Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
szwed

Sytuacja kolejkowa ROLEXa.

Rekomendowane odpowiedzi

Mi Pani w salonie kazała cierpliwie czekać po przepisaniu zaliczki na nowy model.Dodała także,że jest w stałym kontakcie z centralą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak przeglądam czasem i ciężko się oprzeć wrażeniu, że całe forum kręci się wokół Rolexa. Naszła mnie refleksja - kiedyś stałem w kolejce... towar schodził momentalnie... moja kolej... podaję kartkę i biorę salceson, bo już dobre kiełbasy poszły. Czasy niby się zmieniły a Rolków brak na półkach. Tak trochę dla pożartowania.

Ja zapisałem się w kilku sklepach, dobrze, że chociaż przyjęli zapisy. No i ceny normalne (bo w DE). Nie mam ciśnienia, głowa mnie nie boli, bo to nie dla mnie;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, gasp50 napisał:

...

oczywiście z drugiego modelu zostałem wypisany 

...

Poinformowali Cię dlaczego czarnego możesz kupić a zielonego nie Czemu nie odwrotnie


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, gasp50 napisał:

byłem dziś u AD Dostałem informację że mimo że byłem w pierwszej trójce w zapisie na zegarek to nie gwarantuje mi to że odbiorę ten zegarek w tym roku oczywiście z drugiego modelu zostałem wypisany nic na to nie zrobię to akurat mnie nie dziwi po wcześniejszych wypowiedziach i wpisach oswoiłem się z tą sprawiedliwością ale jak usłyszałem że centrala Ma swoje zasady i nowe wytyczne że będą sobie chyba grali w butelkę i będą losować kto ma w jakiej kolejności odebrać to dostałem informację że ma to zwalczyć handlarzy którzy przychodzili jako pierwsi bo jeżeli ktoś stał pod salonem i się wpisywał to z natury mógł być to handlarz to już brak mi słów 

Sytuacja zaczyna wyglądać zgoła odmiennie. Znajomki i handlarze dostaną jako pierwsi. "Zwykły" klient może się pocałować wiadomo gdzie.

Miłośnik marki przecież nie pójdzie zapisać się pierwszego dnia, by mieć pewność, że zdąży się wpisać na listę.

Miłośnik przyjdzie w późniejszym terminie, bo mu zależy na kupnie z salonu albo kupi od handlarzy.

Oni naprawdę myślą, że my w ten tok myślenia uwierzymy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie poinformowali kazali się cieszyć że coś będzie  :)  :)  kiedyś  kiedyś 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, jak się zobaczymy to będziesz już szczęśliwym posiadaczem. 


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Dorian06 napisał:

Mam nadzieję, jak się zobaczymy to będziesz już szczęśliwym posiadaczem. 

 

Mogłeś tak nie owijać w bawełnę i powiedzieć prosto koledze, że nie zamierzasz się z nim spotykać przez najbliższe lata... 😉😀

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Tommaso napisał:

 

Mogłeś tak nie owijać w bawełnę i powiedzieć prosto koledze, że nie zamierzasz się z nim spotykać przez najbliższe lata... 😉😀

 

😄😂👏💪

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 
Mogłeś tak nie owijać w bawełnę i powiedzieć prosto koledze, że nie zamierzasz się z nim spotykać przez najbliższe lata... 



Odnośnie pytań, że ciekawe, że do niektórych już dawno dzwonili. Obecnie chodzi o stare zaliczki na nieprodukowaną wersję. Wtedy dzwonili kto ma przydzielony zegarek, a kto nie z deklaracji po premierach. Ja osobiście jestem wkurzony takim syfem, bo specjalnie brałem dzień wolny w pracy i zasuwałem do Poznania (poprzednio zapisałem się na Pepsi po 17 i odbierałem je po 2 latach). Tym razem byłem pierwszy w salonie razem z dwoma innymi wieloletnimi forumowiczami. Wcześniej nie miałem możliwości zapisania na Hulka bo listy były zamknięte, więc jak zobaczyłem Cermita (zaraz po północy, bo takie hobby więc człowiek śledzi i cieszy się takimi wydarzeniami - Ci co uważają, że kawałek stali nie zrozumieją), to od razu się ucieszyłem, że może jednak uda się kupić ten zegarek na 40 urodziny w przyszłym roku (plan był, żeby poprosić o odbiór w dniu urodzin). W dodatku na plus Hulka tylko tarcza do mnie przemawiała, ale przez to też stawał się zegarkiem typowo wakacyjnym (przynajmniej dla mnie). Cermit moim zdaniem wszystko inne ma poprawione względem Hulka. Niestety telefon, który otrzymałem jakiś czas temu nie był z tych wesołych i zostałem odrzucony przy LV. Gorąco pozdrawiam „geniuszy” z zarządu KRUKa.
Ps. Czekam na tradycyjną wersję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadzwonią i zaproszą po odbiór gdy spełnisz przynajmniej 2 kryteria:

1. Wydałeś w AD na zegarki pół melona albo więcej i nie pamiętasz ile ich masz.

2. Systematycznie kupujesz od nich jednorazowo kilka kilkanaście sztuk i nie tylko gorące (handel).

lub 

3. Masz farta i padło akurat na Ciebie, pewnie czasami coś na żer rzucą.


  1. Niezależny, legendarny i ceniony ekspert.
  2. Promotor merytorycznej dyskusji.
  3. Mentor i coach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem identyczna sytuacje, wycieczka do Katowic, oczywiście z samego rana żeby mieć pewność, ze znajdę miejsce na liście. Zapisałem się tylko na Kermita, no bo co miało stać na przeszkodzie żeby go nie otrzymać??? Ale niestety centrala zdecydowała inaczej. Gdybym wiedział, ze tak się sprawy potoczą to zaliczkował bym tez No Date, bo tez mi się podoba. A tak zostałem z ręka w nocniku bo przypuszczam ze w cenie z metki to już do końca produkcji nie będzie dostępny. 


Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, nicon napisał:

Może gdybyś zamówił tylko Cermita którego faktycznie chcesz dla siebie, to by cię nie wypisali. 

ale to tylko może, bo idąc tym tokiem rozumowania nie powinienem mieć przydzielonego żadnego ;)

Tak więc nie sądzę, że o to chodziło.

Edit. Jak widać powyższa odpowiedź potwierdza moje zdanie.

Edytowane przez Krystian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
48 minut temu, Krystian napisał:

Odnośnie pytań, że ciekawe, że do niektórych już dawno dzwonili. Obecnie chodzi o stare zaliczki na nieprodukowaną wersję. Wtedy dzwonili kto ma przydzielony zegarek, a kto nie z deklaracji po premierach. Ja osobiście jestem wkurzony takim syfem, bo specjalnie brałem dzień wolny w pracy i zasuwałem do Poznania (poprzednio zapisałem się na Pepsi po 17 i odbierałem je po 2 latach). Tym razem byłem pierwszy w salonie razem z dwoma innymi wieloletnimi forumowiczami. Wcześniej nie miałem możliwości zapisania na Hulka bo listy były zamknięte, więc jak zobaczyłem Cermita (zaraz po północy, bo takie hobby więc człowiek śledzi i cieszy się takimi wydarzeniami - Ci co uważają, że kawałek stali nie zrozumieją), to od razu się ucieszyłem, że może jednak uda się kupić ten zegarek na 40 urodziny w przyszłym roku (plan był, żeby poprosić o odbiór w dniu urodzin). W dodatku na plus Hulka tylko tarcza do mnie przemawiała, ale przez to też stawał się zegarkiem typowo wakacyjnym (przynajmniej dla mnie). Cermit moim zdaniem wszystko inne ma poprawione względem Hulka. Niestety telefon, który otrzymałem jakiś czas temu nie był z tych wesołych i zostałem odrzucony przy LV. Gorąco pozdrawiam „geniuszy” z zarządu KRUKa.
Ps. Czekam na tradycyjną wersję.

 

Ja nie byłem zapisany na starą wersję. Zapisałem się na dwa nowe (czarny z datą i cermit), na zasadzie, że kupię ten, który wcześniej będzie dostępny.

Na razie do mnie nie dzwonili ani z informacją na nie ani na tak.

Zobaczymy, co będzie. 

Presji nie mam, ale chciałbym mieć któregoś Suba do towarzystwa dla GMT Master.

 

Edytowane przez Mateo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tbn

To teraz nawet na klasycznego Suba bez daty nie można się zapisać? Miałem iść wybadać sytuację, bo kolega jest zainteresowany, a nie mieszka koło salonu Rolka. 

 

Czytując zagraniczne forum widziałem podobne komentarze z innych krajów, że nie ma już klasycznych list kolejkowych na popularne modele.  Wielu AD za granicą chyba już od dawna przydzielało zegarki według własnego uznania. Z ciekawości rzuciłem okiem na chrono24, nie ma nowych subów z Polski, może coś to nowe podejście dało. Chyba, że rozchodzą się innymi kanałami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Mateo napisał:

 

Na razie do mnie nie dzwonili ani z informacją na nie ani na tak.

 

To już chyba w kwestii kierownika salonu, bo z Posnanii dzwonili (i tu duży plus, że się pofatygowali od razu poinformować jak coś było wiadomo), a do kolegów zapisanych w Katowicach też zero odzewu. Nie wiem jak w innych butikach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak pokazuje przykład Kolegi @gasp50 w Ktw trzeba się przejść do salonu po „dobre nowiny”.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Krystian napisał:

To już chyba w kwestii kierownika salonu, bo z Posnanii dzwonili (i tu duży plus, że się pofatygowali od razu poinformować jak coś było wiadomo), a do kolegów zapisanych w Katowicach też zero odzewu. Nie wiem jak w innych butikach.

 

 

To z ciekawości zapytam, czy do dzwonili do kogoś, zapisanego w Warszawie, w Galerii Mokotów?

Edytowane przez Mateo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hubex
6 godzin temu, Mateo napisał:

 

To z ciekawości zapytam, czy do dzwonili do kogoś, zapisanego w Warszawie, w Galerii Mokotów?

Jeśli nie dzwonią to chyba dobrze? Jak masz wątpliwości, to sam zadzwoń, ja tak zrobiłem, bo nie lubię być w niepewności. Telefony odbierają, więc śmiało, zostaniesz wysłuchany😉 Czy będziesz usatysfakcjonowany odpowiedzią...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, hubex napisał:

Jeśli nie dzwonią to chyba dobrze? Jak masz wątpliwości, to sam zadzwoń, ja tak zrobiłem, bo nie lubię być w niepewności. Telefony odbierają, więc śmiało, zostaniesz wysłuchany😉 Czy będziesz usatysfakcjonowany odpowiedzią...?

 

Wolę nie zapeszać 😁😁😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hubex

Nie ma co się droczyć (chyba samemu ze sobą). Przynajmniej będziesz wiedział że kasę możesz odebrać, po co dawać im obracać Twoimi pieniędzmi ten jeden dzień dłużej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A który salon obsługuje zamówienia złożone centralnie przez stronę Kruka? Tylko ten na placu 3+ czy wszystkie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podzielę się i ja smutną historią - centrala wywaliła mnie z listy - wiedzieli żem flipper

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tbn
3 minuty temu, Szyszkops napisał:

Podzielę się i ja smutną historią - centrala wywaliła mnie z listy - wiedzieli żem flipper emoji2960.png

Na który model się zapisałeś jeśli można wiedzieć ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.