Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
szwed

Sytuacja kolejkowa ROLEXa.

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, mario1971 napisał(-a):

Powolutku będą wprowadzać "manekiny" do witryn. Z tego co czytałem, parę butików Rolexa już otrzymało takowe próbniki.   

nie dziwie się że ktoś to zobaczył że to średnio wygląda.Wchodzi do salonu w Pradze,4 osoby bodajże stoją z obsługi a tam większość witryn szklanych pustych.Śmiech na sali.Jedynie co to możesz zobaczyć DJ jakieś drogie.

Na tej samej ulicy w Pradze jest sklep z drogimi zegarkami gdzie wchodzisz i wychodzisz z Panarei,Breitling itp

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, robol1 napisał(-a):

Na tej samej ulicy w Pradze jest sklep z drogimi zegarkami gdzie wchodzisz i wychodzisz z Panarei,Breitling itp

 

Jak ktoś będzie chciał sobie zrobić na złość, to faktycznie zamiast Roleksa kupi Brajtka lub Pama. :lol:  


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może na złość nie zrobi ale słabo to wygląda. Wchodzisz chcesz coś przymierzyć, może zamówić a tutaj pustka. 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Nethuns, Orient Star, Oris, Phoibos, Zelos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, kornel91 napisał(-a):

Może na złość nie zrobi ale słabo to wygląda. Wchodzisz chcesz coś przymierzyć, może zamówić a tutaj pustka. 

Marcin, Roleks przypomina klientom epokę PRL-u. Kasa jest, towaru brak. Słabo to wygląda przy tak dużej rocznej produkcji. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym szaleństwie jest metoda. Firma nie zabiega o klienta  choć traktuje go z elegancją jak już przyjdzie do Salonu. Sprawia, że towar jest pożądany i klient dostaje to, czego pragnie - odrobinę luksusu. Na tę chwilę musi jednak poczekać, aby była wyjątkowa. To idealna strategia, bo to co oferują postrzegane jest również jako lokata :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, KRZYSIO napisał(-a):

W tym szaleństwie jest metoda. Firma nie zabiega o klienta  choć traktuje go z elegancją jak już przyjdzie do Salonu. Sprawia, że towar jest pożądany i klient dostaje to, czego pragnie - odrobinę luksusu. Na tę chwilę musi jednak poczekać, aby była wyjątkowa. To idealna strategia, bo to co oferują postrzegane jest również jako lokata :) 

No nie. Z tego co piszecie  Customer experience jest u nich jednym z najgorszych w branży. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i sama firma Rolex na tej dziwnej sytuacji zarabia (sprzedaje wszystkie chodliwe modele na pniu) plus dodatkowo schodzą pewnie częściej te biżuteryjne, na które mniej klientów zwróciłoby uwagę gdyby w salonach dostępne były wszystkie modele. Niemniej, rozmawiałem ostatnio z kilkoma sprzedawcami w salonach i oni twierdzą że są sfrustrowani obecną sytuacją, bo ile razy można dziennie mówić "nie ma". Do tego, stali klienci zaczynają kupować inne, bardziej dostępne marki. To pewnie jest promil i wciąż "inwestorów" poszukujących szybkiego zarobku jest o wiele więcej, więc jest nieustający popyt i biznes się kręci.

Edytowane przez beniowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest kolejny krok kreowania niedostępności i wyjątkowości - nie można kupić, potem nie można się zapisać, teraz nie można obejrzeć.
Jeszcze trochę i zejdą do podziemia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem, że każdy ma prawo się tu wypłakać, tylko co to zmieni? :)

 

Jeff-Daniels-and-Jim-Carrey-Cry-and-Wipe-Their-Tears-With-Money-In-Dumb-and-Dumber.gif

Edytowane przez mario1971

To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, mario1971 napisał(-a):

Ja rozumiem, że każdy ma prawo się tu wypłakać, tylko co to zmieni? :)

 

Nic się nie zmieni, ale poczekaj aż cię najdzie ochota na kolejny model Rolexa, a AD ci odpowie że cię nie zapiszą, bo nie i już.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, beniowski napisał(-a):

Nic się nie zmieni, ale poczekaj aż cię najdzie ochota na kolejny model Rolexa, a AD ci odpowie że cię nie zapiszą, bo nie i już.

Eee tam, to nie koniec świata. Odwrócę się na pięcie i pójdę dalej przez życie.


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rolex to nie koniec swiata. Jesli ktos ma pieniadze i jest to jego jedyne marzenie, to kupi z rynku wtornego i tyle. Nie ma co plakac. Jest jak jest i tego nie zmienimy. To tylko towar luksusowy i zwyklemu smiertelnikowi do niczego niepotrzebny a jak ktos chce sobie podniesc prestiz wlasnej osoby, to wyzsza cena go nie zrazi 😉 Biadolic tylko moga tacy jak my pamietajacy inne czasy i bawiacy sie swoim hobby, ale w wiekszosci tacy jak my sa przynajmniej na cos dla siebie pozapisywani i tylko trzeba troche poczekac... zycie 😉

Edytowane przez artme

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, desmo napisał(-a):

No nie. Z tego co piszecie  Customer experience jest u nich jednym z najgorszych w branży. 

Chyba nie zrozumiałeś podsumowania. Napisałem na podstawie własnych doświadczeń. Mnie tam się podobała sama obsługa :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, KRZYSIO napisał(-a):

Chyba nie zrozumiałeś podsumowania. Napisałem na podstawie własnych doświadczeń. Mnie tam się podobała sama obsługa :) 

Chyba nie do końca rozumiesz pojęcie customer experience 😉 ...miękki dywan, wiedza merytoryczna ( o ile jest) ,kawa to mile dodatki ale mają znaczenie drugorzędowe gdy klient nie dostaje tego po co przyszedł - a to jest dzisiejsza rzeczywistość w większości przypadków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 15.08.2021 o 15:39, dawid7 napisał(-a):

Dziękuje bardzo

W Bydgoszczy 

U Pani Ewy ;) ?

W dniu 15.08.2021 o 20:16, dawid7 napisał(-a):

Hehe dokładnie.Nie pytałem się w sumie czy mieli wcześniej kogoś kto był zainteresowany kupnem.

Odbierałem tam conajmniej kilka R, także nie pierwszy raz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ROLEX trzykrotnił swoją produkcje, to światowa sytuacja wcale by się nie zmieniła. 

 


EXPERTEM nie jestem. Ale trochę się znam. 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja kolejkowa ulega stopniowej poprawie. Rolex dementuje pogłoski o niedoborach i zwiększa produkcję. Podstawowe potrzeby mieszkańców zostaną w końcu zaspokojone. 

A9AF5561-6172-4A4A-99D4-BA18BE879D62.jpeg

Edytowane przez zorro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po takich zdjęciach autentycznie cieszę się, ze nie mam rolexa😏😏😏

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, wieloryb napisał(-a):

Po takich zdjęciach autentycznie cieszę się, ze nie mam rolexa😏😏😏

Spoko, będzie więcej dla innych. 😁


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już krążyło to zdjęcie po sieci - to bodajże z Instagrama jakiegoś meksykańskiego mafiosa; jakoś trzeba pokazać że biznes prosperuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie fotomontaż? Naprawdę komuś chciało się rozpinać te wszystkie bransolety?😆

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziałem ostatnio w gablocie Kruka stalowy OP 34 silver do wzięcia od ręki. Zawsze te mniejsze były łatwo dostępne, czy rzeczywiście dostępność się poprawia ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, facecik napisał(-a):

To nie fotomontaż? Naprawdę komuś chciało się rozpinać te wszystkie bransolety?😆

Pewnie jest tak jak mówisz.


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.