Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
zordonpl

Witam, potrzebuję porady

Recommended Posts

Witam serdecznie,

Posiadam dwa zegary wahadłowe, obydwa na chodzie, wiem że były kilka/kilkanaście lat temu poddawane restauracji.

Podzielicie się może wiedzą na temat tych urządzeń? Czy są to coś warte eksponaty czy standardowe masówki?

Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc z góry, nie znam się na temacie a przeglądając forum zauważyłem wielu pasjonatów.

Załączam zdjęcia poniżej

post-108271-0-00561800-1548334517_thumb.jpg

post-108271-0-17033400-1548334521_thumb.jpg

post-108271-0-17182400-1548334525_thumb.jpg

post-108271-0-73058200-1548334529_thumb.jpg

post-108271-0-82973300-1548334533_thumb.jpg

post-108271-0-44685500-1548334537_thumb.jpg

post-108271-0-61807400-1548334541_thumb.jpg

post-108271-0-78768600-1548334546_thumb.jpg

post-108271-0-56175600-1548334551_thumb.jpg

post-108271-0-09575800-1548334555_thumb.jpg

Są to tanie zegary z masowej produkcji. Pierwszy wyprodukowano dla, nazwijmy to "sieci handlowej", sprzedającej zegary różnych producentów głównie na rynki wschodnie. Powstał na przełomie XIX wieku. Drugi to typowy niemiecki wyrób z okresu międzywojennego. Brak dobrych zdjęć mechanizmów, gongów uniemożliwia określenie producentów.

Pozdrawiam

Piotr

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Akubadzia