Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Mateiso

Zegarek do 350 - Pomocy, Pierre?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym zakupić zegarek do 350zł ( im mniej tym lepiej ^^ jestem studentem) 

Szukam zegarka kwarcowego, wolałbym na pasku niżeli bransoleta. Nie znam się za bardzo dlatego wole zapytać tutaj niż przepłacić za chińszczyznę. 

Natknąłem się na taki o to zegarek Pierre Ricaud https://zegarownia.pl/zegarek-meski-pierre-ricaud-classic-p60020-1b11qf

Czy to dobra firma? czy raczej omijać szerokim łukiem? Jeśli tak to moglibyście mi zaproponować jakieś fajne zegarki? podobne do tego który przesłałem powyżej?

Cena tak jak wspomniałem najlepiej do 350zł 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za mniejsze pieniądze kupisz dobre Casio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Casio, Seiko z linii 5, to dobre kierunki  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego Pierre Ricaud to sobie odpuść. W tym budżecie spokojnie kupisz fajne Casio, np. serii Ediffice, Beside, Lorus, Timex, niektóre nawet ze szkiełkiem szafirowym. Bransoletę zawsze można zdjąć i dokupić pasek za 10-15 zł, a w drugą stronę bywa z tym różnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli lepiej kupić np Casio ze szkiełkiem szafirowym z bransoletą i dokupić po prostu skórzany pasek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak to moglibyście mi zaproponować jakieś fajne zegarki? podobne do tego który przesłałem powyżej?