Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
szwed

Sytuacja kolejkowa ROLEXa.

Rekomendowane odpowiedzi

Profesjonalny sprzedawca zna swoich klientôw , plus historia zakupôw i już mamy 80% informacji. A decyzja powinna zapadać kolektywnie a nie arbitralnie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tbn

Kilku czy nawet kilkunastu stałych klientów na butik, którzy co jakiś czas kupią zegarek nie utrzyma butiku. Poza tym to chyba poziom profesjonalizmu którego nie ma co szukać w Polsce. Oni często nie maja elementarnej wiedzy na temat produktu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to mogą znać jedynie klientów, którzy dużo kupili, czasami pare sztuk tego samego modelu - tacy są handlarzami. Ale uniemożliwić kupno nowym klientom byłoby strzałem w kolano.

Tylko starzy będą kupować ? Trudno jest to dobrze rozwiązać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Profesjonalny sprzedawca nie potrzebuje historii sprzedaży...choć bywa ona pomocna by sprawdzić czy sprzedawca ma racjė 😉

Edytowane przez desmo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie salony w wawie dziś odwiedziłem, pojedyncze twotoneDJ, poza nimi wymiecione witryny. Aż żal patrzeć ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

strasznie jałowy jest ten wątek.Ja bym go zamknoł.

Nie ma rolków w salonach to nie ma.

Na chu..... drążyć temat.

Jak będą to bedą.Wasz płacz i użalanie sie nie zmieni tego.Firma ma dziwną politykę sprzedaży i co jej zrobicie?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, tbn napisał:

Ale w jaki sposób ma to określić ? Przecież nie prowadzi wywiadu, tylko przyjmuje zaliczkę i na tym zazwyczaj interakcja się kończy. Ba, jak napisałem nawet nie sprawdzają historii zakupów. 


Po tym jak wpłaciłeś zaliczkę, Twój paragon i formularz został zeskanowany i wysłany do centrali. Tam, na podstawie Twoich danych sprawdzili historie zakupową lub jej brak. Gdyby się okazało że np. przez 10 lat kupiłeś 5 Submarinerow, to dostałbyś telefon że nie załapałeś się do kolejki i masz odebrać zaliczkę. Salon dostał zegarek z nakazem z centrali aby wydać go Tobie. Kiedyś salon dostawał zegarek i sam decydował komu go lokalnie sprzeda, to się zmieniło już jakiś czas temu. Idąc po odbiór sprzedawca zapytał o kartę bo Cię nie zna i jest mu obojętne czy ja masz czy nie, ponieważ on nic nie może i o niczym nie decyduje i jedynie robi co mu każą z centrali - wydaje towar. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, robol1 napisał:

strasznie jałowy jest ten wątek.Ja bym go zamknoł.

Nie ma rolków w salonach to nie ma.

Na chu..... drążyć temat.

Jak będą to bedą.Wasz płacz i użalanie sie nie zmieni tego.Firma ma dziwną politykę sprzedaży i co jej zrobicie?

 

A może najpierw „kupioł” słownik ;)

 

Zegarki pojawiają się czasami danego dnia. Ja szukając DJ często przeglądałem forum, bo koledzy pisali gdzie jaki jest dostępny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Wczoraj otrzymałem maila z salonu z informacja,że model się zmienił i że mam prawo do odebrania zaliczki lub podpisania dokumentów i czekania na nowy model.

Po uprzednim podpisaniu dokumentów dostałem wiadomość,że moje dokumenty zostały wysłane do centrali i że mam cierpliwie czekać.

Czyli nic nowego:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Centrala już zrobiła weryfikacje osób, które zapisały się w kolejkę kolejki i juz jest nowa kolejka. Także można dowiadywać się w salonie czy ktoś jest godzien ich ran całować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, robol1 napisał:

strasznie jałowy jest ten wątek.Ja bym go zamknoł.

Nie ma rolków w salonach to nie ma.

Na chu..... drążyć temat.

Jak będą to bedą.Wasz płacz i użalanie sie nie zmieni tego.Firma ma dziwną politykę sprzedaży i co jej zrobicie?

 

Ja bym proponował, żeby osoby niezainteresowane listą kolejkową Rolexa przestały się w tym wątku udzielać. 

Edytowane przez Mateo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja bym proponował, żeby osoby nie zainteresowane listą kolejkową Rolexa przestały się w tym wątku udzielać. 

To jest uniwersalna rada dotyczaca wszystkich watkow. Co z oczu to z serca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisać każdy może,
Trochę lepiej, lub trochę gorzej,
Ale nie oto chodzi,
Jak co komu wychodzi.
Czasami człowiek musi,
Inaczej się udusi,
uuu

 

Tak to jakoś szło :lol:


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, Suba z datą nie da zamówić w kruku, nie ma zapisów.

 

OP41 25690 zł i 4-6 miesięcy oczekiwania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Suba to już chyba od 9 września nie da rady zamówić.


Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie logiczne, tydzień po premierze, fliperzy i handlarze nakupują, a klient może sobie pomarzyć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdaje sie, ze na wszystkie stalowe nowosci Kruk zamknal listy 3 wrzesnia. Z lekka sugestia, ze po podliczeniu zamowien byc moze ponownie otworza zapisy na OP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ani zaszczyt, ani wstyd chyba. Pisać zawsze można, tylko po co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no w sumie pogadajmy jeszcze o tym jakie to brzydkie ze strony roleksa. Moim zdaniem bardzo to brzydkie. A fe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat do poprzednich rozwiązań - czyli możliwość lub nie wpisania w kolejkę, nie miałem dużych zastrzeżeń. Ale obecna sytuacja już jest nienormalna. Bo w żaden sposób nie ukróci grey marketu, a z racji niejasności w weryfikacji, to zdaje się ją jeszcze bardziej pogłębiać.

Taka rzeczywistość może odebrać miłość do tych zegarków, chyba że jest silna, to po prostu bardzo zrazi część osób do naszego AD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, Just1MoreWatch napisał:

Nie jest prawdą czas oczekiwania na OP 41 rzędu 4-6 mies. Prawdopodobnie jutro odbiór OP.

A dawno temu zamawiałeś? Który kolor? Będę wdzięczny jak coś zamieścisz i opiszesz. Nie mogę się zdecydować czy beżowo-srebrny, czy granatowy.

 

a czy prawdziwe, czy nie, to jest screen od głównego Pana z jednego z salonów w Warszawie:

5-B4-C3-A96-059-F-4436-B05-A-F2-C5-EF46-

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzucę zdjęcie jak już będzie w domu. Zamówienie złożone w pierwszym tygodniu września.

Decyzja odnośnie koloru była trudna dlatego będzie ich kilka...:)

Ale nie będe spojlerował, wszystko w swoim czasie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.