Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Win Lockwood

Fani motoryzacji - od youngtimerow po klasyki

Recommended Posts

Najlepszy "magik" od skrzyń jakiego znam ,to Teodor Myszkowski z Przeźmierowa pod Poznaniem.

Jeśli chcesz zapłacić jak za zboże to tak... Teodor robi regenerację konwerterów i z tym można do niego jechać... Ile za lakierowanie w Jaśle? 

Edited by kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chcesz zapłacić jak za zboże to tak... Teodor robi regenerację konwerterów i z tym można do niego jechać... Ile za lakierowanie w Jaśle?

Życie mnie już nauczyło ,że lepiej zapłacić raz "jak za zboże" ,niż 10 razy tanio i nie mieć problemu rozwiązanego.

Teodor jest najlepszym fachowcem od skrzyń w Wielkopolsce (o którym ja wiem).

I właśnie to największy problem.... Magicy są rozsiani po całej Polsce. Dachy w Łodzi, lakiernik w Jaśle... I tak auto zwiedzi kraj

Moje E24 "zwiedza" nie tylko kraj ,ale Europę ;).

Od kilku lat "fachowe" warsztaty poddaja się na moim "projekcie"

 

1551218611airbrush_20180601235713.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Życie mnie już nauczyło ,że lepiej zapłacić raz "jak za zboże" ,niż 10 razy tanio i nie mieć problemu rozwiązanego.

Teodor jest najlepszym fachowcem od skrzyń w Wielkopolsce (o którym ja wiem).

 

Moje E24 "zwiedza" nie tylko kraj ,ale Europę ;).

Od kilku lat "fachowe" warsztaty poddaja się na moim "projekcie"

 

A z czym nie dają sobie rady? O, bawarski ekspress ;) Gorzej, gdy płacisz jak za zboże i nadal nie chodzi... :P

Edited by kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gorzej, gdy płacisz jak za zboże i nadal nie chodzi... :P

No to już najgorsza z możliwych opcji ;).

 

 

Kiedyś wpadłem na pomysł ( po czasie wiem ,że głupi pomysł), żeby lekko "podrasować" moje E24 , kupiłem E32 5.0 V12 i przełożyli mi silnik i skrzynie z 7 do 6.

Po przekładce ( w mega nieprofesjonalnym warsztacie) okazało się ,że auto jeździ w trybie awaryjnym.

Kupiłem manualna skrzynie (z E31 ,bo to jedyny manual do tego silnika) ,kolejny warsztat zajął się moja 6 i ... po prawie dwóch latach poddał się (zrobili kawał dobrej roboty ,ale auto nadal nie działalo jak należy).

Następny warsztat (specjaliści od driftowozow ) wstawili EMU ,kombinowali ,sprawdzali (kolejne dwa lata) i ... poddali się ;) ...

Tak że na tym etapie pracę są zawieszone

Share this post


Link to post
Share on other sites

A most też przełożyli?


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

A most też przełożyli?

Nie ,wał(od e31) był przełożony i szpera dodana (od E24)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przełożenie tylnego mostu jest to  samo ?


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przełożenie tylnego mostu jest to samo ?

NIE bardzo rozumiem... o czym piszesz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jestem specem od BMW... w ogóle nie jestem specem... :unsure:

Tak sobie rozmyślam... Tylny most, ma w sobie przekładnię kątową składającą się z wałka atakującego oraz koła talerzowego. Ów wałek oraz koło talerzowe mogą mieć różną ilość zębów czyli stanowić różną przekładnię. Nie wiem jak to jest w BMW ale Mercedes wyposażał swoje auta w te same skrzynie biegów, ale w zależności od tego jaki był montowany silnik, taka była przekładnia główna w tylnym moście.  Sprawdź, bo może Twoje auto nie chce jechać, bo powinieneś mieć tylny most od 5 litrowego, a masz od słabszego. Skrzynia automatyczna z pewnością będzie wtedy głupieć. To tylko luźne rozmyślania...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drepcząc tak długo w miejscu warto rozważyć „ponowny przeszczep” czyli powrót do oryginału o ile posiadasz/można kupić ten silnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drepcząc tak długo w miejscu warto rozważyć „ponowny przeszczep” czyli powrót do oryginału o ile posiadasz/można kupić ten silnik.

 

Aktualnie szukam "kogoś" kto rozłoży V12 na części pierwsze i na nowo złoży ,później "podłączy" manualna skrzynie i EMU

Powrót do 3.5 już NIE ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualnie szukam "kogoś" kto rozłoży V12 na części pierwsze i na nowo złoży ,później "podłączy" manualna skrzynie i EMU

Powrót do 3.5 już NIE ;)

Ech, a gdyby tak pierwsze takie BMW w wersji elektrycznej... ;-) Edited by Remy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzieliscie kiedys "cygaro" z 86r bez przebiegu ?

 

 post-108764-0-20693200-1551814364_thumb.jpgpost-108764-0-81024200-1551814383_thumb.jpgpost-108764-0-70816500-1551814404_thumb.jpgpost-108764-0-86744200-1551814427_thumb.jpg

 

Mam wiecej zdjec..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie ładnie... z tego co widać na fotkach...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokazały się ostatnio kwiatki... u kolegi stoi Opel Frontera Limited z 2003 roku z przebiegiem 17.500 km...Kupiłbym, ale się średnio mieszczę we wnętrzu...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ładnie, nawet bardzo.

I wreszcie nie tylko na zewnątrz tylko całość jak należy.

No i wydechy super..

Specjalisci od renowacji maja zamowienia na kilka lat do przodu . To zaczyna byc strasznie drogie hobby , dlatego wszedlem w zegarki .

post-108764-0-08437400-1551979196_thumb.jpg

post-108764-0-72490800-1551979223_thumb.jpg

post-108764-0-41269200-1551979245_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Specjalisci od renowacji maja zamowienia na kilka lat do przodu . To zaczyna byc strasznie drogie hobby [...].

 

Nic dziwnego, jeśli wziąć pod uwagę, jakie dziadostwo obecnie się nam serwuje jako nowe samochody. Plastik i folia od kurczaka, a cena jak za "Tygrysa". I powoli człowiek zaczyna się rozglądać za wozem z lat, kiedy jeszcze nie umiano fałszować samochodów...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liczyłem kiedyś koszt sensownej renowacji klasyka z okresu PRL no to bez 50 tyś nie ma co podchodzić...

  50 tys wlozone w renowacje daloby ci wiekszy zysk niz  odsetki bankowe. Tyle , ze  w Polsce coraz drozej i dluzej sie czeka. W Szwecji ludzie pozyczaja z banku pieniadze na zakup i renowacje klasyka .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie odebrałem od klienta silnik Renault 4 do złożenia. Niestety jest w kartonach rozmontowany i ktoś go zaczął dydłać... Nie lubię tak, ale będzie śmigał jak złoto...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie odebrałem od klienta silnik Renault 4 do złożenia. Niestety jest w kartonach rozmontowany i ktoś go zaczął dydłać... Nie lubię tak, ale będzie śmigał jak złoto...

 

Renault 4 , to byly male silniki , ale rajd Paryz - Dakar pokonaly .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.