś upierdliwy jak nie wiem co taka prawda. Zegarek kupiłeś. Został ci wysłany to nie wina sprzedającego ze firma kurierska dostarczyła go dzień później niż ty sobie to wymyśliłeś. Gdybys był w miarę ogarnięty to sam byś sobie zorganizował telefon do kuriera.
Pozdro 600


Cenię opinię, również negatywne, ale jakoś liczyłem na więcej wsparcia ;(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Skąd pewność, że dołożył starań?

 

No choćby tutaj że po zakupie nie postąpił automatycznie wysyłając od razu towar tylko zadał sobie trud, poświęcił czas aby jednak skoordynować dostawę na dany dzień - to kurier nie dostarczył na czas ale pewnie w ustawowym sobie terminie - warto pamiętać że dostawa przez pół Polski to nie mail którego można wysłać o konkretnej godzinie, to złożony proces i długa droga, zła pogoda, korki, wypadki, duża ilość dostaw itd... warto czasem podejść do sprawy po ludzku ze zrozumieniem a nie tylko roszczeniowo 

To tyle od mnie                                                               

 

 

 

 

 

                                         WESOŁYCH ŚWIĄT  :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W standardowych przesyłkach nie ma czegoś takiego jak gwarancja dostawy danego dnia. Ze strony sprzedającego można próbować tak dostosować termin wysyłki, żeby się udało. Ale udać się nie musi (przesyłka może dotrzeć za wcześnie albo za późno). Jeśli tylko danego dnia możesz odebrać przesyłkę to zwyczajnie zamawia się do rodziny, kolegi, sąsiada itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem Sprzedawca wywiązał się nie w 100%,a W 200% pełen szacunek dla sprzedającego,a co takiego kupił?boroda,pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za gwarancję dostawy w jakims ściśle określonyn terminie/ do godziny firmy kurierskie pobierają dodatkowe opłaty.

Ale w praktyce jeśli spóźnia się z dostarczeniem ( np ważnej oferty na przetarg) to dostaniesz...zwrot kosztów przesyłki.

 

Rozumiem Twoja złośc Kolego ale w dzisiejszych czasach liczenie, że kurier coś dostarczy na czas (i w całości) to dla mnie coraz mniej prawdopodobne.

 

Zrezygnuj z zakupu, oddaj towar, napisz negatywa. To będzie wg mnie zachowanie dżentelmena nacechowane godnością Ciebie jako konsumenta. Masz takie prawo i skorzystaj z niego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko. Ja to z moim negatywnym komentarzem podszedłem roszczeniowo, a grożenie sądem, wymaganie usunięcia komentarza i min. 1700 zł kosztów procesu to wcale nie roszczeniowo! :) Również Wesołych!

 

No choćby tutaj że po zakupie nie postąpił automatycznie wysyłając od razu towar tylko zadał sobie trud, poświęcił czas aby jednak skoordynować dostawę na dany dzień - to kurier nie dostarczył na czas ale pewnie w ustawowym sobie terminie - warto pamiętać że dostawa przez pół Polski to nie mail którego można wysłać o konkretnej godzinie, to złożony proces i długa droga, zła pogoda, korki, wypadki, duża ilość dostaw itd... warto czasem podejść do sprawy po ludzku ze zrozumieniem a nie tylko roszczeniowo 


To tyle od mnie                                                               

 

 

 

 

 

                                         WESOŁYCH ŚWIĄT  :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robić poważnej i solidnej firmie tomlizak(sprawdziłem) awanturę i domagać się zwrotu części pieniedzy za zegarek Seiko o wartości 419zł no to jest chyba jakiś żart i kpina nie wspomnę o żenadzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie nie czasy są problemem, a podejście. "Nieważne, klient poczeka!","Usuń komentarz albo sąd" itd. Warto jednak dążyć do pewnych wysokich standardów obsługi - ja płacę na czas, to też wymagam. Minimalna informacja od Sprzedawcy była wskazana - tego nie zrobił! Wystarczyłoby dodać: "Uprzejmie informuję że nie mamy 100% gwarancji dostawy na 12.03, ale dołożymy wszelkich starań". To by był odpowiedni poziom serwisu. Mnie w tej sytuacji olano.

 

Za gwarancję dostawy w jakims ściśle określonyn terminie/ do godziny firmy kurierskie pobierają dodatkowe opłaty.
Ale w praktyce jeśli spóźnia się z dostarczeniem ( np ważnej oferty na przetarg) to dostaniesz...zwrot kosztów przesyłki.

 

Rozumiem Twoja złośc Kolego ale w dzisiejszych czasach liczenie, że kurier coś dostarczy na czas (i w całości) to dla mnie coraz mniej prawdopodobne.

 

Zrezygnuj z zakupu, oddaj towar, napisz negatywa. To będzie wg mnie zachowanie dżentelmena nacechowane godnością Ciebie jako konsumenta. Masz takie prawo i skorzystaj z niego.

 

Poważna firma nie wdaje się w tego typu szantaż, ty zachowuje się z godnością (nie chodzi to o zwrot pieniędzy, tylko o traktowanie)!

 

Robić poważnej firmie awanturę i domagać się zwrotu części pieniedzy za zegarek Seiko o wartości 419zł no to jest chyba jakiś żart i kpina nie wspomnę o żenadzie.

 


Czy nikt z was nie uważa że Sprzedawca ma obowiązek informować o ewentualnej możliwości niedotrzymania terminu? Albo przynajmniej przeprosić, a nie straszyć prawnikami, sądami i coś ode mnie żądać?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy w ofercie była gwarancja dostawy na konkretny dzień? Jeśli nie, to z jakiego powodu masz pretensje, a tym bardziej wystawiasz negatywa? W całej transakcji liczą się warunki aukcji/oferty. Dostarczenie towaru na dany dzień było raczej dobrą wolą sprzedawcy, a nie obowiązkiem. Tym bardziej, że w całym procesie sporo zależało od podmiotu trzeciego (kuriera).


TikTak TikTak - tylko 2 kalorie ;-)

MARIANEK :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Negatywa wystawiłem dopiero po groźbach Sprzedawcy. Warunki dostawy kurierskiej to: 1-2 dni (nie spełniono!) Wnioskując z twojej wypowiedzi, to Sprzedawca może dostarczyć towar kiedy mu się zechce?

A czy w ofercie była gwarancja dostawy na konkretny dzień? Jeśli nie, to z jakiego powodu masz pretensje, a tym bardziej wystawiasz negatywa? W całej transakcji liczą się warunki aukcji/oferty. Dostarczenie towaru na dany dzień było raczej dobrą wolą sprzedawcy, a nie obowiązkiem. Tym bardIziej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Towar ma być dostarczony na warunkach określonych w ofercie. Jeśli było 1-2 dni, to tak powino być. Jednak to Ty życzyłeś sobie zmiany tych warunków (w mojej ocenie były to wzajemne uprzejmościowe uzgodnienia, wychodzące poza warunki aukcji).

Tak, mogłeś mieć o to pretensje, jednak nie powinieneś "straszyć" wystawieniem negatywa, ponieważ podstawowe warunki aukcji zostały spełnione (co najwyżej obniżenie oceny)


TikTak TikTak - tylko 2 kalorie ;-)

MARIANEK :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przypominam zakup był 1.03, dostawa miała być 12.03. Maila o wysyłce dostałem 8.03 - wtedy była przygotowana. Dalej już kompletnie nie rozumiem co poszło nie tak, że dotarła aż 13.03. Nie chodziło o żadne uprzejmości - po to kupowałem z takim wyprzedzeniem by Sprzedawca miał czas by to odpowiednio zorganizować. Tego nie zrobił! Pisałem wcześnie o obniżenie ceny - olał! Obudził się jak poinformowałem, że w związku z niezadowoleniem wystawię negatywa. Kompletnie nie rozumiem też reakcji Sprzedawcy na informację o negtywnym komentarzu, gdyż miał relację 3200 pozytywów do 6 negatywów. Wtedy nabrałem podejrzeń, że nie jest to pierwszy wypadek wymuszania pozytywa (czy wymuszania usuwania komentarza) z jego strony,

 

Towar ma być dostarczony na warunkach określonych w ofercie. Jeśli było 1-2 dni, to tak powino być. Jednak to Ty życzyłeś sobie zmiany tych warunków (w mojej ocenie były to wzajemne uprzejmościowe uzgodnienia, wychodzące poza warunki aukcji).
Tak, mogłeś mieć o to pretensje, jednak nie powinieneś "straszyć" wystawieniem negatywa, ponieważ podstawowe warunki aukcji zostały spełnione (co najwyżej obniżenie oceny)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Pyjter86
      Czy ktoś kiedyś kupował na stronie  https://www.zegarki24h.pl/ ??
      Jak wrażenia??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.