Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Alucard_bart

Zegarek męski Givenchy PA.CH.S.1.BR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dostałem w prezencie zegarek taki jak napisałem w tytule tematu, natomiast nigdzie nie mogę znaleźć ile taki zegarek może kosztować, czy jest coś w ogóle wart, dodam tylko, że jego stan jest niemalże idealny, posiadam do niego również kartę gwarancyjną, instrukcję, element do przedłużenia bransolety, jedynie brakuje pudełka, które uległo zniszczeniu. Dodaje także aktualne zdjęcie i proszę o pomoc specjalistów, gdyż sam jestem zielony w temacie :) pozdrawiam

post-109034-0-65089800-1553703828_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Na forum nie zajmujemy się wyceną zegarków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, nie jestem zainteresowany sprzedażą, po prostu ciekawi mnie czy to jest porządny zegarek, ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć informacji na jego temat, szukałem też na forum wątku dotyczącego tej marki, niestety również nie udało mi się nic znaleźć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Mi osobiście ta firma słabo kojarzy się z zegarkami. Za to kojarzy mi się z perfumami, ubraniami i galanterią. Myślę, że to po prostu kolejny przykład typowego majtkowca :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach