Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Win Lockwood

Fani motoryzacji - od youngtimerow po klasyki

Recommended Posts

Ja mam trochę młodsze rodzeństwo, mianowicie V50 T5. Pod maską R5 z turbo :D Mój co prawda w tym roku kończy dopiero 14 lat, ale w moich rękach jest od 10 i już pewnie dożywocie ma. Rudej nie ma nigdzie, praktycznie nic nie grymasi, tylko lać, jeździć i się cieszyć. Coraz bardziej dojrzewam do tego, że za lat parę chciałbym go wypieścić żeby wyglądał jak nowy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja przerobiłem niemal całą kanciastą generację: 940, 850 i na koniec S90 3.0. Gdyby nie to, że do pracy potrzebuję wozu terenowego, dalej jeździłbym którymś z samochodów z Goeteborga. Niestety nie mam gdzie trzymać dwóch dużych samochodów, chociaż ciągle sobie powtarzam, że jak już wzbogacę się na krzywdzie ludu, to kupię sobie znowu S90 albo 960, dla samej przyjemności jeżdżenia jak ludzie cywilizowani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo 850 dobry wóz, miał też swoją wersję wyścigową  BTCC.

post-95072-0-10394800-1549625198.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

(...) chociaż ciągle sobie powtarzam, że jak już wzbogacę się na krzywdzie ludu, to kupię sobie znowu S90 albo 960, dla samej przyjemności jeżdżenia jak ludzie cywilizowani.

 

Jesteś komornikiem? ;)


LOGO12 (Kopiowanie).png  KMZiZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niee, ale przecież obowiązuje pogląd, ze każde wzbogacenie się jest na krzywdzie ludu... Jakie miałem jazdy na pewnym portalu dyskusyjnym, gdy wyszło na jakimś pobocznym wątku hobbystycznym, że mam Rendża... Było od tych, no, beneficjentów okrągłego stołu, zwolenników III RP, zdemaskowano mnie jako liberalnego krwiopijcę. A ja go kupiłem za 10 tysięcy i odremontowałem, i jeśli krytycy mojego wynoszenia się ponad prosty lud jeździli nawet zwykłą dacią, to i tak byli trzy razy bogatsi ode mnie. O jeźdźcach passatów nie wspomnę.


Prawdę mówiąc, mój system hifi jest pięć razy droższy od tego wozu, ale o tym juz nie musieli wiedzieć, nie? :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 A jaki motor w tym P38A ?


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niee, ale przecież obowiązuje pogląd, ze każde wzbogacenie się jest na krzywdzie ludu... Jakie miałem jazdy na pewnym portalu dyskusyjnym, gdy wyszło na jakimś pobocznym wątku hobbystycznym, że mam Rendża... Było od tych, no, beneficjentów okrągłego stołu, zwolenników III RP, zdemaskowano mnie jako liberalnego krwiopijcę. A ja go kupiłem za 10 tysięcy i odremontowałem, i jeśli krytycy mojego wynoszenia się ponad prosty lud jeździli nawet zwykłą dacią, to i tak byli trzy razy bogatsi ode mnie. O jeźdźcach passatów nie wspomnę.

Prawdę mówiąc, mój system hifi jest pięć razy droższy od tego wozu, ale o tym juz nie musieli wiedzieć, nie? :-)

 

Heh, czasem się dziwię, że ludziom chce się wymyślać takie rzeczy... :huh:

 

 A jaki motor w tym P38A ?

 

Skoro Kolega dla niektórych jest "liberalnym krwiopijcą" to zapewne 4,6 :D

Edited by Walter_87

LOGO12 (Kopiowanie).png  KMZiZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro jego topowy seryjny silnik miał coś ponad 250 koni...

No t5 volvo, które ja mam ma 220 kuniow i 320nm przy 1500 obrotów. Ford ładował je do Focusow kręcąc nawet na ponad 300 w serii. A te silniki dodatkowo są pancerne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie. Znajoma ostatnio dostała samochód zastępczy: S. Octavia kombi, duże bydlę. Silnik 1000 ccm, benzyna. Żre oczywiście tyle paliwa, co dwulitrowa benzyna (bo wysilony jak cholera), wypali sie szybko jak człon rakiety Wostok, ale za to samochód ledwo ciągnie. Absurd downsizingu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I już krytyka na starcie, jak widać po bazarku też szukam możliwości zapoznania osób o podobnych zainteresowaniach... Także pozazegarkowych.

 

Aktualnie na tapecie mam projekt renowacji R129 5.0 AMG z 91 roku, więc jeśli ktoś z Warszawy i okolic ma doświadczenie w rewitalizacji takich aut z chęcią porozmawiam na ten temat i wymienię uwagi.

To będzie AMG pakiet, bo silnik powinien być chyba 5.5l ?                                   


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

I nigdy nim nie będzie, bo pójdzie na złom zanim się zestarzeje.

Eldorado dla producenta, bo silnik do samochodu będzie wymagał wymiany. Czyli sprzeda go dwa razy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

R129 AMG był 5.5 ale od 1999 roku...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

R129  AMG 5.5  jest rzadko spotykany,  popularniejsze byly 5.0 V8 i 6.0 V12.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawy temat ,ale jakoś ucichło.

Ja ogólnie lubię "starsza" motoryzacje (szczególnie BMW ) ,aktualnie posiadam E24 ,E31 ,E38 ,mam też ostatni wypust maluszka i Multiple :).

P's jak znacie jakiś DOBRYCH magików od BMW ,to proszę o informację.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakt jak kolega wyzej napisał - była 550 w r129 ostatnio nawet miałem szanse tym pojeździć - tylko tak jak to w r129 - AMG to pare dodatkow - silnik zwykly mercedesowski - dopiero w r230 pojawiły się silniki składane przez AMG.

U mnie rozpoczął się powoli proces odnowy:

-oddane felgi do renowacji

-podstawowa mechanika - kupa drobnych spraw wyszła niestety

-musze znaleźć magika od skrzyń i przekładni wspomagania

-lakiernik i wszycie nowych szybek w soft top dogadane

 

 

a e28 i e31 - to powód do dumy - piękne auta!

 

Mój ma wyglądać tak po renowacji;)

 

10425002.jpg

 

tylko kolor nie wygląda na żywo na taki czarny - wpada delikatnie w grafit

Edited by Win Lockwood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakt jak kolega wyzej napisał - była 550 w r129 ostatnio nawet miałem szanse tym pojeździć - tylko tak jak to w r129 - AMG to pare dodatkow - silnik zwykly mercedesowski - dopiero w r230 pojawiły się silniki składane przez AMG.

U mnie rozpoczął się powoli proces odnowy:

-oddane felgi do renowacji

-podstawowa mechanika - kupa drobnych spraw wyszła niestety

-musze znaleźć magika od skrzyń i przekładni wspomagania

-lakiernik i wszycie nowych szybek w soft top dogadane

 

 

a e28 i e31 - to powód do dumy - piękne auta!

 

Mój ma wyglądać tak po renowacji;)

 

 

 

tylko kolor nie wygląda na żywo na taki czarny - wpada delikatnie w grafit

 

Najlepszy "magik" od skrzyń jakiego znam ,to Teodor Myszkowski z Przeźmierowa pod Poznaniem.

Edited by _Kwiatek_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.